Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Neida, bare en 50 kr.

Men MPX hakke allt på lager de heller, men de skal få det fort, så til neste helg blir det vel installering osv :D

Du må ALDRI tro på MPX sine datoer for varer som ikke er på lager. De flytter det 1 og 1 dag om gangen. Helt villt. En skal aldri bestille noe som ikke er på lager hos MPX. :no: Kan hende de har skjerpa seg etter at de ble sammen m komplett, men tviler sterkt. Bare så du vet det liksom. Hvis datoen begynner å endre seg, kommer det aldri. ;)

Lenke til kommentar
enda mer nytt om pyro=)

http://www.ekanal.no/slutten.html

Bra forsøk, men så lenge linken står i klartekst her, så gjenkjenner vi den :p

Neida, bare en 50 kr.

Men MPX hakke allt på lager de heller, men de skal få det fort, så til neste helg blir det vel installering osv :D

Du må ALDRI tro på MPX sine datoer for varer som ikke er på lager. De flytter det 1 og 1 dag om gangen. Helt villt. En skal aldri bestille noe som ikke er på lager hos MPX. :no: Kan hende de har skjerpa seg etter at de ble sammen m komplett, men tviler sterkt. Bare så du vet det liksom. Hvis datoen begynner å endre seg, kommer det aldri. ;)

Huff -- fra asken til ilden!

Lenke til kommentar
Neida, bare en 50 kr.

Hadde liksom ikke stort annet valg siden ingen andre butikker hadde varene amentio manglet, og jeg gidder ikke bestille fra mange forskjellige butikker.

Lenke til kommentar
Den ble ikke utsatt. Jeg snakket med det eneste medlemmet fra IS7 som var online, og han sa at det var like greit at vi fikk default win. Videre sa han at resten av laget hadde gått over til AoC og derfor ikke spilte mer TF2.

Det var jo hyggelig!

(Idioter som prioriterer teite spill foran TF2 :p)

Da er jeg strålende fornøyd med eksamenskarakteren.

Fikk en 6er på muntlig eksamen! :w00t:

Da var det bare å vente på vitnemålet :D

Gratulerer! Håper jeg klarer bedre enn halvparten av det på min i morgen :/

Lenke til kommentar
Wow, virker som AoC får god mottakelse ja. Hele klaner som slutter m tf2 for å spille det. Da må jo Funcom være sikret en stund fremover. Merker ihvertfall at Brass er hekta på det. :D

Innrømmer at jeg spiller det mye, men ikke så mye som det ser ut som. Når jeg kjører AoC i steam henger steam seg opp slik at det ser ut som om jeg spiller AoC hele tiden :p

Lenke til kommentar
Wow, virker som AoC får god mottakelse ja. Hele klaner som slutter m tf2 for å spille det. Da må jo Funcom være sikret en stund fremover. Merker ihvertfall at Brass er hekta på det. :D

Innrømmer at jeg spiller det mye, men ikke så mye som det ser ut som. Når jeg kjører AoC i steam henger steam seg opp slik at det ser ut som om jeg spiller AoC hele tiden :p

Som nå? :no:

post-96937-1213278159_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...