Armitage2 Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Innrømmer at jeg spiller det mye, men ikke så mye som det ser ut som. Når jeg kjører AoC i steam henger steam seg opp slik at det ser ut som om jeg spiller AoC hele tiden LOL, garantert det jeg har sett da, for det har jo vært til alle døgnets tider. Endret 16. juni 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 *Bump* Her skjer det jo lite..Er det eksamener som herjer med folk? Lenke til kommentar
Bata Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 QA siger inn i den klassiske sommerdvalen som mange klaner opplever Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg er ferdig med alle eksamener nå, så om det er noe spilling er det bare å huke tak i meg på en av de mange mulige måtene! Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Vi er ferdig med alt av ligaer og cupper, så nå kommer det ikke til å skje så mye her med det første. DEt har skjedd en endring på ETF2L-siden, og de krever nå at alle som skal delta må lage en egen bruker her http://etf2l.org/ for å delta i cupper og ligaer. Alle må derfor enten registrere seg der selv eller sende meg steam_id og email-adressen deres. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har lagt meg inn, men er på skolen så må legge inn steam id når jeg kommer hjem. Skal det være STEAM_x:x:xxxxxxxx eller bare x:x:xxxxxxx? Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Har lagt meg inn, men er på skolen så må legge inn steam id når jeg kommer hjem.Skal det være STEAM_x:x:xxxxxxxx eller bare x:x:xxxxxxx? Det skal bare være x:x:xxxxxxx Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Vi er ferdig med alt av ligaer og cupper, så nå kommer det ikke til å skje så mye her med det første. DEt har skjedd en endring på ETF2L-siden, og de krever nå at alle som skal delta må lage en egen bruker her http://etf2l.org/ for å delta i cupper og ligaer. Alle må derfor enten registrere seg der selv eller sende meg steam_id og email-adressen deres. Hurra, da kan vi endelig begynne med tilfeldige pcw-er igjen. Er litt mer kos, synes jeg, enn ligaer osv. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Da passer det sikkert fint med en match mot oss en dag? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg drar på sommerferie på torsdag, og kommer neppe til å være tilgjengelig på en måned Deet positive er at jeg har fått plass på sekkepipe på kulturskolen Hurra! Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg drar på sommerferie på torsdag, og kommer neppe til å være tilgjengelig på en måned Deet positive er at jeg har fått plass på sekkepipe på kulturskolen Hurra! Oh my god! Sekkepipe?? Er du gal man? For en måte å ødelegge hørselen på! Jeg drar ikke på ferie før den 25. juni, så jeg er hjemme en stund til. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg drar på sommerferie på torsdag, og kommer neppe til å være tilgjengelig på en måned Deet positive er at jeg har fått plass på sekkepipe på kulturskolen Hurra! Da må jeg først drepe deg pga. sekkepipa, så en tur til på grund av at jeg misunner deg som faen Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Sekkepipe FTW! Fint om du etter hvert kan få med deg noen kamerater og spille inn denne sangen for meg, Jardar: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=941360&hl= Jeg reiser ikke på ferie, så jeg er tilgjengelig hele ferien (med forbehold om at jeg er på besøk/får besøk/er borte en gang i blant ) Endret 16. juni 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg er hjemme stort sett, bortsatt fra når jeg er på CLAPTON! Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Vuhui! Brelett tryllet sangen inn på datamaskinen sin, så nå har jeg den . Gjør ingenting om du lærer den også, Jardar Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Tryllet var nok ikke det ordet jeg ville brukt... Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Hudda-hudda-hudda! http://www.shacknews.com/onearticle.x/53168 Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 "Never gonna give you up, never gonna let you down..." Lenke til kommentar
JFM Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Valve has announced that the Pyro class update for its online multiplayer shooter Team Fortress 2 will be released this Thursday, June 19. Trodde det ville ta lengere tid... "Never gonna give you up, never gonna let you down..." Jeg trykte faktisk på linken fordi jeg ville høre Rick Roll Endret 16. juni 2008 av JFM Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 "Never gonna give you up, never gonna let you down..." Jeg driver ikke med slikt. Hvis du har en noenlunde god nettleser (og det har vel de fleste), så kan du sjekke det ved å holde over linken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå