Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gå og spill hva du vil; jeg spiller TF2 :D

 

(Men spiller jo også CoD4 en gang i blant med TeamKKN, da. TF2 er mye bedre!)

 

Vi skifter ikke spill fordi vi taper litt! Da finner vi oss heller motstandere som ikke er fullt så gode, og så trener vi oss opp.

 

Veldig enig med deg Il Duce!! Akkurat det mener jeg også.

 

Jeg syns godt du kan slutte å mase om dette nå Maci. Du har tatt det opp så mange ganger. Hvis du er lei TF2 kan du slutte å spille det, men bare fordi du er lei er ikke jeg, og evt. andre lei det. Jeg kommer heller ikke til å spille noe annet siden det er nok å være hekta på 1 spill. :D

 

Vi finner oss noen ordentlige motstandere, og spiller for å ha det gøy.

 

Bata: Er du seriøs nå, eller?

Men gud, rart jeg maser (spurt tre ganger eller no) når jeg nesten alldri får respons fra mer enn en person?

Lenke til kommentar

Etter vår kamp mot Sang Royal, der Sang Royal brøt reglene, har vi herved fått følgende valg:

 

Vi kan få en rematch eller få en default win.

 

Jeg har ennå ikke sagt hva vi velger, men sa at jeg kommer med en avgjørelse i morgen. Jeg ønsker at alle skal få si sin mening før vi bestemmer oss for noe.

 

Erlend har satt opp en poll på forumet vårt, der folk kan gi sin avstemning. Jeg vil derimot ikke la dette bli en 100% demokratisk avgjørelse, siden ikke alle vil ha mulighet til å stemme og ikke alle skal spille, men jeg ønsker likevel å se hva flertallet mener. Før dere stemmer ønsker jeg at dere tenker dere godt om, og gjerne diskutere saken litt. Hvis dere ikke har stemt innen omtrent 19.00 vil det antageligvis være for sent.

 

Jeg mener foreløpig at vi skal ta en rematch av følgende grunner:

- Selv om vi får default win kan vi nesten ikke regne dette som en seier. Vi får riktignok 6 poeng, men hva hjelper egentlig det? Å vinne på ærlig vis er bedre enn en default win.

- Hvis det hadde skjedd med oss ville vi satt pris på å få spilt på nytt, i motsetning til å tape automatisk.

- Selv om dette kun er over internett, vil jeg ikke fremstå som en grådig drittsekk.

- Taper vi har vi i det minste æren i behold.

- Jeg tror at vi kan slå dem.

 

Men jeg ser godt at det er mange grunner til å akseptere default win:

- De løy angående saken, og innrømmet det første senere

- Ringeren deres og en annen spiller lagget rundt på kartet og var veldig vanskelige å treffe.

- De ville neppe godtatt en rematch hvis vi hadde jukset og vunnet.

- Vi har ikke vunnet noenkamper :S

- Det er mulig at vi taper, og da er vår klage forgjeves.

- De begikk et regelbrudd og straffen er egentlig å bli kicka fra ligaen, men de får i verste fall default loss.

 

Kom med hva dere synes, og hvorfor vi skal velge rematch/win.

Lenke til kommentar
Etter vår kamp mot Sang Royal, der Sang Royal brøt reglene, har vi herved fått følgende valg:

 

...

 

Kom med hva dere synes, og hvorfor vi skal velge rematch/win.

 

Jeg deler opp punktene dine som følger; første blokk (for omkamp) er 1. Andre blokk er 2. Hver linje får en bokstav (a, b, c, osv).

Så slipper jeg sitere så mye ;)

 

1[a-d]: Enig. Selv om de er litt småteite er vi ekte riddere (riddere er nemlig ikke helt utdødd!).

1e: Mja... Vi har vel en mulighet.

 

2a, 2c: De oppførte seg teit, og hadde nok ikke tatt omkamp. Men som over; vi er ridderne.

2b: Dette synes jeg ikke vi skal bruke så mye mot dem. Det at (den ulovlige) leiespilleren deres lagget gjør det noe verre, men lagg i seg selv er nok like mye et problem for personen som lagger som for oss som skal skyte ham (ja, vi er flere enn ham, men likevel -- ikke hans feil).

2d, 2e: Om vi taper eller ikke er ikke så viktig; og antalet kamper vi har vunnet enda mindre. Vi kommer uansett ikke til topps.

