Beges Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Gikk det til h-land? Retning så i lende, ja... Og så er d-knappen min ødelagt Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Neida, det går alltid bedre enn man tror på de eksamene. Macisum: Har ikke pc-en din kommet enda? Er det sendt med esel eller? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Så; da var jeg også ferdig med eksamen! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Neida, det går alltid bedre enn man tror på de eksamene. Macisum: Har ikke pc-en din kommet enda? Er det sendt med esel eller? Esel/Amentio, samma ulla.. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Esel har vel strengt tatt pels. Tror jeg. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Så; da var jeg også ferdig med eksamen! Er det noen som er me på å spille i kveld, da? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Så; da var jeg også ferdig med eksamen! Er det noen som er me på å spille i kveld, da? Jeg er hjemme mellom 2000 og 2100, og om ingen drar meg med noen steder, så er jeg med da! Ser ut til at jeg gjorde det brukbart på eksamen : https://www.diskusjon.no/index.php?session=...0&start=180 Endret 29. mai 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Trukke jeg kan spille i dag, fattern sitter ned å baler med maskina, skal arrangere et o-løp (know, boring..) så jeg får nok ikke tilgang til den i dag.. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 O-løp er kult a.. gikk på det før minst 4 ganger! Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Esel har vel strengt tatt pels. Tror jeg. Ja, det er nok en pels esel har. Maci tenkte nok på lama eller alpakka, for de har jo ull. Det er jo fort gjort å gjøre den feilen da. Ellers kan jeg melde at det har vært varmt i wien hele uka 30 grader er ikke gøy når det ikke finnes aircondition hverken i kursrom eller hotellrom. Men damene er veeeldig lettkledde, så det veier opp for mye av smerten. Samtidig så oppdaget vi til vår store forundring at vi bor i wiens fineste horestrøk. Prostitusjon er lovlig i Østerrike, så det er ikke et lugubert strøk, men det syntes ikke at sånt foregikk her, før vi gikk en tur på kvelden. Og nei, jeg vet ikke hvor mye de tar. ;P Ellers er det nå bare 6 kursdager i wien igjen. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 Haha Du må passe deg da, så de ikke lurer på deg en eller annen kjøpsavtale! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. mai 2008 Del Skrevet 29. mai 2008 (endret) Esel har vel strengt tatt pels. Tror jeg. Ja, det er nok en pels esel har. Maci tenkte nok på lama eller alpakka, for de har jo ull. Det er jo fort gjort å gjøre den feilen da. Ellers kan jeg melde at det har vært varmt i wien hele uka 30 grader er ikke gøy når det ikke finnes aircondition hverken i kursrom eller hotellrom. Men damene er veeeldig lettkledde, så det veier opp for mye av smerten. Samtidig så oppdaget vi til vår store forundring at vi bor i wiens fineste horestrøk. Prostitusjon er lovlig i Østerrike, så det er ikke et lugubert strøk, men det syntes ikke at sånt foregikk her, før vi gikk en tur på kvelden. Og nei, jeg vet ikke hvor mye de tar. ;P Ellers er det nå bare 6 kursdager i wien igjen. Neeeeeida, det har vel ikke du peiling på tenker jeg. Hva skal du si til vesle Adam, og dama nå da? Endret 29. mai 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Neeeeeida, det har vel ikke du peiling på tenker jeg. Hva skal du si til vesle Adam, og dama nå da? Hehe, jeg trenger ikke betale for sånt jeg vettu. Det tror jeg ville være en nedtur. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Neeeeeida, det har vel ikke du peiling på tenker jeg. Hva skal du si til vesle Adam, og dama nå da? Hehe, jeg trenger ikke betale for sånt jeg vettu. Det tror jeg ville være en nedtur. MAO damene bare KASTER seg i armene på vår kjære helt! Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 30. mai 2008 Del Skrevet 30. mai 2008 Vi er da to dager over tiden for å beholde server. Skal vi beholde serveren må vi nok få betalt de siste 71$ snart. Er det ikke noe interesse for å beholde server er det ikke vits å betale. http://www.gameservers.com/clanpay/?clanid...8a2cf9bacef5c18 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå