Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Alltid facinerende å se folk som spiller pyro på public.. Ender som regel med at de springer inn i en klynge med folk, setter fyr på en haug, oppfulgt av et håpløst forsøk i å flykte, ender som regel opp med en kill eller to. Tror det finnes flere måter å spille pyro på enn kamikaze style. :p Tviler på at slike latterligheter slutter med flere achievements.

 

Vi har nok en trist trist public tid foran oss..

 

Valve da. :(

Præhæ :!:

 

Og ja dessverre. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg trokke det blir noe problem med for mange pyrooer enn i maks to uker :) Jeg gleder meg :D Men jeg er litt bekymret for at de skriver "We've almost completely wraapped it up..."

 

Minner litt for mye om teksten i Valve Time-skjemaet :p

Lenke til kommentar
Spør du meg så er nå medic updaten dritt enda, og det vil den alltid være.

Var rett og slett unødvendig av valve å komme med updatene syns nå jeg, likte spiller bedre som det var før.

:)

 

Jeg synes det er supert! :D

 

Hva er det som er så negativt, da?

Lenke til kommentar

TF2 ble alldri det samme etter patchen.

Jeg syns det var mye bedre før, da krevde det faktisk litt mere å spille medic.

Nå virker det som om man kan gjør det det meste.

Man trenger f.eks ikke lade über lenger, bare gjemme seg bak et gjørne, og leke litt med übersaga så har du nå klart den oppgaven greit.

Nå kan du bare springe litt over allt som meidic, du overlever liksom greit med blodsugern.

Men det største fiaskoet (rett etter Gold Rush) var at valve slipper ut en og en klasse, det er jo bare ment to be nå når 30.000 pyroer kommer, ingen som gidder å spille spy eller scout da...

Hvorfor ikke bare gi ut alle klassene samtidlig og bare vente litt?

Lenke til kommentar
TF2 ble alldri det samme etter patchen.

Jeg syns det var mye bedre før, da krevde det faktisk litt mere å spille medic.

Nå virker det som om man kan gjør det det meste.

Man trenger f.eks ikke lade über lenger, bare gjemme seg bak et gjørne, og leke litt med übersaga så har du nå klart den oppgaven greit.

Nå kan du bare springe litt over allt som meidic, du overlever liksom greit med blodsugern.

Men det største fiaskoet (rett etter Gold Rush) var at valve slipper ut en og en klasse, det er jo bare ment to be nå når 30.000 pyroer kommer, ingen som gidder å spille spy eller scout da...

Hvorfor ikke bare gi ut alle klassene samtidlig og bare vente litt?

 

Du kan gjemme deg bak et hjørne, men du får da ikke full übermåler helt uten videre (med mindre fienden er elendig). Og goldrush var da ikke en fiasko! Det er et veldig morsomt brett! Bare de får balansert det litt (statistikken på siden deres sa for en stund siden at det angripende laget vant ca 20% av kampene, og det er ikke noe bra).

 

Ellers enig i at de kunne gitt ut alt samtidig; det hadde vært bedre. Men jeg ser ikke på det som noe problem at de har valgt å ta en om gangen. Regner med de har tenkt grundig gjennom det.

 

EDIT: Nå tror jeg nok pyroen kan bli en (enda mer) aktuell klasse i en PCW. Det blir jo supert å overfalle en liten gruppe med flammekasteren, axtinguisheren og de andre nye tingene!

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Kan ikke akkurat si at jeg ser fram til pyro oppdateringen. Achievements bryr jeg meg ikke noe om, og nye maps liker jeg, men nye våpen er tåpelig spesielt når de slipper nye våpen til en og en klasse. Det eneste de nye medicvåpnene har gjort, er at det er blitt flere ninjamedicer, som foretrekker selvmordsangrep med beinsaga framfor å heale lagkammeratene sine(satt litt på spissen). Det er ikke umulig at alle disse oppdateringene kommer til å ødelegge spillet for min del.

