Cortinarius rubellus Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Dere kommer til å komme tilbake sterkere, ha nå tro på dere selv da Alle har nedturer og oppturer, bare stå på så kommer formen kvakkende tilbake. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 Jepp, får håpe vi kommer bedre tilbake i kveld! Tror forresten jeg kan spille Kan noen si meg hvor det har blitt av Gitguru? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 28. april 2008 Del Skrevet 28. april 2008 (endret) Edit: Gitguru slutta ikke, det var pc-en som slutta. Han regner med å få ny pc i løpet av mai, men han er ikke sikker. Han er garantert plass i QA når han kommer tilbake. Vi skal klare det i kveld ja! Endret 29. april 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Noen som kan spille klokka 23.00 på onsdag eller torsdag? :/ Enkelte i 060 har litt rare arbeidstider, så de kan bare spille så sent Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Det går på onsdag. Men skal si at jeg ikke vil spille så sent Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Han sa at det var en mulighet for at vi kunne spille tidligere på torsdag. Jeg kan nok dessverre ikke spille på onsdag, så av disse to alternativene er 23.00 på torsdag best for meg. Hvis ikke nok kan/vil spille onsdag eller torsdag sier jeg at vi blir nødt til å utsette matchen. Han sa at de sannsynligvis kunne spille tidligere neste uke, men ikke var sikker på hvilke dager de kunne. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Uaktuelt for meg å spille så sent. Ellers så er det samme for meg hvilken dag det blir. Edit: Il Duce sitt Statsprogram har fått mye internasjonal oppmerksomhet. Forsiden på Onlinegamer.se og Tråd på Steampowered. Hvor mange nedlastinger er det nå Il Duce? Endret 29. april 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg troor jeg kan spille torsdag, selv om 23.00 var lovlig sent, da.. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Jeg kan spille så sent når foreldrene mine ikke er hjemme. De kommer hjem på torsdag eller fredag. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 håper jeg får maskina fiksa i løpet av dagen.. For dette er snork. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Uaktuelt for meg å spille så sent. Ellers så er det samme for meg hvilken dag det blir. Edit: Il Duce sitt Statsprogram har fått mye internasjonal oppmerksomhet. Forsiden på Onlinegamer.se og Tråd på Steampowered. Hvor mange nedlastinger er det nå Il Duce? Hoho! Dette var gøy . 1607 nedlastinger nå, og stadig stigende. Og, på brukernes initiativ, blir programmet nå oversatt til flere språk! Har allerede fått inn svensk, fransk og tysk (to av hver av de siste ). Så lager jeg selv norsk, og så har jeg en kontakt som snakket om at han ville kontrollere engelsken min (om han skulle lese dette, så er nok det letteste da å gå gjennom oversettelsesfilen). Dette ble jammen et mye større prosjekt enn jeg hadde både trodd og håpt! Jeg kan dessverre ikke svare nå om jeg kan eller ikke på onsdag. Skal prøve å få sagt fra så snart som mulig. Endret 29. april 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Da har jeg fått marskina tebage. Med nytt skjermkort (siden det gamle var svidd). Faktisk nvidia 8600 Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Hoho! Dette var gøy . 1607 nedlastinger nå, og stadig stigende. Og, på brukernes initiativ, blir programmet nå oversatt til flere språk! Har allerede fått inn svensk, fransk og tysk (to av hver av de siste ). Så lager jeg selv norsk, og så har jeg en kontakt som snakket om at han ville kontrollere engelsken min (om han skulle lese dette, så er nok det letteste da å gå gjennom oversettelsesfilen). Dette ble jammen et mye større prosjekt enn jeg hadde både trodd og håpt! Heheh... Neida, har sett på det, og fant ingenting feil, men skal lese igjennom oversettelsesfilen for å være 100% sikker. Utrolig tøft at så mange har lasta ned da! Du burde nesten tenke litt på profilering, og sånn..at du legger an til å bli husket til senere. Da har jeg fått marskina tebage.Med nytt skjermkort (siden det gamle var svidd). Faktisk nvidia 8600 Gratulerer!!! Da blir det jo noe ordentlige fps på deg også! Måtte du betale for nytt eller var det reklamasjon? Endret 29. april 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 (endret) Godt å høre at du fikk fikset PC-en så fort. Jeg har forresten sagt til 060 at vi sannsynligvis ikke kan spille på onsdag eller torsdag. EDIT: Vi skal spille mot cavaliers i ETF2L søndag klokka 20.00. Har ennå ikke hørt noe mer fra 060. Endret 29. april 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Måtte betale ja, 1555, ikke så mye egentlig.. Og jeg fikk med company of heroes, så må få testa det og Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 29. april 2008 Del Skrevet 29. april 2008 Hvordan skal jeg legge an til å bli husket sender, Leiz? Det er jo alltid hyggelig, men jeg trenger ideer . Company of Heroes er supert, Maci! Godt kjøp! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 (endret) UPDATEES UTE :D :D no spoilas plx Endret 30. april 2008 av Beges Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 UPDATEN ER HER!!!!! :fun: Åhnei og nei, nå blir jobbdagen laaaaang altså!!! Satan, og så blir det gratis spilling for alle m en steamkonto i helga..da blir det kaos da! Men veldig genial måte for oss å våre medicer på, da får vi masse ferskt kjøtt å heale! Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. april 2008 Del Skrevet 30. april 2008 Jihu! Og for en enorm oppdatering! Nesten en milliard bugs som er fikset i tillegg til de nye tingene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå