FF63 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Haha, skjønner jeg godt Leiz! Men Bata, hvorfor skriver du "homo"? Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Uavgjort? Var det ikke vinn da? Vi har jo fått en del øvelse på Badlands nå ja, veldig gøy etterhvert. Jeg gleder meg så til å spille igjen..har bare vært 2 dager uten og jeg skriker etter å spille! UAH!! O.O jeg føler med deg leiz ... Du får få deg ett pyro bilde som skrivebors bakgrund.. Der han brenner ned noen scout kansje det hjelper litt homo. lol bata ? Vell da har jeg laggd bruker som er klar til age of conan kommer i posten! Nå kan livet mitt bety noe !!! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Faen som æ glede mæ. Ny syk maskin, AoC på full pupp, I WANT IT NOW!! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Om kampen: Det ble vinn til oss i forhold til poeng, men uavgjort i forhold til total seier per map. Vi fikk 9 poeng, de tre, og vi vant ett map hver. Dessuten er det ingen valgmulighet for uavgjorte kamper på hjemmesiden vår, så dette systemet funker bra så langt Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Vil bare si tusen tusen takk for at vi får låne et rom i VT av dere. Hvis det er noe jeg kan gjøre for dere så bare rop ut Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du kan klokke datan min? For dere andre, jeg kom over dette, så spurte jeg soppen om det var han, indeed it was. Så da vet vi det, soppen er blant norges beste klokkere Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du kan klokke datan min? For dere andre, jeg kom over dette, så spurte jeg soppen om det var han, indeed it was. Så da vet vi det, soppen er blant norges beste klokkere Da vet jeg hvem jeg skal mase på når jeg får kjøpt meg ny maskin Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Indeed Faktisk så holder jeg på å maser nå Endret 19. mai 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Iriterer meg at du bor der du bor, hadde med glede kommet å klokket opp det der for deg ja=) Men vi skal nok få det til over nett også skal du se Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Du kan jo ta deg en reise opp til nord for å klokke andres maskiner. Du trenger ikke dra lengere enn til meg, 220 km nord for Tromsø xD Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Blir ikke sindt hvis du svinger innom namsos.. Denj e grei, søndan klokke 13:00 e du her, gleder meg Lenke til kommentar
JFM Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Denj e grei, søndan klokke 13:00 e du her, gleder meg Og da er han her rundt 17.00? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Vil bare si tusen tusen takk for at vi får låne et rom i VT av dere. Hvis det er noe jeg kan gjøre for dere så bare rop ut Når tiden er inne vil dere kanskje hjelpe til med betalingen (18 dollar per kvartal, tror jeg, så det er ikke mye per snute). (Jeg sier ikke at dere skal, bare at dere kanskje vil ) Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Vil bare si tusen tusen takk for at vi får låne et rom i VT av dere. Hvis det er noe jeg kan gjøre for dere så bare rop ut Når tiden er inne vil dere kanskje hjelpe til med betalingen (18 dollar per kvartal, tror jeg, så det er ikke mye per snute). (Jeg sier ikke at dere skal, bare at dere kanskje vil ) Må jo være med på det=) Og jeg kan vel overføre 100kr til deg, hvis du ikke syns det er for lite? Endret 19. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 <-- Dette er noe av det beste jeg har sett på youtube, Cillit Bang - Hardcore Mix! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Rick Rolls DAAANCE! Endret 19. mai 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå