Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis vi vil ha et vinn, bør vi heller sette oss ned og spille noen ordentlige pcw-er, øve skikkelig, med f.eks. P*K. Ikke syte over at vi taper. Vi har jo alle sett at vi kan vinne, bare vi får strategiene på rett plass.

Hva er vitsen med strategi når alle løper rundt som høner og håper på solo ownage?

Btw, bare jeg ikke har så sykt mot rick roll? Setter meg ned og smådanser jeg :w00t:

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar
Hvis vi vil ha et vinn, bør vi heller sette oss ned og spille noen ordentlige pcw-er, øve skikkelig, med f.eks. P*K. Ikke syte over at vi taper. Vi har jo alle sett at vi kan vinne, bare vi får strategiene på rett plass.

Hva er vitsen med strategi når alle løper rundt som høner og håper på solo ownage?

Btw, bare jeg ikke har så sykt mot rick roll? Setter meg ned og smådanser jeg :w00t:

En strategi er vel akkurat det som må til for å hindre at alle går agro soloraid rett på motstanderne.

Lenke til kommentar
Hvis vi vil ha et vinn, bør vi heller sette oss ned og spille noen ordentlige pcw-er, øve skikkelig, med f.eks. P*K. Ikke syte over at vi taper. Vi har jo alle sett at vi kan vinne, bare vi får strategiene på rett plass.

Hva er vitsen med strategi når alle løper rundt som høner og håper på solo ownage?

Btw, bare jeg ikke har så sykt mot rick roll? Setter meg ned og smådanser jeg :w00t:

En strategi er noe som hindrer at folk går solo. Hvis man ikke har en god strategi går folk solo. Vi har ikke innøvde strategier og derfor går folk solo.

 

Vi skulle ha en kamp-leder, det har vi ikke. Kanskje vi bør få på plass en fornuftig sånn?

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
Nehei?

Lurer på hvor mange ganger jeg har sagt, samles vannet, da går folk inn.

Lurer på hvor mange ganger jeg har sagt at hw/med/1 sold går ned bak, demo sold går oppe og scouts inne, og folk så godt som driter i det...

Det hjelper ikke, det er ikke en strategi. En strategi er lagt fra start til slutt, på forhånd. Det er ikke noe som ligger kun ligger i ditt hode og ikke blir delt med oss før 10 sekunder før. Det holder ikke. Dessuten bør vi få til strategier sammen, ikke bare dine planer. Som regel sier du at alt vi foreslår er feil, det er ikke sånn det skal gjøres.

 

Det virker veldig som du skylder på alle andre for at ting går feil, misliker den holdningen din.

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Ja men herrejesus da, 10 sekunder før? Dere har jo sotti å specca mæ når æ har gått gjennom det der, så den kan du bare dropp.

Og når har jeg sagt at det dere sier er feil? Er jo litt vanskelig når dere nesten ikke sier noe uansett.

Jeg har jo sagt til dere når jeg går gjennom maps om det er noen som har innspill, forslag til andre måter vi kan gjøre det på.

Lenke til kommentar
Ja men herrejesus da, 10 sekunder før? Dere har jo sotti å specca mæ når æ har gått gjennom det der, så den kan du bare dropp.

Og når har jeg sagt at det dere sier er feil? Er jo litt vanskelig når dere nesten ikke sier noe uansett.

Jeg har jo sagt til dere når jeg går gjennom maps om det er noen som har innspill, forslag til andre måter vi kan gjøre det på.

Den ene gangen vi gikk gjennom sammen med deg var det en halvtime til start og det var ikke akkurat et åpent fora, det hastet.

 

Uansett, nå som vi har fått samla sammen mer erfaringer kan vi heller ta å dele de. Det er nok mye nyttige strategier som ligger på lur hos folk nå. Jeg har f.eks. et fint tips: På defensiven på granary ved 2. pkt: 1 soldier som går på trappa og balkongen. Funker veldig fint, dominerer både medkiten og ammo, samt trappa.

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
Ja men herrejesus da, 10 sekunder før? Dere har jo sotti å specca mæ når æ har gått gjennom det der, så den kan du bare dropp.

Og når har jeg sagt at det dere sier er feil? Er jo litt vanskelig når dere nesten ikke sier noe uansett.

Jeg har jo sagt til dere når jeg går gjennom maps om det er noen som har innspill, forslag til andre måter vi kan gjøre det på.

Den ene gangen vi gikk gjennom sammen med deg var det en halvtime til start og det var ikke akkurat et åpent fora, det hastet.

Jeg spurte da om det var noen som ville si noe, ingen som sa et pip..

Men ok, fuck that.

Btw, taccs tar vi på forumet, ikke her.

P*K folkan vil vel få med sæ det meste :p

Lenke til kommentar
Hvem var det som snakka om skrivebord som var overfylt?

Laptopen min:

/Get prettier desktop nao :p

 

Btw, bare jeg ikke har så sykt mot rick roll? Setter meg ned og smådanser jeg :w00t:

Never gonna give you up, never gonna let ye doown :new_woot:

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Må bare informere om at jeg ikke kan spille på en drøy uke, siden jeg klarte å knekke headsettet, også bestiller jeg Beyerdynamic DT 234 så den skal komme med maskinen.

Så jeg er ikke sikker på hvor lenge det blir til jeg kan spille, eller, jeg kan spille, men gidder ikke bruke headsettet siden allt skurrer som faen hvis jeg bare rører på ledningen.

Lenke til kommentar
Hvem var det som snakka om skrivebord som var overfylt?

 

 

 

Laptopen min:

 

Skrivebordet mitt:

post-63785-1210709864_thumb.jpg

 

Jeg liker det ryddig, så jeg slenger alt rot inn i Temp-mappa. :D

 

Og bakgrunnene blir trukket automatisk fra en stooooor bildemappe jeg har hver gang jeg restarter maskina. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...