Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Never gonna give you up, never gonna let you down..." :whistle:

Jeg driver ikke med slikt. Hvis du har en noenlunde god nettleser (og det har vel de fleste), så kan du sjekke det ved å holde over linken ;)

Var vel egentlig ment som en spøk. Jeg hadde jo allerede trykket linken og lest innholdet :p

Lenke til kommentar
Valve has announced that the Pyro class update for its online multiplayer shooter Team Fortress 2 will be released this Thursday, June 19.

Trodde det ville ta lengere tid...

Det vil ikke ta så lang tid med resten av oppdateringene siden det meste av arbeidet med medicen var å tilpasse kodingen og å lage selve systemet. Etter det var gjort var det bare å lage selve achievementsene osv. Det tar jo ikke så lang tid. :)

Edit: GLEDER MEG!! :grin2:

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Jeg driver ikke med slikt. Hvis du har en noenlunde god nettleser (og det har vel de fleste), så kan du sjekke det ved å holde over linken ;)

Var vel egentlig ment som en spøk. Jeg hadde jo allerede trykket linken og lest innholdet :p

Hehe, skjønner.

Og Brelett; ja, det er jo sant. Men shacknews er vel såpass kjent?

Ville bare distansere med fra dette rickroll-tullet :p

Jeg ser uansett frem til dette! :D

Lenke til kommentar
Valve has announced that the Pyro class update for its online multiplayer shooter Team Fortress 2 will be released this Thursday, June 19.

Trodde det ville ta lengere tid...

Jeg trykte faktisk på linken fordi jeg ville høre Rick Roll :ph34r:

Nihi, jeg og :blush:

Lenke til kommentar

Meet the sniper var utrolig bra. Jeg måtte se den tre ganger på rad bare for å få med meg alle detaljene :p Det beste fra filmen er telefonsamtalen med faren :D

Angående pistolen til pyroen, er jeg temmelig sikker på at det er en flare-gun. Det passer både til størrelsen og utseende til "pistolen", såvel som stilen til pyro. Man kan dessuten se at han avfyrer noe, og med et så stort løp kan det neppe være kuler. Teorien til bata kan i det minste umulig stemme.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på det før:

"(...)Not a crazed gunman, dad, I'm an assassin.(..) Well, there's a difference being. One is a job and the other is a mental sickness."

Og det er garantert en flare gun. Bare se her: http://www.shacknews.com/screenshots.x?gal...9&id=121335

Hvis dere ser på bildet ser dere at det nesten må være en flare gun, spesielt siden achievementen heter "attention getter". Det er jo hele poenget med en slik flare gun.

Lenke til kommentar

Jeg vil minne alle på at de burde (dvs. må) registrere seg her: http://etf2l.org/ Husk å ta med steam_id-en deres, slik at jeg kan legge dere til. Id-en skal være i formatet x:x:xxxxxxx, dvs at det ikke skal være steam_x:x:xxxxxxx. På ETF2L skal det foregå diverse fun cups i løpet sommeren, og først ut er 2on2 bball og soldier 1on1. Hvis dere har lyst til å delta må dere registrere dere og deretter lage et fun cup lag. Jeg og FF skal spille bball på lag, under det fantastiske navnet Holy Mace-Wielding Minotaur Kings :) Det hadde vært morsomt hvis flere fra QA hadde lyst til å lage et lag, men jeg skal ikke tvinge noen :p

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...