Endret av Husgark
Lenke til kommentar

Det vil alltid finnes puritanere som synes det originale var best. Bare se på alle folkene som fortsatt spiller den første Team Fortress. Jeg synes bare det er gøy med oppdateringer, og elsker at Pyro er neste. Klart det blir masse styr de første ukene etterpå, men så dør det bort. Jeg har ikke spillt på en eneste server som har hatt mer enn 2 medics, etter de første 2 ukene.

 

Hvem bryr seg om man ikke må lade überen? Jeg har enda ikke fått übersaga, så jeg aner ikke. Var sikkert folk som syntes det var teit at überen ble lada fortere under setup, så man ikke måtte grinde.

 

Om ett par år sitter det sikkert en gjeng med folk som stripper TF2 ned til det det var under Beta og spiller kun det. Bare vent å se.

 

Slutt å syt over det som er gratis. Kan jo hende det blir jævli bra, ikke noe poeng å klage før man har sett det. Hvis man ikke liker det så kan man jo slutte, er ikke verre enn det.

Lenke til kommentar
TF2 ble alldri det samme etter patchen.

Jeg syns det var mye bedre før, da krevde det faktisk litt mere å spille medic.

 

Problemet var vel at før patchen var det nesten ingen som gadd å spille medic, og det gjorde at TF ikke ble spilt slik Valve hadde sett for seg.

 

Hva var vitsen med å spille medic før, når man ikke fikk glede av uber'en selv, men bare måtte henge etter en annen person som fikk all moroa?

Tror det er dette Valve har prøvd å fikse på.

:)

Lenke til kommentar

Der tar du nok dessverre litt feil ;)

 

http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=18897

 

"What was more important however, was what happened in the weeks that followed; Medic has now settled into a position as the third most popular class."

 

EDIT: Alle som er imot achievements (og alle andre også - det er interessant lesing) må lese den der, og skjønne hvor mye de folkene faktisk koser seg med å gjøre spillet bedre og bedre, uten at de får inn et eneste øre mer enn det vi betaler første gang vi kjøper spillet (og husk også hvor uhyggelig lite vi betalte for det!).

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Men det jeg savner mest med TF nå, er flere gode kart. Blir bare til at jeg spiller Gold Rush og Dustbowl. Føler at TF passer best med "trange" kart og kamper hvor man kjemper seg frem, meter for meter. Men de jobber vel helt sikkert med saken. :)

Lenke til kommentar

Hvis Valve fortsetter å fokusere de nye våpnene sine rundt "critical hits", så vil vi ikke se noen forskjell i bruk av f.eks. pyroer i PCW'er.

 

De traff godt med medic våpnene synes jeg, "Blutsaugeren" er genial, "Kritzkrieg" er moro å bruke på en low skill pub, "Ûbersaw" lokker frem idioten i deg, men har du vett når du bruker den så er den helt grei.

 

"Blutsauger" og "Ûbersaw" er nå det eneste som brukes i PCW av medics, men "Axestiguisher" blir aldri brukt på en "no-crit" server. spent på å se de andre våpnene til pyroen, men tviler på at det kommer til å endre noe spessielt i konkurransesammenheng. Men håper jeg blir overasket.

 

Bare måten Valve mekket sammen dette achievement systemet er det eneste jeg stiller spørmålstegn ved. Men de lærte nok mye av denne første runden med achievements.

Lenke til kommentar
Der tar du nok dessverre litt feil ;)

 

http://www.gamasutra.com/php-bin/news_index.php?story=18897

 

"What was more important however, was what happened in the weeks that followed; Medic has now settled into a position as the third most popular class."

 

EDIT: Alle som er imot achievements (og alle andre også - det er interessant lesing) må lese den der, og skjønne hvor mye de folkene faktisk koser seg med å gjøre spillet bedre og bedre, uten at de får inn et eneste øre mer enn det vi betaler første gang vi kjøper spillet (og husk også hvor uhyggelig lite vi betalte for det!).

Kan det ha noe med at man hadde skjeldent under 4 medicer på laget i flere uker etter at updaten kom ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...