Brass_Monkey Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Wow, dette blir så sykt tøft Leste nettopp hva hele oppdateringa innebar. Gleder meg til den er ferdig lasta ned ^^ EDIT: Fikk prøvd Goldrush litt. Det var faktisk forbausende få medics. Vi hadde bare tre på laget vårt. Men kartet var morsomt, og veldig hektisk og kaotisk til tider ^^ Skikkelig moro med andre ord. Fant forresten ut at hvis man skriver achievement_unlock_all, så unlocker man alle achievementene og de nye våpnene. Så bata, hvis du ikke gidder å unlocke alt, men har lyst på de nye våpnene er det bare å bruke denne kommandoen. Personlig skal jeg gjøre det på den vanskelige måten Synes det bare er teit å jukse, siden det faktisk er moro å klare achievementene. Endret 30. april 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Ach nein, jeg må i bursdagsselskap til min søster i kveld, og skal ikke hjem først! Da blir det ikke før kjempelenge at jeg får prøvd det! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Og det er jo festkvelden her i natt.. for å hedre arbeiderne Så får ikke prøvd noe særlig før i morgen/natt... Hadde forresten en drøm om at Brelett sa over VT at oppdateringene hadde kommet, det var derfor jeg skrudde på PC-en for å sjekke Kanskje jeg er synsk? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Fant forresten ut at hvis man skriver achievement_unlock_all, så unlocker man alle achievementene og de nye våpnene. Så bata, hvis du ikke gidder å unlocke alt, men har lyst på de nye våpnene er det bare å bruke denne kommandoen. Personlig skal jeg gjøre det på den vanskelige måten Synes det bare er teit å jukse, siden det faktisk er moro å klare achievementene. mener du at hvis man skriver det så er de "unlocket" for alltid? Eller bare til du restarter spillet? Hadde forresten en drøm om at Brelett sa over VT at oppdateringene hadde kommet, det var derfor jeg skrudde på PC-en for å sjekke Kanskje jeg er synsk? Vi fleipa jo om det i forige uke. Men jeg har ikke sakt på VT at oppdateringa er kommet, og ment det. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Stakkars meg.. Har ikke PC for tida, hd'n er ødelagt(tror jeg). Blir nok en stund før jeg får pc. Derfor jeg ikke har vært online i det siste, Vil jo teste updates! Ikke har jeg noen som spiller TF2 ellers, so that sucks! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Sucks to be you for å si det sån. Bare jeg som er lei Gold Rush etter bare en times spilling? Edit: lefedileif Endret 1. mai 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Førsteinntrykket mitt av oppdateringa var ikke bra. Goldrush imponerte ikke. Achivmentsene var jo bare teit. "En liten tekst i consolle og man har alle" Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Bare jeg som er lei Gold Rush etter bare en times spilling? Du kan jo ikke dømme et map etter bare 1 times spilling!? Du sa det samme om Badlands så! Førsteinntrykket mitt av oppdateringa var ikke bra. Goldrush imponerte ikke. Achivmentsene var jo bare teit. "En liten tekst i consolle og man har alle" Achievements er jo kjempekult da, man skal jo ikke jukse for å få det, bare ta det som en gledelig overraskelse når man klarer det liksom. Jeg har fortsatt ikke prøvd, men bare noen minutter til jeg kan nå! Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Jeg er strålende fornøyd jeg. Guldrush er utrolig morsomt, i det minste på public. Designet er bra, og det er svært mange alternative ruter på brettet. Angående achievements var det jo ikke meningen at man skal skrive kommandoen i console. Det å faktsik prøve å få dem er gangske underholdenede. Man blir rett og slett nødt til å prøve på teite ting, som å ubere scouts, osv EDIT: Dessuten må du ikke glemme de andre endringene de har gjort, som å gi medic assist når noen ødelegger bygninger og å legge inn setup time på granary. Endret 30. april 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) Førsteinntrykket mitt av oppdateringa var ikke bra. Goldrush imponerte ikke. Achivmentsene var jo bare teit. "En liten tekst i consolle og man har alle" Enig med