Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Hvis Valve fortsetter å fokusere de nye våpnene sine rundt "critical hits", så vil vi ikke se noen forskjell i bruk av f.eks. pyroer i PCW'er.

 

De traff godt med medic våpnene synes jeg, "Blutsaugeren" er genial, "Kritzkrieg" er moro å bruke på en low skill pub, "Ûbersaw" lokker frem idioten i deg, men har du vett når du bruker den så er den helt grei.

 

"Blutsauger" og "Ûbersaw" er nå det eneste som brukes i PCW av medics, men "Axestiguisher" blir aldri brukt på en "no-crit" server. spent på å se de andre våpnene til pyroen, men tviler på at det kommer til å endre noe spessielt i konkurransesammenheng. Men håper jeg blir overasket.

 

Bare måten Valve mekket sammen dette achievement systemet er det eneste jeg stiller spørmålstegn ved. Men de lærte nok mye av denne første runden med achievements.

 

Jeg håper flere ligaer vil åpne opp for crit, i alle fall nå da flere våpen faktisk trenger dem for å fungere. Har aldri forstått poenget med no-crit; bare dumt å bli sur fordi man blir drept av litt flaks :p (og flaks vil alltid være inne i bildet uansett, så hvorfor ikke gjøre litt mer ut av det?).

 

Maci: Kan det, men jeg tror ikke det. Står jo tross alt "settled as".

Endret av Degeim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg håper flere ligaer vil åpne opp for crit, i alle fall nå da flere våpen faktisk trenger dem for å fungere. Har aldri forstått poenget med no-crit; bare dumt å bli sur fordi man blir drept av litt flaks :p (og flaks vil alltid være inne i bildet uansett, så hvorfor ikke gjøre litt mer ut av det?).

 

Maci: Kan det, men jeg tror ikke det. Står jo tross alt "settled as".

 

Tilfeldig crits synes jeg ikke har noe i ligaer/cuper/pcwer å gjøre, i og med at alt det tilfører er som sagt et ekstra element av flaks. Derimot ser jeg ingen grunn til at crits i kontrollerte former som "kritzkrieg" holdes utenfor, da dette er helt og holdent basert på dyktighet.

 

:)

Lenke til kommentar
Jeg håper flere ligaer vil åpne opp for crit, i alle fall nå da flere våpen faktisk trenger dem for å fungere. Har aldri forstått poenget med no-crit; bare dumt å bli sur fordi man blir drept av litt flaks :p (og flaks vil alltid være inne i bildet uansett, så hvorfor ikke gjøre litt mer ut av det?).

 

Maci: Kan det, men jeg tror ikke det. Står jo tross alt "settled as".

 

Tilfeldig crits synes jeg ikke har noe i ligaer/cuper/pcwer å gjøre, i og med at alt det tilfører er som sagt et ekstra element av flaks. Derimot ser jeg ingen grunn til at crits i kontrollerte former som "kritzkrieg" holdes utenfor, da dette er helt og holdent basert på dyktighet.

 

:)

 

Well put. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...