Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må gjøre en del arbeid jeg og, men skal få silt en del litt seinere på kvelden :)

 

 

Er det ikke mulig å flytte spillkvelden litt senere ut på kvelden generelt? Da er jo de fleste ferdig med alt av arbeid o.l., og har mest tid til å slape av med TF2 :)

 

 

EDIT: Nice taktikkguide på QA-siden, FF63! Kudos.

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Jeg var med jeg og da :p

 

 

Hahah, ja, jeg så mye rar oppførsel fra deg, og skjønte ikke hva som skjedde. Du sto i hjørnet og banget løs på en ferdigbygd teleport f.eks. :!: Men når du sa at du hadde besøk så ble jeg veldig imponert over dine besøk-skilz. Veldig vanskelig å spille når folk hele tiden prøver å prate til deg.

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
Må gjøre en del arbeid jeg og, men skal få silt en del litt seinere på kvelden :)

 

 

Er det ikke mulig å flytte spillkvelden litt senere ut på kvelden generelt? Da er jo de fleste ferdig med alt av arbeid o.l., og har mest tid til å slape av med TF2 :)

 

 

EDIT: Nice taktikkguide på QA-siden, FF63! Kudos.

 

Flytt på spillkvelden så mye dere vil.

 

Ble bare sånn en gang fordi leiz/armitage2 hadde ungen å legge, derfor måtte det legges så "tidlig" på kvelden. Hvis jeg ikke husker feil så måtte Adam i seng kl 19.00, og da kunne ikke leiz bruke miccen lengre.

 

Hvis dere vil legge den senere på kvelden så får dere bare kjøre på. Men nå har jeg litt vanskelig for å drive QA siden så det får enten Leiz eller Maci fikse.

 

Skinne blakk for tida, så tror det kan ta litt tid før jeg har ny pc. Livet uten TF2 er ikke lett! Ikke for meg i allefall...

Lenke til kommentar
Må gjøre en del arbeid jeg og, men skal få silt en del litt seinere på kvelden :)

 

 

Er det ikke mulig å flytte spillkvelden litt senere ut på kvelden generelt? Da er jo de fleste ferdig med alt av arbeid o.l., og har mest tid til å slape av med TF2 :)

 

 

EDIT: Nice taktikkguide på QA-siden, FF63! Kudos.

 

Flytt på spillkvelden så mye dere vil.

 

Ble bare sånn en gang fordi leiz/armitage2 hadde ungen å legge, derfor måtte det legges så "tidlig" på kvelden. Hvis jeg ikke husker feil så måtte Adam i seng kl 19.00, og da kunne ikke leiz bruke miccen lengre.

 

Hvis dere vil legge den senere på kvelden så får dere bare kjøre på. Men nå har jeg litt vanskelig for å drive QA siden så det får enten Leiz eller Maci fikse.

 

Skinne blakk for tida, så tror det kan ta litt tid før jeg har ny pc. Livet uten TF2 er ikke lett! Ikke for meg i allefall...

 

 

Jupp og nå er ungen fiksa, og sover søtt. Så ikke noe problem å bruke miccen etter leggetid nå! Har flytta neste onsdags spilling til kl 20:00. :)

 

Helst ikke noe senere, siden noen av oss må jobbe :p

Lenke til kommentar

Triste nyheter onlock, håper det ikke tar allt for lang tid før du er tilbake ;)

Og en ting til, er det noe interesse for at jeg starter en team fortress 6on6 cup? Jeg kan hvis dere vil, men da hadde jeg satt pris på om dere alle kunne lasted ned og installers mIRC, så skal jeg få fiksa en egen channel til oss.

Så si ifra her de som vil være med, førstemann til mølla, siden vi er mangt flere enn 6 på laget så må jeg bare si det :hm:

 

Lineup til 6on6 cup

Mr. Fiskum - [QA]Macisum

Brass_monkey - [QA] Brass_monkey

FF63 - [QA] FF63

Beges - [QA]Jardar

Armitage2 - [QA] Leizureman

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar

Det er stort sett det samme for meg om det er 18.00 eller 20.00 på onsdager, selv om det hadde blitt tid til litt mer spilling hvis det var 18.00 :p

 

Kjipt at du ikke kan skaffe PC med det første, ONlock. Klanen er ikke den samme uten dine scout skills ;)

 

Jeg er med på en 6on6 cup. Har allerede mIRC, så det er ikke noe problem. Skal vi prøve å få spilt et par pcws først?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...