Degeim Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 (endret) Hvis Valve fortsetter å fokusere de nye våpnene sine rundt "critical hits", så vil vi ikke se noen forskjell i bruk av f.eks. pyroer i PCW'er. De traff godt med medic våpnene synes jeg, "Blutsaugeren" er genial, "Kritzkrieg" er moro å bruke på en low skill pub, "Ûbersaw" lokker frem idioten i deg, men har du vett når du bruker den så er den helt grei. "Blutsauger" og "Ûbersaw" er nå det eneste som brukes i PCW av medics, men "Axestiguisher" blir aldri brukt på en "no-crit" server. spent på å se de andre våpnene til pyroen, men tviler på at det kommer til å endre noe spessielt i konkurransesammenheng. Men håper jeg blir overasket. Bare måten Valve mekket sammen dette achievement systemet er det eneste jeg stiller spørmålstegn ved. Men de lærte nok mye av denne første runden med achievements. Jeg håper flere ligaer vil åpne opp for crit, i alle fall nå da flere våpen faktisk trenger dem for å fungere. Har aldri forstått poenget med no-crit; bare dumt å bli sur fordi man blir drept av litt flaks (og flaks vil alltid være inne i bildet uansett, så hvorfor ikke gjøre litt mer ut av det?). Maci: Kan det, men jeg tror ikke det. Står jo tross alt "settled as". Endret 8. juni 2008 av Degeim Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg håper flere ligaer vil åpne opp for crit, i alle fall nå da flere våpen faktisk trenger dem for å fungere. Har aldri forstått poenget med no-crit; bare dumt å bli sur fordi man blir drept av litt flaks (og flaks vil alltid være inne i bildet uansett, så hvorfor ikke gjøre litt mer ut av det?). Maci: Kan det, men jeg tror ikke det. Står jo tross alt "settled as". Tilfeldig crits synes jeg ikke har noe i ligaer/cuper/pcwer å gjøre, i og med at alt det tilfører er som sagt et ekstra element av flaks. Derimot ser jeg ingen grunn til at crits i kontrollerte former som "kritzkrieg" holdes utenfor, da dette er helt og holdent basert på dyktighet. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Jeg håper flere ligaer vil åpne opp for crit, i alle fall nå da flere våpen faktisk trenger dem for å fungere. Har aldri forstått poenget med no-crit; bare dumt å bli sur fordi man blir drept av litt flaks (og flaks vil alltid være inne i bildet uansett, så hvorfor ikke gjøre litt mer ut av det?). Maci: Kan det, men jeg tror ikke det. Står jo tross alt "settled as". Tilfeldig crits synes jeg ikke har noe i ligaer/cuper/pcwer å gjøre, i og med at alt det tilfører er som sagt et ekstra element av flaks. Derimot ser jeg ingen grunn til at crits i kontrollerte former som "kritzkrieg" holdes utenfor, da dette er helt og holdent basert på dyktighet. Well put. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Oink, old? Det var vel ment som en LOLcat vel? Altså som en kommentar til diskusjonen? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Ehh, javel? Kan ikke si jeg skjønte den da, men så er så. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Hørt noe mere om pc-en fra Amentio? Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Vi har match klokka 21.00 på onsdag og 20.00 på torsdag. På onsdag spiller vi mot IS7, siden vi ikke fikk gjort det tidligere, og på torsdag spiller vi cupkampen mot Troopers. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg kan muligens ingen av gangene. Forberedelser til muntlig eksamen tirs-tors eller ons-fre (alt etter hva jeg kommer opp i) . Lenke til kommentar
Beges Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 jEG KAN IKKE ONSDAG, OG ER IKKE SIKKER PÅ TORSDAG Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vet dere hva? Nå har jeg stort sett ferie. Skal en liten tur på skolen torsdag 12.06 og en liten tur 19.06 Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Jeg kan spille på torsdag men kansje ikke på onsdag, grunnen er at jeg skal ha muntlig eksamen på torsdag og da er det kansje lurt å bruke onsdagen til noe fornuftig. (og kansje litt Mass Effect ) Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vet dere hva? Nå er jeg ferdig på skolen Skal bare hente vitnemålet den 19., ellers er jeg friiii Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Vet dere hva? Det driiiter jeg i, og kan sikkert spille ja Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Noen som er med fra 19.30-20.00 og ut? Jeg er Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Skal på lan til helga, så blir vel ikke så mye tf2 da Og brelett: Jeg har avbestill de delene fra amentio som de ikke hadde på lager, og bestillt nye fra mpx. Så regner med å få dataen til neste helg, endelig! Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Får håpe MPX er raskere, da . Hva ble prisforskjellen? Jeg får vite hva jeg kommer opp i til muntlig eksamen i morgen, så det blir nok lite (eller ingen ) spilling på meg før fredag. Men da har jeg to dager å ta igjen, så da blir det nok litt Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. juni 2008 Del Skrevet 10. juni 2008 Neida, bare en 50 kr. Men MPX hakke allt på lager de heller, men de skal få det fort, så til neste helg blir det vel installering osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå