FF63 Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Da var serveren vår nedgradert til Private 19 slot, men dette betyr da at jeg trenger hjelp med betaling av server ^^'' http://www.gameservers.com/clanpay/?clanid...8a2cf9bacef5c18 Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Da har jeg lagt inn 10 dollahs Lenke til kommentar
Beges Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skriftlig eksamen R1/MX HO! Vi sees neppe før onsdag/torsdag Lenke til kommentar
JFM Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skriftlig eksamen R1/MX HO! Vi sees neppe før onsdag/torsdag Synd for deg Jeg kom ikke opp i eksamen Får se til neste år om jeg er like heldig da.... Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skriftlig eksamen R1/MX HO! Vi sees neppe før onsdag/torsdag Hva i all verden er R1/MX HO!? Selv kom jeg opp i 3MX neste torsdag, så vi sees ganske sikkert innen onsdag/torsdag Så var det hovudmålseksamen i dag, og sidemålseksamen på mandag. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Skriftlig eksamen R1/MX HO! Vi sees neppe før onsdag/torsdag Hva i all verden er R1/MX HO!? Selv kom jeg opp i 3MX neste torsdag, så vi sees ganske sikkert innen onsdag/torsdag Så var det hovudmålseksamen i dag, og sidemålseksamen på mandag. R1 = 2MX HO! er et kraftig kamp/jubeluttrykk Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Huzzah! Jeg kom opp i kjemi :!: Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Stakkars jævlier. RIP. Jeg ville dødd på meg hvis jeg kom opp i sånne fag. Jeg var heldig og ble ikke trukket til noen fag i noen av årene. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Det ser ut til å være svært vanskelig å få tak i noen fra IS7 som gidder å svare når jeg spør når de kan spille. Jeg vet altså ennå ikke når vi skal spille, men har nå opprettet en tråd på ETF2L. Håper jeg finner ut av det snarest. Jeg synes vi skal sette av litt tid i løpet av helgen til å gjennomgå litt tacs på gravelpit og muligvis også badlands, siden det er de to kartene vi skal spille. BTW: Beklager at jeg har vært litt inaktiv denne uka, men AoC er bare Dessuten kan dere bare sende en msg til meg hvis vi dere vil spilel pcw. Jeg er alltid med på det BTW2: Jeg har meldt oss på den tredje cuppen i ETF2L. Forhåpentligvis slipper vi å møte 4k i første runde denne gangen Endret 23. mai 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Jeg kunne jo prøvd å samle noen så kan vi spille imot dere på de banene, så får dere trent litt på tacs, hvis dere vil=) bare rop ut i så fall Lenke til kommentar
Bata Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Haha, QA ist noobs, eier dere lett. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 (endret) Da har jeg endelig fått headsettet, og det ser ut til å funke fint i følge Bata som var med på en veldig serriøs test Så da blir det spilling igjen Opsi, dobbelpost Endret 23. mai 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Da har jeg endelig fått headsettet, og det ser ut til å funke fint i følge Bata som var med på en veldig serriøs test Så da blir det spilling igjen Men du hakke fått pc-en? Når får du den? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Når jeg får den.. Syns faen meg Amentio/Posten er TREIG nå, ventet i snart 2 uker Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Er pakken sendt? Har du ikke fått sporings nummer? Hadde Amentio alle delene på lager da? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 Si meg en ting! Er Quack Attack på tur å gå i oppløsning? Vi spiller jo nesten ikke sammen lengere.... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 dere må ikke gå i oppløsning Lenke til kommentar
Beges Skrevet 23. mai 2008 Del Skrevet 23. mai 2008 De fleste av oss er jo i skolealder, så har en del å gjøre der med eksamen og greier.. Det er iallefall tilfelle for meg nå. Jeg håper det ordner seg mot slutten av neste uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå