Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hipp hurra, nå er det 17 mai.

Jeg lå nå i senga, og burka, faktisk lenge siden jeg har sovvi så godt.

Helt til det hersens toget kommer, trommer som smeller i ganske dårlig takt, og fløyter som kan brukes som ren tortur og mange småe unger som driver å synger en eller annen skit sang.

Så takk namsos, takk for at dere vekte meg midt i min gode nattesøvn.

 

Og til dere der ute som liker 17, grattis me dan..

 

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar

Jeg har blitt spurt av Triggerhappygamers om vi i QA hadde lyst på en match mot de i morgen?

Tenkte vi kunne ta matchen før vi er mot S^O, for å varme opp litt!

 

(Nå har jeg forresten begynt på Little Rocket Man achievementen på HL2: Episode 2, har kommet til der man får bilen! ^^)

Lenke til kommentar
Trur jeg kommer til å starte med AoC snart, spille et MMO med kompiser trur jeg skal bli diggbart, så hvor mye TF2 det blir på meg er litt usikkert atm.

Men sier ikke at jeg slutter, for all del ikke. Men bare at det kan hende, og at jeg kommer til å spille mindre TF2 frammover.

[sarcasm]Nå ble jeg sjokkert! :eek::tease: Ante ikke at du vurderte å spille et annet spill! OLOL![/sarcasm] :D

 

Veldig kult bilde der Jardar! Skikkelig vind i håret med riv ruskende feiring! Genialt!

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

@ BRASS MONKEY:

 

Kan du sende meg en melding i løpet av kvelden? Jeg sender deg mob nr. mitt, så jeg kan holde litt kontakt i løpet av kvelden. Uforutsette hendelser har intruffet (vi skal ut og spise i kveld), så jeg kan sende deg en melding om jeg blir noe forsinket til kampen i kveld.

Lenke til kommentar

Jeg ser med glitrende øyne at vi vant i går!? Så utrolig gøy! Hva ble stillingen? Hvordan var dynamikken? Vant vi pga godt spill, eller dårlig motstander?

 

Genialt at du fikk trådd til som medic Jardar, godt å ha en fast medic igjen. :) Blir vel sikkert ikke flere eksamen nå vel?

 

Edit: Genialt med mer TF2 tegninger, Jardar, alltid gøy å ha på bakgrunnen! De var jævli kule! :)

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
Laga no' mer TF2-stuff på DeviantArt... legg gjerne igjen en kommentar :D

 

</a>

 

jeg blir GAL O.O

 

 

 

Jeg ser med glitrende øyne at vi vant i går!? Så utrolig gøy! Hva ble stillingen? Hvordan var dynamikken? Vant vi pga godt spill, eller dårlig motstander?

 

Genialt at du fikk trådd til som medic Jardar, godt å ha en fast medic igjen. :) Blir vel sikkert ikke flere eksamen nå vel?

 

Edit: Genialt med mer TF2 tegninger, Jardar, alltid gøy å ha på bakgrunnen! De var jævli kule! :)

Vell i følge det jeg forstod ble det uavgjort .. men måte vi knuste de på badlands var hærlig ;)

Endret av pipppipp
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...