Degeim Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Vil bare si tusen tusen takk for at vi får låne et rom i VT av dere. Hvis det er noe jeg kan gjøre for dere så bare rop ut Når tiden er inne vil dere kanskje hjelpe til med betalingen (18 dollar per kvartal, tror jeg, så det er ikke mye per snute). (Jeg sier ikke at dere skal, bare at dere kanskje vil ) Må jo være med på det=) Og jeg kan vel overføre 100kr til deg, hvis du ikke syns det er for lite? Nei, for all del, det er for mye . Og uansett er det ikke jeg som styrer med pengene, det er en paypal-konto vi har. Men drit i det nå; kos dere i den nye klanen. Dersom dere vil betale litt når tiden kommer, så blir det ikke 100kr; det er jo hele avgiften (tror jeg), og vi også vil betale litt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 okey, si ifra når dere må betale så betaler jeg halvparten=) Jeg koser meg jeg Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Genialt! Er du en sånn overklokkingskar, Fluesoppen? Så jævli kult å kjenne en kjendis! Burde nesten få et signert bilde av deg. Utrolig hvor my ekult dere kan få til med det rette systemet altså. Respect! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Takker Armitage2=) Lurer på om det er folk her som har tenket å spille Left 4 Dead når det kommer? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg har lyst til å samle 4 stk. så vi kan spille sammen=) Og folket her inne spør jeg alltid først nå Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Ja, gleder meg veldig til å prøve left4dead, blir spennende å se om det er så bra som det er hypa til. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg også ser frem til å få prøvd det! Tror det blir skikkelig bra (alt Valve lager blir skikkelig bra!) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Noen som vet når det kommer ut? Left 4 Dead er vel 100% cooperative? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg har og tenkt å spille Left4Dead Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 JFM: Ja, det er 100% coop, man er 4 på menneske-laget og X på the infected, når du er infected så spiller man en av bossene. Når det kommer vet jeg ikke, men mange av spill-sidene har fått prøve-spilt det nå...så det er vel et par måneder tenker jeg. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Forøvrig har statistikkleseren fått en lite oppdatering, og viser nå prestasjoner/achievements også. Jeg trenger litt hjelp med grafikk, og postet her: http://forums.steampowered.com/forums/show...ad.php?t=684343 Så kom jeg på at Jardar er ekspert! Er han interessert i å hjelpe litt? (Les i så fall posten jeg linket til, hvor jeg beskriver hvilke små bilder jeg trenger) Endret 20. mai 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Beges Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Jeg kan godt prøve, men er ingen ekspert Jeg trenger tid på meg, dog! Tror neppe jeg greier noe før til Juni, i og med at vi har eksamen snart. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Usj, eksperter bruker nå alltid så lang tid på alt . Du trenger ikke lage gigantiske, hyperdetaljerte bilder, altså. Det enkle er ofte det beste, det er bare det at mine ting ofte har farger og/eller symboler og/eller former som begynner å krangle med hverandre, eller bare ser stygge ut. Men jeg har forståelse for eksamenene; si fra når du har noe Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 (endret) Æ e med Btw, bare til meg friends er litt fucka for tiden? Går offline hele tiden, irritablet Endret 20. mai 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg skal også ha Left4Dead. Spillet virker utrolig artig, og jeg sier aldri nei takk til å blåse hodene av et par zombier. Vi skal spille mot IS7 i ETF2L denne uka. Jeg har ikek fått kontakt med dem ennå, men jobber med saken. Jeg tror de kun kan spille på søndag og mandag, men jeg skal sjekke om de kan i morgen. Vi skal spille gravelpit og badlands, så jeg tror vi burde ta en pcw på gravelpit før vi spiller mot dem. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 det blir jo grisefett, gakkgakker i zombieland! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jeg tror herr. Bridge kan spille så lenge han får beskjed i forveien slik at det ikke krasjer med noen andre fritidsaktiviteter Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Jeg tror herr. Bridge kan spille så lenge han får beskjed i forveien slik at det ikke krasjer med noen andre fritidsaktiviteter Akkurat det gjelder nok flere, i alle fall meg. Vi bør alltid ha slikt klart god tid i forveien EDIT: Herr Bridge må forresten registrere seg på forumet og komme hit! Endret 21. mai 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå