BlåseJobb Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) HiHi Endret 9. januar 2008 av BlåseJobb Lenke til kommentar
Beges Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Må gjøre en del arbeid jeg og, men skal få silt en del litt seinere på kvelden Er det ikke mulig å flytte spillkvelden litt senere ut på kvelden generelt? Da er jo de fleste ferdig med alt av arbeid o.l., og har mest tid til å slape av med TF2 EDIT: Nice taktikkguide på QA-siden, FF63! Kudos. Endret 9. januar 2008 av Beges Lenke til kommentar
JFM Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Beklager at jeg ikke ble med å spille i dag. Jeg har hatt problemer med nettverket hjemme. Men nå ser det ut til å funke... Sorry. -Brelett Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Går sikkert bra, det var bare jeg leiz og Nikey som spillte uansett.. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Jeg var med jeg og da Hahah, ja, jeg så mye rar oppførsel fra deg, og skjønte ikke hva som skjedde. Du sto i hjørnet og banget løs på en ferdigbygd teleport f.eks. :!: Men når du sa at du hadde besøk så ble jeg veldig imponert over dine besøk-skilz. Veldig vanskelig å spille når folk hele tiden prøver å prate til deg. Endret 10. januar 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du vet ting bygges fortere når man slår på de? ;p Lenke til kommentar
JFM Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Du vet ting bygges fortere når man slår på de? ;p Jeg var med jeg og da Du sto i hjørnet og banget løs på en ferdigbygd teleport f.eks. :!: Lenke til kommentar
realnils Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Må gjøre en del arbeid jeg og, men skal få silt en del litt seinere på kvelden Er det ikke mulig å flytte spillkvelden litt senere ut på kvelden generelt? Da er jo de fleste ferdig med alt av arbeid o.l., og har mest tid til å slape av med TF2 EDIT: Nice taktikkguide på QA-siden, FF63! Kudos. Flytt på spillkvelden så mye dere vil. Ble bare sånn en gang fordi leiz/armitage2 hadde ungen å legge, derfor måtte det legges så "tidlig" på kvelden. Hvis jeg ikke husker feil så måtte Adam i seng kl 19.00, og da kunne ikke leiz bruke miccen lengre. Hvis dere vil legge den senere på kvelden så får dere bare kjøre på. Men nå har jeg litt vanskelig for å drive QA siden så det får enten Leiz eller Maci fikse. Skinne blakk for tida, så tror det kan ta litt tid før jeg har ny pc. Livet uten TF2 er ikke lett! Ikke for meg i allefall... Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Må gjøre en del arbeid jeg og, men skal få silt en del litt seinere på kvelden Er det ikke mulig å flytte spillkvelden litt senere ut på kvelden generelt? Da er jo de fleste ferdig med alt av arbeid o.l., og har mest tid til å slape av med TF2 EDIT: Nice taktikkguide på QA-siden, FF63! Kudos. Flytt på spillkvelden så mye dere vil. Ble bare sånn en gang fordi leiz/armitage2 hadde ungen å legge, derfor måtte det legges så "tidlig" på kvelden. Hvis jeg ikke husker feil så måtte Adam i seng kl 19.00, og da kunne ikke leiz bruke miccen lengre. Hvis dere vil legge den senere på kvelden så får dere bare kjøre på. Men nå har jeg litt vanskelig for å drive QA siden så det får enten Leiz eller Maci fikse. Skinne blakk for tida, så tror det kan ta litt tid før jeg har ny pc. Livet uten TF2 er ikke lett! Ikke for meg i allefall... Jupp og nå er ungen fiksa, og sover søtt. Så ikke noe problem å bruke miccen etter leggetid nå! Har flytta neste onsdags spilling til kl 20:00. Helst ikke noe senere, siden noen av oss må jobbe Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 (endret) Triste nyheter onlock, håper det ikke tar allt for lang tid før du er tilbake Og en ting til, er det noe interesse for at jeg starter en team fortress 6on6 cup? Jeg kan hvis dere vil, men da hadde jeg satt pris på om dere alle kunne lasted ned og installers mIRC, så skal jeg få fiksa en egen channel til oss. Så si ifra her de som vil være med, førstemann til mølla, siden vi er mangt flere enn 6 på laget så må jeg bare si det Lineup til 6on6 cup Mr. Fiskum - [QA]Macisum Brass_monkey - [QA] Brass_monkey FF63 - [QA] FF63 Beges - [QA]Jardar Armitage2 - [QA] Leizureman Endret 11. januar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Det er stort sett det samme for meg om det er 18.00 eller 20.00 på onsdager, selv om det hadde blitt tid til litt mer spilling hvis det var 18.00 Kjipt at du ikke kan skaffe PC med det første, ONlock. Klanen er ikke den samme uten dine scout skills Jeg er med på en 6on6 cup. Har allerede mIRC, så det er ikke noe problem. Skal vi prøve å få spilt et par pcws først? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tar nok en stund før cuppen blir full, så vi rekker nok noen pcw's.. Uansett så er det ikke no særriøs cup. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Goodie, da trenger vi 3 til. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Når er cuppen, da? Om det er i en av de neste helgene, så kan jeg godt være med Kan jo godt ellers og da, sikkert Men hadde vært kjekt med noen pcws først... Hva er reglene for 6on6-cup? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg kommer sikkert til å finne noen fine regler Jeg veit ike når cuppen starter, kommer til å ha start når den er full regner jeg med, får se. Men er du med beges? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg kommer sikkert til å finne noen fine regler Jeg veit ike når cuppen starter, kommer til å ha start når den er full regner jeg med, får se. Men er du med beges? Ja, jeg er med Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg kan dessverre ikke spille aktivt ennå da Telenor fremdeles ikke har fikset hastigheten på nettet vårt, så jeg pinger fantastisk mye for tiden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå