JFM Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jepp, en GAMMEL togstasjon Kjempestor! 112M^2 for 6høvdinger i måneden, helt nye hvitevarer etc. Kjempeavtale! Jeg har ikke så mye peil på sånt men det hørtes jo bra ut. Kanskje jeg kan søke på nytt om å bli member i QA etter flytting og enkelte andre gjøremål? Ja, jør det. Men husk at du må spille "try" før vi vet om du er god nok Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jepp, en GAMMEL togstasjon Kjempestor! 112M^2 for 6høvdinger i måneden, helt nye hvitevarer etc. Kjempeavtale! Kanskje jeg kan søke på nytt om å bli member i QA etter flytting og enkelte andre gjøremål? Genialt, kanskje litt slitsomt med tog som går hvert kvarter? (legg merke til min utheving) Kanskje spøkelsestog? Neida, sånne ting er jo kjempekult. Ute på byn: "Vil du bli med hjem til meg og se på toget mitt?" Ja, det må være en ypperlig løsning, så trenger vi bare søke etter ett vanlig medlem da. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Ja, men det kan ta tid da... Flytting, så må jeg jo få bestilt opp ny linje og greier.. Next gen tel SUGER jo på sånt.. levering er ikke deres greie. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har da bestemt meg for å slutte i klanen. Grunnen ligger her inne på forumet vårt. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jepp, en GAMMEL togstasjon Kjempestor! 112M^2 for 6høvdinger i måneden, helt nye hvitevarer etc. Kjempeavtale! Kanskje jeg kan søke på nytt om å bli member i QA etter flytting og enkelte andre gjøremål? Genialt, kanskje litt slitsomt med tog som går hvert kvarter? (legg merke til min utheving) Kanskje spøkelsestog? Neida, sånne ting er jo kjempekult. Ute på byn: "Vil du bli med hjem til meg og se på toget mitt?" Ja, det må være en ypperlig løsning, så trenger vi bare søke etter ett vanlig medlem da. Hmmm ... Hva med meg ! Hva med mine behov Hilsen you Loffa from Hollywood Jepp, en GAMMEL togstasjon Kjempestor! 112M^2 for 6høvdinger i måneden, helt nye hvitevarer etc. Kjempeavtale! Kanskje jeg kan søke på nytt om å bli member i QA etter flytting og enkelte andre gjøremål? Genialt, kanskje litt slitsomt med tog som går hvert kvarter? (legg merke til min utheving) Kanskje spøkelsestog? Neida, sånne ting er jo kjempekult. Ute på byn: "Vil du bli med hjem til meg og se på toget mitt?" Ja, det må være en ypperlig løsning, så trenger vi bare søke etter ett vanlig medlem da. Hmmm ... Hva med meg ! Hva med mine behov Hilsen your Loffa from Hollywood Lenke til kommentar
Beges Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Jeg har da bestemt meg for å slutte i klanen. Grunnen ligger her inne på forumet vårt. Faen ta deg Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Tror kanskje vi skal tone ned disse "Jeg slutter"-spøkene litt; utenforstående må jo tro vi snart er helt oppløste Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 haha, jeg får ikke sove etter Rick musikken Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vi skal egentlig spille mot S^O denne uka, men vi har ennå ikke avtalt noe tidspunkt. Skal vi prøve å få spilt mot dem søndag 20.00? Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vi skal egentlig spille mot S^O denne uka, men vi har ennå ikke avtalt noe tidspunkt. Skal vi prøve å få spilt mot dem søndag 20.00? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Vi skal egentlig spille mot S^O denne uka, men vi har ennå ikke avtalt noe tidspunkt. Skal vi prøve å få spilt mot dem søndag 20.00? (Jeg kan sannsynligvis ikke på søndag) Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Har du lyst til å hjelpe meg med å utvide statistikkleseren? Se her! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Yarr. Mangler noen jeg sender i morgo hvis det er ønskelig. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Jeg skal være borte i 3 uker fra søndag. Jeg skal på kurs i Oslo og Wien. Jeg skal være hjemme i helgene, men kommer nok ikke til å få spilt så mye da.. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Yarr. Mangler noen jeg sender i morgo hvis det er ønskelig. Ja, det er det Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Oh yeah .. dette må jeg prøve i kveld http://leenks.com/gallery687-17.htm Kansje jeg tar en liten tur bort til dere alle Tror det vill gå ganske fort .. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Vi skal egentlig spille mot S^O denne uka, men vi har ennå ikke avtalt noe tidspunkt. Skal vi prøve å få spilt mot dem søndag 20.00? Er forholdsvis sikker på at jeg kan på søndag. Forholdsvis, ikke helt. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Oh yeah .. dette må jeg prøve i kveld http://leenks.com/gallery687-17.htm Kansje jeg tar en liten tur bort til dere alle Tror det vill gå ganske fort .. Ja, det der var en rimelig god oppskrift, tror den der vil funke! Ville jammen unngå alle problemene m streiken da! GL HF! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå