Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Si meg en ting!

Er Quack Attack på tur å gå i oppløsning? Vi spiller jo nesten ikke sammen lengere....:(

 

Neida, slapp av ;)

 

Jeg er også ganske opptatt med skole nå, men har ingen planer om å gi meg! Satser på å være tilbake for (over-)fullt på slutten av neste uke!

Lenke til kommentar

Som sagt har jeg både vært opptatt med skole og AoC den siste uka. Jeg måtte jo sørge for å utnytte de seks dagene jeg fikk gjennom early access :p Dessuten foretrekker jeg å spille AoC fremfor å bare spille public. Men jeg er alltid med på pcw eller mix hvis det er interesse for det. Jeg har heller ikke vært så mye på vt, siden den ene driveren min var korrupt og gjorde at PCen hengte seg opp hele tiden. Jeg gadd derfor ikke å logge inn hver gang, men jeg har nå installert driveren på nytt og dermed fkset problemet.

 

Og apropos pcw, jeg har ennå ikke fått kontakt med IS7, så vi har fått default date i morgen klokka 20.00. Hvis de ikke møter opp vinner vi på walkover.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar

Vell vill bare at dere skal være oppmærksomme på at fattern har ikke har betalt regninga på nette så de har slått ned hastigheten no grådig og stenger det innen onsdag visst han ikke betaler. Noe det ikke er planer om foreløbig ..

Vell kansje litt bra så jeg får konsentrert meg mere på skolen de siste dagene ..

 

Vell vell blir vanskeligt og la Age of Conan stå foran meg og glinse.. så kan jeg ikke bruke det .

Lenke til kommentar
Si meg en ting!

Er Quack Attack på tur å gå i oppløsning? Vi spiller jo nesten ikke sammen lengere....:(

Langt ifra! Jeg er som sagt bortreist i 2 uker til, er kun hjemme i helgene og får ikke spilt mye da. Mange andre har som de har påpekt eksamen og det må man jo bare prioritere. Blir nok fullt kjør litt uti juni skal du se. :)

Lenke til kommentar
Sånn, tebake etter hyttetur :D

Slå denne:

Jeg sykla 7.5 Mil i dag, opp og ned og opp og ned og opp ... KLAR!!

Så kommer tilbake senere i kveld, må få litt energi.

:)

Slår den lett, var på hyttetur med stebruttern', kjørte jo sykkelen, traff et felt med grus, bremsa på feil tidspunkt, vi fløy av vegen.

 

KOZXKOXZXKOZ, 10 meter senere, god og forslått reiser vi oss, konstaterer at sykkelen starter, kjører til hytta (rett ved) og finner ut at min stebror har knust kneskåla og vi har div. skader.

 

Med andre ord, morsom helg, kanskje ikke for brodern' men for meg har det vært gøy. (bortsett fra at alt av eksteriør på sykkelen er skrapa)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...