Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Wow, dette blir så sykt tøft :D Leste nettopp hva hele oppdateringa innebar. Gleder meg til den er ferdig lasta ned ^^

 

EDIT: Fikk prøvd Goldrush litt. Det var faktisk forbausende få medics. Vi hadde bare tre på laget vårt. Men kartet var morsomt, og veldig hektisk og kaotisk til tider ^^ Skikkelig moro med andre ord. Fant forresten ut at hvis man skriver achievement_unlock_all, så unlocker man alle achievementene og de nye våpnene. Så bata, hvis du ikke gidder å unlocke alt, men har lyst på de nye våpnene er det bare å bruke denne kommandoen. Personlig skal jeg gjøre det på den vanskelige måten :p Synes det bare er teit å jukse, siden det faktisk er moro å klare achievementene.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og det er jo festkvelden her i natt.. for å hedre arbeiderne :tease: Så får ikke prøvd noe særlig før i morgen/natt...

 

Hadde forresten en drøm om at Brelett sa over VT at oppdateringene hadde kommet, det var derfor jeg skrudde på PC-en for å sjekke :p Kanskje jeg er synsk?

Lenke til kommentar
Fant forresten ut at hvis man skriver achievement_unlock_all, så unlocker man alle achievementene og de nye våpnene. Så bata, hvis du ikke gidder å unlocke alt, men har lyst på de nye våpnene er det bare å bruke denne kommandoen. Personlig skal jeg gjøre det på den vanskelige måten :p Synes det bare er teit å jukse, siden det faktisk er moro å klare achievementene.

 

mener du at hvis man skriver det så er de "unlocket" for alltid? Eller bare til du restarter spillet?

 

 

Hadde forresten en drøm om at Brelett sa over VT at oppdateringene hadde kommet, det var derfor jeg skrudde på PC-en for å sjekke :p Kanskje jeg er synsk?

 

:rofl:

Vi fleipa jo om det i forige uke. Men jeg har ikke sakt på VT at oppdateringa er kommet, og ment det. :p

Lenke til kommentar
Bare jeg som er lei Gold Rush etter bare en times spilling? :dontgetit:

Du kan jo ikke dømme et map etter bare 1 times spilling!? Du sa det samme om Badlands så! :tease:

Førsteinntrykket mitt av oppdateringa var ikke bra.

 

Goldrush imponerte ikke.

Achivmentsene var jo bare teit. "En liten tekst i consolle og man har alle"

Achievements er jo kjempekult da, man skal jo ikke jukse for å få det, bare ta det som en gledelig overraskelse når man klarer det liksom.

 

Jeg har fortsatt ikke prøvd, men bare noen minutter til jeg kan nå!

Lenke til kommentar

Jeg er strålende fornøyd jeg. Guldrush er utrolig morsomt, i det minste på public. Designet er bra, og det er svært mange alternative ruter på brettet. Angående achievements var det jo ikke meningen at man skal skrive kommandoen i console. Det å faktsik prøve å få dem er gangske underholdenede. Man blir rett og slett nødt til å prøve på teite ting, som å ubere scouts, osv :D

 

EDIT: Dessuten må du ikke glemme de andre endringene de har gjort, som å gi medic assist når noen ødelegger bygninger og å legge inn setup time på granary.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar
Førsteinntrykket mitt av oppdateringa var ikke bra.

 

Goldrush imponerte ikke.

Achivmentsene var jo bare teit. "En liten tekst i consolle og man har alle"

Enig med Leiz; prøv det mer!

 

Og det at du plutselig fikk alle vha en konsollkode, var jo egentlig mest din feil :p

 

Det å få dem selv er jo halve moroa! :D

 

EDIT:

Yey, brelett! Du kan begynne på nytt:

http://www.ragecritters.com/modules.php?na...c&p=868#868

:D

Endret av Degeim
Lenke til kommentar
April 30, 2008 - Team Fortress 2 Update Released

 

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The specific changes include:

 

Team Fortress 2 Client

 

Removed TF2 achievement console commands

 

Team Fortress 2 Server

 

Fixed clients being able to trigger sv_soundscape_printdebuginfo on the server

 

Fixed potential "nuke" exploit in rcon subsystem

Ser ut til at de fjerna den metoden nå. Man må gjøre det på ærlig vis fra nå av.

Lenke til kommentar
Føler med deg...hden bestemte jeg for å ta livet sitt og jeg som gjorde alt med den. Delte til og med dama med han :cry:

Det var synd altså, derfor vi har sett så lite til deg i det siste ja..men han fikk ihvertfall en god smak av livet pga din generøsitet da! :D

 

Det var heller ikke meningen at det skulle være mulig, de har nå fjernet det og tilbakestilt til alle som benyttet denne metoden.

Ah, har de tilbakestilt alle som gjorde det også? Hvis så er det jævli bra!

Lenke til kommentar
Føler med deg...hden bestemte jeg for å ta livet sitt og jeg som gjorde alt med den. Delte til og med dama med han :cry:

Det var synd altså, derfor vi har sett så lite til deg i det siste ja..men han fikk ihvertfall en god smak av livet pga din generøsitet da! :D

 

Det var heller ikke meningen at det skulle være mulig, de har nå fjernet det og tilbakestilt til alle som benyttet denne metoden.

Ah, har de tilbakestilt alle som gjorde det også? Hvis så er det jævli bra!

Alle er tilbakestilt ja, det trer i kraft når steam restartes.

Lenke til kommentar
Hvordan skal jeg legge an til å bli husket sender, Leiz? Det er jo alltid hyggelig, men jeg trenger ideer :p.

Det kalles branding. Du har per i dag ikke noe som identifiserer deg med programmet, annet enn i "about". Man må prøve å gi et visuelt uttrykk som kan kjennes igjen senere. Men du kan jo begynne med å ha en liten logo, som representerer din software. Den logoen bør du ha synlig på hovedsiden der. Bare se f.eks. hvor mange sånne symbol Valve bruker over alt. Du kan også slenge inn navnet på ditt software-selskap flere steder kanskje?

 

Kanskje et uttrykk på websiden som reflekteres i programmet?

 

Bare sørg for å ikke gjøre det høytidelig. ;) Vil ikke skremme bort de som liker at det er homebrew.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...