Leiz; prøv det mer! Og det at du plutselig fikk alle vha en konsollkode, var jo egentlig mest din feil Det å få dem selv er jo halve moroa! EDIT: Yey, brelett! Du kan begynne på nytt: http://www.ragecritters.com/modules.php?na...c&p=868#868 Endret 30. april 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Stakkars meg.. Har ikke PC for tida, hd'n er ødelagt(tror jeg). Blir nok en stund før jeg får pc. Derfor jeg ikke har vært online i det siste, Vil jo teste updates! Ikke har jeg noen som spiller TF2 ellers, so that sucks! Føler med deg...hden bestemte jeg for å ta livet sitt og jeg som gjorde alt med den. Delte til og med dama med han Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Yey, brelett! Du kan begynne på nytt:http://www.ragecritters.com/modules.php?na...c&p=868#868 Men jeg har vell ikke direkte cheata? Må da være lov å skrive achievement_unlock_all i consolle? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Joda, hvis det er det du vil, så greit for meg . Bare tenkte hvis du hadde ombestemt deg Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 April 30, 2008 - Team Fortress 2 Update Released Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include: Team Fortress 2 Client Removed TF2 achievement console commands Team Fortress 2 Server Fixed clients being able to trigger sv_soundscape_printdebuginfo on the server Fixed potential "nuke" exploit in rcon subsystem Ser ut til at de fjerna den metoden nå. Man må gjøre det på ærlig vis fra nå av. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Joda, hvis det er det du vil, så greit for meg . Bare tenkte hvis du hadde ombestemt deg Jeg vil gjøre det på "skikkelig" måte. Men jeg synes den metoden jeg brukte ikke burde vært mulig. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Det var heller ikke meningen at det skulle være mulig, de har nå fjernet det og tilbakestilt til alle som benyttet denne metoden. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Føler med deg...hden bestemte jeg for å ta livet sitt og jeg som gjorde alt med den. Delte til og med dama med han Det var synd altså, derfor vi har sett så lite til deg i det siste ja..men han fikk ihvertfall en god smak av livet pga din generøsitet da! Det var heller ikke meningen at det skulle være mulig, de har nå fjernet det og tilbakestilt til alle som benyttet denne metoden. Ah, har de tilbakestilt alle som gjorde det også? Hvis så er det jævli bra! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Førsteinntrykket mitt av oppdateringa var ikke bra. Goldrush imponerte ikke. Achivmentsene var jo bare teit. "En liten tekst i consolle og man har alle" Endelig noen som er enig med meg. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 1. mai 2008 Del Skrevet 1. mai 2008 Føler med deg...hden bestemte jeg for å ta livet sitt og jeg som gjorde alt med den. Delte til og med dama med han Det var synd altså, derfor vi har sett så lite til deg i det siste ja..men han fikk ihvertfall en god smak av livet pga din generøsitet da! Det var heller ikke meningen at det skulle være mulig, de har nå fjernet det og tilbakestilt til alle som benyttet denne metoden. Ah, har de tilbakestilt alle som gjorde det også? Hvis så er det jævli bra! Alle er tilbakestilt ja, det trer i kraft når steam restartes. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Hvordan skal jeg legge an til å bli husket sender, Leiz? Det er jo alltid hyggelig, men jeg trenger ideer . Det kalles branding. Du har per i dag ikke noe som identifiserer deg med programmet, annet enn i "about". Man må prøve å gi et visuelt uttrykk som kan kjennes igjen senere. Men du kan jo begynne med å ha en liten logo, som representerer din software. Den logoen bør du ha synlig på hovedsiden der. Bare se f.eks. hvor mange sånne symbol Valve bruker over alt. Du kan også slenge inn navnet på ditt software-selskap flere steder kanskje? Kanskje et uttrykk på websiden som reflekteres i programmet? Bare sørg for å ikke gjøre det høytidelig. Vil ikke skremme bort de som liker at det er homebrew. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå