Mr. Fiskum Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 ENDELIG! Back in black. Faen, leirskole (langvassmoen bata) va et kaldt helvette, hvis jeg kan si det. Det regna c.a i ett strekk, vi padlet kano, jeg ble way to cold, ville hjem til datan fra første sekund, jeez. Og FF, nice Rick Roll, sitter her og danser Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 (endret) Batabusa (og eventuelle andre som hadde planer om å sende inn gamestate.txt); det er ikke nødvendig lengre! Sjekk: http://forums.steampowered.com/forums/show...041#post7635041 (post #9) og/eller https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...20&start=20 hvis du vil hjelpe litt likevel. Endret 16. mai 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Hipp hurra, nå er det 17 mai. Jeg lå nå i senga, og burka, faktisk lenge siden jeg har sovvi så godt. Helt til det hersens toget kommer, trommer som smeller i ganske dårlig takt, og fløyter som kan brukes som ren tortur og mange småe unger som driver å synger en eller annen skit sang. Så takk namsos, takk for at dere vekte meg midt i min gode nattesøvn. Og til dere der ute som liker 17, grattis me dan.. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Ha en fortreffelig dag mine kvakkete godtfolk Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Jeg har blitt spurt av Triggerhappygamers om vi i QA hadde lyst på en match mot de i morgen? Tenkte vi kunne ta matchen før vi er mot S^O, for å varme opp litt! (Nå har jeg forresten begynt på Little Rocket Man achievementen på HL2: Episode 2, har kommet til der man får bilen! ^^) Lenke til kommentar
JFM Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 (endret) Vil anbefalle dere å se litt her: http://qamerat.awardspace.com/forum/viewth..._id=40#post_289 (100% Rick Roll-sikkert) Endret 17. mai 2008 av JFM Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. mai 2008 Del Skrevet 17. mai 2008 Trur jeg kommer til å starte med AoC snart, spille et MMO med kompiser trur jeg skal bli diggbart, så hvor mye TF2 det blir på meg er litt usikkert atm. Men sier ikke at jeg slutter, for all del ikke. Men bare at det kan hende, og at jeg kommer til å spille mindre TF2 frammover. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 (endret) Trur jeg kommer til å starte med AoC snart, spille et MMO med kompiser trur jeg skal bli diggbart, så hvor mye TF2 det blir på meg er litt usikkert atm.Men sier ikke at jeg slutter, for all del ikke. Men bare at det kan hende, og at jeg kommer til å spille mindre TF2 frammover. [sarcasm]Nå ble jeg sjokkert! Ante ikke at du vurderte å spille et annet spill! OLOL![/sarcasm] Veldig kult bilde der Jardar! Skikkelig vind i håret med riv ruskende feiring! Genialt! Endret 18. mai 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Vurderer AoC jeg og, men da vil jeg neppe få noe tid til TF2 som det er Uansett kommer jeg ikke til å kjøpe AoC før jeg får oppgradert PC-en, mao. ikke før mot høsten. Jeg kan være med i dag, forresten Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 @ BRASS MONKEY: Kan du sende meg en melding i løpet av kvelden? Jeg sender deg mob nr. mitt, så jeg kan holde litt kontakt i løpet av kvelden. Uforutsette hendelser har intruffet (vi skal ut og spise i kveld), så jeg kan sende deg en melding om jeg blir noe forsinket til kampen i kveld. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Supert arbeid i dag Jadar ! Var deilig og ha en onkelig medic på laget .. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. mai 2008 Del Skrevet 18. mai 2008 Takk ^^ Artig å spille ordentlig, både med lag og solo! Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Jeg ser med glitrende øyne at vi vant i går!? Så utrolig gøy! Hva ble stillingen? Hvordan var dynamikken? Vant vi pga godt spill, eller dårlig motstander? Genialt at du fikk trådd til som medic Jardar, godt å ha en fast medic igjen. Blir vel sikkert ikke flere eksamen nå vel? Edit: Genialt med mer TF2 tegninger, Jardar, alltid gøy å ha på bakgrunnen! De var jævli kule! Endret 19. mai 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Laga no' mer TF2-stuff på DeviantArt... legg gjerne igjen en kommentar Endret 19. mai 2008 av Beges Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) hahahahha, dødsbra Beges Grattis med ikke tap i går Endret 19. mai 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 (endret) Laga no' mer TF2-stuff på DeviantArt... legg gjerne igjen en kommentar </a> jeg blir GAL O.O Jeg ser med glitrende øyne at vi vant i går!? Så utrolig gøy! Hva ble stillingen? Hvordan var dynamikken? Vant vi pga godt spill, eller dårlig motstander? Genialt at du fikk trådd til som medic Jardar, godt å ha en fast medic igjen. Blir vel sikkert ikke flere eksamen nå vel? Edit: Genialt med mer TF2 tegninger, Jardar, alltid gøy å ha på bakgrunnen! De var jævli kule! Vell i følge det jeg forstod ble det uavgjort .. men måte vi knuste de på badlands var hærlig Endret 19. mai 2008 av pipppipp Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Uavgjort? Var det ikke vinn da? Vi har jo fått en del øvelse på Badlands nå ja, veldig gøy etterhvert. Jeg gleder meg så til å spille igjen..har bare vært 2 dager uten og jeg skriker etter å spille! UAH!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå