Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Vil vente uansett om jeg hadde fått eller ikke...vil se åssen det går med den klanen jeg prøver å få startet, har ikke vært mange som har vist intresse og så er det med hvor seriøs man er også=)

Men dere prøver...dere har nedganger, men dere prøver uansett...mange som gir opp akkuratt der:D

Har faktisk funnet ut at jeg er redd for å være i klan, pågrunn av div. årsaker :!:

Men når det er sagt så har jeg sagt ifra til et par stk. i klanen her at jeg vil gjerne prøvespille når dere får ledige plasser=)

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, får virkelig håpe du får dratt med deg noen folk i den nye klanen. Problemet med dette spillet er at mange som begynner å spille det gjør det fordi de er nysgjerrige og syns spillet er kult..etterhvert blir de lei og drar ræva si tilbake til CS eller hva de nå spiller. Mange syns TF2 bare er et underholdende sidespor. Dermed blir det mange døgnfluer..Vi er heldige som har funnet en gjeng m folk som liker spillet. Kan jo ha noe med at vi har en fin klan og da. :)

 

Var gøy i går da, selv om det var frustrerende. Vi må bare øve mer på å dra oss fremover! Vi er flinke, vi må bare bruke det!

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Bah, jeg vil spille! Det er bare synd at det hoper seg opp med heldagsprøver og innleveringer nå mot slutten av skoleåret. Men jeg er temmelig fri neste uke, og undervisningen er snart over, så er klar for noen reale kamper :)

 

Beklager at jeg ikke er mer tilgjengelig!

Lenke til kommentar

En ting som var jævlig dårlig i dag var dette med at 060 brukte Skre som step-in. Greit at de trengte en til spiller, men de trenger da ikke bruke den beste de finner?

 

Edit: Jeg har bare en achivment igjen nå. :woot: Chief of Staff, Har healt ca 810 000 nå. :thumbs:

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Siden vi ikke hadde posta de siste resultatene, posta jeg like godt det siste resultatet tre ganger :D (det oppstod en bug :p ).

 

Bug? Det er ikke noen bug i noen ting som Erlend har en finger med i. :yes:

 

Men uansett... Have a nice day :rofl:

Lenke til kommentar
Jeg mistenker at problemet var denne elendige skole-PC-en.

 

Hvordan pc er det da?

 

Min Skole-pc eier:

 

HP Compaq 6715b

Prosessor: AMD Turion64 X2 TL-56 6715b

Skjerm: 15.4 WXGA FF 6715b Display

Minne: 2GB 667DDR2 2DM 6715 Module

Disk: 80G 5400RPM FX 6715 Hard Drive

Skjermkort: ATI Radeon X1250 512MB

Mus: Logitech Cordless Click! Plus

OS: Win XP Pro SP3

+++

 

 

Lenke til kommentar
Siden vi ikke hadde posta de siste resultatene, posta jeg like godt det siste resultatet tre ganger :D (det oppstod en bug :p ).

 

Bug? Det er ikke noen bug i noen ting som Erlend har en finger med i. :yes:

 

Men uansett... Have a nice day :rofl:

 

Korrekt! :p

 

Jeg tror ikke det var noen bug, men tvert imot den helt normale postdata-"buggen" folk klager på :p. Når data blir sendt fra de fleste internettskjemaer, blir de sendt som postdata. Når du oppdaterer en slik side får du som regel meldingen om at postdata vil bli sendt på nytt; fortsette eller avbryt? Noen som bryr seg om desse?

 

Jeg vet i alle fall at jeg nesten alltid bare trykker Fortsett, og driter i det. Får som regel få konsekvenser.

 

I PCW-panelet, derimot, får det den konsekvens at PCWen blir lagt inn enda en gang.

 

Heldigvis har awardspace en fin (om enn _veldig_ treig) databaseadministrasjonsside, så jeg stikker inn og fjerner to av dem ;)

 

Dere har sikkert ingen rettigheter i det hele tatt? Det suger :(

 

Jeg har full administratortilgang på denne maskinen :woot:

 

Ah, jeg også - og det er koselig.

 

Men dessverre er din maskin 3-4 ganger bedre enn min på alle punkter, så det er ikke så veldig mye å ha administratortilgang til :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...