Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg var dessverre ikke blant de som fikk spilt i dag, men jeg vet de syntes du gjorde nytte for deg ;).

 

Bare bra det, at du kunne hjelpe når vi var for få!

 

Hvis dere er desperate( mangler folk osv.) så er det bare å si i fra=)

Og det ikke krasjer med klanen jeg har startet.

Og når jeg nevner det er det noen mulighet for en liten treningskamp imot dere i fremtiden?

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Btw gottfolk.

Dette vil være min maskin om noen dager :dribble:

hehehe, det der er en deilig maskin! Tror ikke du kommer til å slite med FPS da nei.. Beyerdynamic blir dessuten ypperlig. Jeg hadde veldig lyst på de der, men hadde nok blitt uglesett av fruen hvis jeg betalte så mye for et headsett. "Og hva mer "nyttig" enn spilling skal de brukes til?" :roll:

Fikk ikke sagt det til folket på VT, men tusen takk for jeg fikk spilt kamp sammen med dere...var utrolig artig :w00t:

Spillet gikk ganske bra og faktisk så klarte jeg å spille ganske greit i dag:D

Ja, det var gøy å ha deg med. Redda dagen!

Herregud, du har brukt en HEL månedslønn på datamaskin, imponerende! :D

 

Jeg har med andre ord måttet levd på smuler og vann i allefall ei måned (uten utgifter med andre ord) for å få råd til noe sånt!

Hvor tar ungdommen pengene fra?!?

Jeg tror ungdom er nøkkelordet her i og med at konfirmasjon går hånd i hånd med ungdom. ;)

Jeg var dessverre ikke blant de som fikk spilt i dag, men jeg vet de syntes du gjorde nytte for deg ;).

 

Bare bra det, at du kunne hjelpe når vi var for få!

Ja, synd du gikk glipp av en match da Il Duce, men vi drøyde så lenge som mulig i tilfelle du kom tilbake. :)

 

Var utrolig gøy å bare komplett mose noen, til og med når vi hadde med 2 step-ins. Me like mucho!

 

Edit: looong post, men la gå.

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
Server er oppe og klar.

Er forresten en ting jeg vil skryte om. Og det er at jeg klarte Metallica - One på expert med hyperspeed på Guitar Hero 3 :D

Den dagen du plukker opp en ekte gitar, for så å lære den sangen, den dagen blir jeg imponert. Ikke før :p

 

Herregud, du har brukt en HEL månedslønn på datamaskin, imponerende! :D

 

Jeg har med andre ord måttet levd på smuler og vann i allefall ei måned (uten utgifter med andre ord) for å få råd til noe sånt!

Hvor tar ungdommen pengene fra?!?

Jeg er enig, og jeg er ungdom sjøl! Søtten og et halvt tusen kroner, da ma! Hvor i helvette tar du pengene fra? Sjøl har jeg knappe 13000 på konto, og fikk under 8000 kr til konfirmasjonen! La gå, jeg brukte en del av pengene på bassgitar og forsterker, men herregud :p Du har brukt mer penger enn jeg noen sinne har hatt på en DATAMASKIN?!

 

 

Noen har det for bra...

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Åssen gikk kampen?

Jeg kan godt være reserve til dere har en hvis dere trenger det=)

Vi fikk nok spillere. Men vi tapte :(

 

Men jeg vil si at vi spilte på samme nivå som dem. De var bare litt bedre. De var også litt ydmyke etter situasjonen som oppstod tidligere

Lenke til kommentar

Jeg legger inn en tråd i den private delen av QA-forumet vårt nå. Kikk innom!

 

EDIT: Vil også informere om at jeg trolig skaffer meg en skikkelig server snart, og vil da flytte siden (kan beholde den gamle adressen). Og viktigst: legge inn et filter mot desse plagsomme bottene som poster i "Vil du spille mot oss".

 

Da vil vi også slippe de teite øyeblikkene da siden plutselig er nede, og den blir nok også raskere (den er ofte litt treig her hos meg).

Endret av Degeim
Lenke til kommentar
Vil også informere om at jeg trolig skaffer meg en skikkelig server snart, og vil da flytte siden (kan beholde den gamle adressen). Og viktigst: legge inn et filter mot desse plagsomme bottene som poster i "Vil du spille mot oss".

De vil jo bare spille da :( Men holder det ikke å bare gjøre slik at man må registrere seg for å kunne poste?

Lenke til kommentar
Vil også informere om at jeg trolig skaffer meg en skikkelig server snart, og vil da flytte siden (kan beholde den gamle adressen). Og viktigst: legge inn et filter mot desse plagsomme bottene som poster i "Vil du spille mot oss".

De vil jo bare spille da :( Men holder det ikke å bare gjøre slik at man må registrere seg for å kunne poste?

 

Jo, men da blir det tungvindt for de som bare vil foreslå en kamp. Jeg synes ikke de må registrere seg bare for det.

 

Batabusa: En togstasjon!?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...