2f: Hvorfor fikk de ikke strengeste straff? (Bare av nysgjerrighet, ikke fordi jeg ville gitt dem det.)

 

EDIT: Jeg glemte i forvirringen å skrive en konklusjon; Jeg stemmer for omkamp.

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

1. beklager at jeg ikke har posta en stund, har vært opptatt med heldagsprøver. Men nå er jeg endelig ferdig, og er klar for å spille!

 

2. Jeg er enig med Leiz angående det med andre spill. Jeg kommer ikke til å spille noe anna :) De som vil får heller ha det på si, jeg gjør det ikke.

 

3. (nå var jo ikke jeg med på kampen) men da burde jo Sang Royal bli kicka fra ligaen.

 

4. Jeg er ikke sikker når det gjelder rematch etc. Men jeg synes at "vi har ikke vunnet noen kamper" ikke er noe argument, da dette er fvår feil, og ikke har noe med Sang Royal å gjøre. Og jeg er enig i at det mest ærefulle ville være å kreve rematch, noe jeg synes er viktig. Så får heller e-peenen min forbli liten... Likevel synes jeg rematch er en for liten straff for Sang Royal, da dette gir dem en mulighet til å likevel vinne. Å jukse burde medføre en straff som svir. Men igjen ville nok vi heller hatt en rematch om vi juksa, istedet for default loss.

Så jeg tror jeg går for rematch... særlig om det er sjanse for at vi vinner? :p

Lenke til kommentar

De brukte en step-in uten å spørre oss på forhånd. Da vi spurte om han var en registrert spiller, sa de ja, og benektet at han var en step in. Jeg sjekket steam_id-en hans etter matchen og fant ut at han ikke var registrert. Reglene sier:

 

"No ringers without permission from opponent team are to be used at any time. Teams caught using a ringer will be expelled from the league. Ringers will be banned from all subsequent ETF2L competitions."

 

EDIT: Jeg hadde ikke hatt noe imot at de brukte en såkalt "ringer", men de spurte ikke og benektet det etterpå. Dessuten var ikke omstendighetene rundt kampen helt optimale, siden to av deres spilelre lagget sykt mye, og en tredje hadde mistenkelig lav ping (1). De har kanskje ikke begått det verste regelbruddet, men synes likevel det burde få noen konsekvenser.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar

Jeg spilte ikke i går da, men jeg var først veldig for at vi skulle være ridderlige for bl.a. alle de punktene som Brass stilte for å ta en rematch. Derimot mistenker jeg veldig at det ikke er første gangen vi opplever juks eller andre former for utnytting. Det er kjipt å bli utsatt for juks... og folk som jukser bør bli straffa.

 

Kan vi få serveren våres opp å gå til en evt. rematch? Eller kan vi evt. låne fader sin? Det blir ihvertfall en forutsetning. Alt skal skje på en upartisk server.

 

Gøy å få ett vinn i vår statistikk, men hvor gøy er det egentlig når det er en default win?

 

Hvis vi vil ha et vinn, bør vi heller sette oss ned og spille noen ordentlige pcw-er, øve skikkelig, med f.eks. P*K. Ikke syte over at vi taper. Vi har jo alle sett at vi kan vinne, bare vi får strategiene på rett plass.

Lenke til kommentar

Jeg har tenkt litt mer på saken, og synes fremdeles vi skal ta en rematch, forutsatt at det skjer på våre premisser. Vi skal bruke en nøytral server, ingen ringers skal benyttes og matchen skal spilles når vi ønsker det. Hvis de fortsatt har mistenkelig lag eller lignende skal vi ha mulighet til å avbryte matchen.

 

Regelbruddet er ikke så alvorlig, så dette handler heller om prinsipper. Hadde de spurt om Bloody kunne spille, hadde vi selvsagt sagt ja. Men poenget er at de løy og benektet fakta. Vi har ikke mulighet til å rykke opp til 4.divisjon, så å få 6 poeng hjelper oss ingen ting. Jeg mener at det er bedre å ta sjansen på å tape igjen, enn å vinne på feil premisser. Jeg vet ikke hva dere mener, men jeg spiller ikke kun for å vinne. For meg handler det om å ta utfordringen og spille for å ha det gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...