Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sorry at jeg ikke har fått spilt noe i dag. Har vært ute å jobba...

Edit: Hva syns dere om mopeden min? :ninja:

Oi, tjent deg ei god ukelønn der :p Det er fint der du bor da, skikkelig idyllisk. Utrolig at du får bedre internett enn meg!

Litt misfornøyd m fargen på moppen, men ellers fin. :tease:

Lenke til kommentar
Utrolig at du får bedre internett enn meg!

Litt misfornøyd m fargen på moppen, men ellers fin. :tease:

Jeg bor i norges største kommune (i areal). Men det bor bare 4500 innbyggere i kommunen, og jeg bor ikke akkurat i sentrum. Så ja, det er utrolig at jeg har så bra internett.

Hva er galt med blå farge??? Jeg synes den er fin :blush:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke så mye peiling på mopeder, men landskapet var stilig. Slik det ser ut på de høyeste fjellsgårdene her :D.

Og om du har samme timelønn som meg (ja, huff, dagens ungdom tar betalt for alt), så ligger det nok en del penger i de vedstablene :p

EDIT: Ah, jeg var ikke så først som jeg trodde, nei. Jeg syntes da fargen var fin, jeg :D

Og de av dere som hadde problemer med autodetect i stats parseren; hadde dere giddet å laste ned nyeste versjon og se om det funker nå? Jeg fant en litt stygg feil som muligens forårsaket tidligere problemer.

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Da kan dere herved tiltale meg som 'Ærede skrubbmaister på Vertshuset Festningen' for, behold, jeg har fått meg jobb :D Iallefall er jeg innkallingshjelp på et vertshus i byen, og har hittil tjent 1200 kr ^^ Ny pc i vente? ;)

Litt morsomt. Sendte søknad til bestyrern for en uke siden, fikk ikke no svar. Syklet ned i går for å høre med henne om hun hadde fått den, det hadde hun ikke. Så etter en samtale på 10 min. ringte hun til vertshuset og 'ansatte' meg ^^

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Hei!

Jeg trenger hjelp! Som vanlig er jeg ute i siste liten, og har nå funnet ut at jeg mangler noen av de utallige kjemirapportene som skal inn innen 12:00 i morgen.

Er det noen her som går 3KJ, har rapportene 2.6, 2.9, 3.3 og 4.4 og vil dele dem?

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Jeg spurte etter nøyaktig definisjon på "en runde" (til stats parseren). Det viste seg å være antall liv + antall liv der du ikke daua :p

Altså alle ganger du lever, inkludert de gangene på slutten av en runde der livet blir avsluttet av timeren/målet er nådd i stedet for at du blir sprengt i fillebiter.

Ganske imponerende; det tok knappe 30 minutt fra jeg sendte til jeg fikk svar!

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...