Armitage2 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Haha, dere må lese dette: http://www.onlinegamer.se/2008/05/08/en-kr...plats/#commentsKjenner meg virkelig igjen i flere av de rollene Hahaha, ja, den var jævli morsom! Føler at jeg passer best inn i Driftkuckun, den der første og Bromsklossen! :!: Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ordfumlaren passer vel egentlig best for meg ;D Driftkuckun og Bromsklossen passer vertfall til deg Leiz! Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Gud, matchfixaren, gnällspiken passer ganske godt for meg. Da jeg spilte medic her om dagen mot 060 var jeg hvertfall gud, og som demoman passer jeg godt i rollen som gnällspiken. Uttrykket senest i går at alle mine nades gjør så mye mindre skade enn motstandernes Det er hvertfall ingen tvil om hvem som er motormunnen i klanen Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Brass_Monkey: Du er jo meget god som demo da, vil jo jeg si. Har noen her gode tips til public-servere der de er litt gode? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Lokalen ligger på favorittene mine Men føler at de som er der suger sånn i forhold til meg :!: , så driver å leter etter andre servere også...det varen dårlig spøk, kanskje jeg skulle teste ut det dere pratet om lengre bak i tråden, der man kan være med i pwc-kamper osv. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Skal du bli god bør du være med å spille kamper, tf2pickup er absolutt å anbefale, man får ikke den riktige treningen av å spille public. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Nei, det er det jeg føler også....føler at jeg har stagnert og det er ikke artig. Men skal kjøpe mic i morra nå så da blir ting mye lettere tror jeg........... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Ja, satt å ventet på at klokka skulle bli det Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Minner meg på at et svar på mattetentamen i dag var 1337.6! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Vi skal spille match i morgen klokka 20? Det er mulig at jeg ikke er hjemme da Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. mai 2008 Del Skrevet 11. mai 2008 Veit ikke om jeg heller kan da... Lenke til kommentar
Bata Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg kan sikkert, men har vært opptatt en stund og trenger å varme opp først. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Men hva sier folket til å bytte spiller en gang i framtiden? Cod 4 eller hva dere enn vil, skjenner jeg er litt smålei av å bli grusa på tf2. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Gå og spill hva du vil; jeg spiller TF2 (Men spiller jo også CoD4 en gang i blant med TeamKKN, da. TF2 er mye bedre!) Vi skifter ikke spill fordi vi taper litt! Da finner vi oss heller motstandere som ikke er fullt så gode, og så trener vi oss opp. Endret 12. mai 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Bata Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg er smålei av å spille generelt Så hvis QA ikke blir veldig sint så trekker jeg meg her og nå? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Gå og spill hva du vil; jeg spiller TF2 (Men spiller jo også CoD4 en gang i blant med TeamKKN, da. TF2 er mye bedre!) Vi skifter ikke spill fordi vi taper litt! Da finner vi oss heller motstandere som ikke er fullt så gode, og så trener vi oss opp. Veldig enig med deg Il Duce!! Akkurat det mener jeg også. Jeg syns godt du kan slutte å mase om dette nå Maci. Du har tatt det opp så mange ganger. Hvis du er lei TF2 kan du slutte å spille det, men bare fordi du er lei er ikke jeg, og evt. andre lei det. Jeg kommer heller ikke til å spille noe annet siden det er nok å være hekta på 1 spill. Vi finner oss noen ordentlige motstandere, og spiller for å ha det gøy. Bata: Er du seriøs nå, eller? Endret 12. mai 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå