Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Uavgjort? Var det ikke vinn da? Vi har jo fått en del øvelse på Badlands nå ja, veldig gøy etterhvert. Jeg gleder meg så til å spille igjen..har bare vært 2 dager uten og jeg skriker etter å spille! UAH!!

 

O.O jeg føler med deg leiz ... Du får få deg ett pyro bilde som skrivebors bakgrund.. Der han brenner ned noen scout :) kansje det hjelper litt ;)

 

homo.

 

lol bata ?

 

Vell da har jeg laggd bruker som er klar til age of conan kommer i posten! :dribble::new_woot:

 

Nå kan livet mitt bety noe !!! :p

Lenke til kommentar

Om kampen: Det ble vinn til oss i forhold til poeng, men uavgjort i forhold til total seier per map. Vi fikk 9 poeng, de tre, og vi vant ett map hver.

 

Dessuten er det ingen valgmulighet for uavgjorte kamper på hjemmesiden vår, så dette systemet funker bra så langt :)

Lenke til kommentar
Vil bare si tusen tusen takk for at vi får låne et rom i VT av dere. Hvis det er noe jeg kan gjøre for dere så bare rop ut :thumbup:

 

Når tiden er inne vil dere kanskje hjelpe til med betalingen (18 dollar per kvartal, tror jeg, så det er ikke mye per snute). :D

 

(Jeg sier ikke at dere skal, bare at dere kanskje vil ;))

Lenke til kommentar
Vil bare si tusen tusen takk for at vi får låne et rom i VT av dere. Hvis det er noe jeg kan gjøre for dere så bare rop ut :thumbup:

 

Når tiden er inne vil dere kanskje hjelpe til med betalingen (18 dollar per kvartal, tror jeg, så det er ikke mye per snute). :D

 

(Jeg sier ikke at dere skal, bare at dere kanskje vil ;))

 

Må jo være med på det=)

Og jeg kan vel overføre 100kr til deg, hvis du ikke syns det er for lite?

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...