Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tips, alldri verden finn på å kjøpe hos amentio :mad:

Har bare gode erfaringer med de. Spesielt i fjor sommer. Bestilte ett videokamera til 4500kr. Men de sendte likesågodt to stk :!:

Skulle bare ønske de gjorde det oftere. Har ikke skjedd siden dessverre.

Lenke til kommentar
Tips, alldri verden finn på å kjøpe hos amentio :mad:

Har bare gode erfaringer med de. Spesielt i fjor sommer. Bestilte ett videokamera til 4500kr. Men de sendte likesågodt to stk :!:

Skulle bare ønske de gjorde det oftere. Har ikke skjedd siden dessverre.

Haha! Synd de ikke gjorde det til en vane!

Og Maci: Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

Lenke til kommentar
Og Maci: Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves ;)

Hadde du bestilt fra netshop eller komplett hadde du ikke trengt å vente forgjeves, da ville du hatt det nå. Sjekka om det er på lager hos noen andre?

Jeg garanterer at hvis det er noe feil m varene du får fra amentio tar det enda 4 uker før du får utstyret! Og noe feil er det alltid.

Avbestill shiten og betal noen hundre kroner mer for å bestille fra noen andre.

Lenke til kommentar
Da har jeg endelig oppnådd kontakt med chthonians, og vi skal spille mot dem 19.00 på søndag.

Da får jeg vært med! :new_woot: Såfremt jeg får brukt noen timer til å gå meg inn igjen. :ermm:

Jeg kommer hjem sånn ca kl ett i natt. Wohoo, regular life here i come. Akkurat i tide til å komme seg unna fotball EM, søren så mye jeg hater fotball.

Lenke til kommentar

Ja, nå får vi poeng for alt mulig, tror jeg :D. Jeg også gleder meg! Har spilt en del Pyro i det siste, og det er veldig morro. Litt lettere nå som jeg har lært at haglen må brukes... Dessverre er ikke flammekasteren noen snikskytterrifle.

Endret av Degeim
Lenke til kommentar
OHMYGODOHMYGODOHMYGOD Så mye jeg gleder meg til den updaten!!! PYRO FTW!! Ikke bare unlocks, men updates til pyro generelt! Får vi endelig poeng for afterburn??? EEEEEEK! :omg::wow:

AAAAAAAA, ogga bogga......burn everyone...

Okey, det der ble litt fjortis, men gleder meg sykt til å se åssen det blir.

Enig med deg Degeim, etter jeg begynte å bruke hagle mer med pyro sammen men flamethrowern så har killraten godt bra opp.

Lenke til kommentar

Alltid facinerende å se folk som spiller pyro på public.. Ender som regel med at de springer inn i en klynge med folk, setter fyr på en haug, oppfulgt av et håpløst forsøk i å flykte, ender som regel opp med en kill eller to. Tror det finnes flere måter å spille pyro på enn kamikaze style. :p Tviler på at slike latterligheter slutter med flere achievements.

Vi har nok en trist trist public tid foran oss..

Valve da. :(

Lenke til kommentar

Den første uken blir det nok overflod av pyroer på mange servere, men jeg tror nok at det ganske snart vil blir som før, men nå med den fordelen av veldig mange har fått trening i annet enn akkurat selvmordsangrepene du beskriver fordi de har prøvd å få achievements.

Jeg mener å ha lest at Walker uttalte at de denne gang ville fokusere med på "pedagogiske" ahievements enn "gjør noe utrolig dumt"-achievements.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...