Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Vil bare si tusen tusen takk for at vi får låne et rom i VT av dere. Hvis det er noe jeg kan gjøre for dere så bare rop ut :thumbup:

 

Når tiden er inne vil dere kanskje hjelpe til med betalingen (18 dollar per kvartal, tror jeg, så det er ikke mye per snute). :D

 

(Jeg sier ikke at dere skal, bare at dere kanskje vil ;))

 

Må jo være med på det=)

Og jeg kan vel overføre 100kr til deg, hvis du ikke syns det er for lite?

 

Nei, for all del, det er for mye :p.

 

Og uansett er det ikke jeg som styrer med pengene, det er en paypal-konto vi har. Men drit i det nå; kos dere i den nye klanen. Dersom dere vil betale litt når tiden kommer, så blir det ikke 100kr; det er jo hele avgiften (tror jeg), og vi også vil betale litt :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig har statistikkleseren fått en lite oppdatering, og viser nå prestasjoner/achievements også.

 

Jeg trenger litt hjelp med grafikk, og postet her:

http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=684343

 

Så kom jeg på at Jardar er ekspert! Er han interessert i å hjelpe litt? :innocent:

(Les i så fall posten jeg linket til, hvor jeg beskriver hvilke små bilder jeg trenger)

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Usj, eksperter bruker nå alltid så lang tid på alt :p.

 

Du trenger ikke lage gigantiske, hyperdetaljerte bilder, altså. Det enkle er ofte det beste, det er bare det at mine ting ofte har farger og/eller symboler og/eller former som begynner å krangle med hverandre, eller bare ser stygge ut.

 

Men jeg har forståelse for eksamenene; si fra når du har noe :D

Lenke til kommentar

Jeg skal også ha Left4Dead. Spillet virker utrolig artig, og jeg sier aldri nei takk til å blåse hodene av et par zombier. ;)

 

Vi skal spille mot IS7 i ETF2L denne uka. Jeg har ikek fått kontakt med dem ennå, men jobber med saken. Jeg tror de kun kan spille på søndag og mandag, men jeg skal sjekke om de kan i morgen. Vi skal spille gravelpit og badlands, så jeg tror vi burde ta en pcw på gravelpit før vi spiller mot dem.

Lenke til kommentar
Jeg tror herr. Bridge kan spille så lenge han får beskjed i forveien slik at det ikke krasjer med noen andre fritidsaktiviteter

 

Akkurat det gjelder nok flere, i alle fall meg. Vi bør alltid ha slikt klart god tid i forveien ;)

 

EDIT: Herr Bridge må forresten registrere seg på forumet og komme hit! :D

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...