Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han sa at det var en mulighet for at vi kunne spille tidligere på torsdag. Jeg kan nok dessverre ikke spille på onsdag, så av disse to alternativene er 23.00 på torsdag best for meg. Hvis ikke nok kan/vil spille onsdag eller torsdag sier jeg at vi blir nødt til å utsette matchen. Han sa at de sannsynligvis kunne spille tidligere neste uke, men ikke var sikker på hvilke dager de kunne.

Lenke til kommentar
Uaktuelt for meg å spille så sent. Ellers så er det samme for meg hvilken dag det blir. :)

 

Edit: Il Duce sitt Statsprogram har fått mye internasjonal oppmerksomhet. Forsiden på Onlinegamer.se og Tråd på Steampowered.

 

Hvor mange nedlastinger er det nå Il Duce?

 

Hoho! Dette var gøy :D.

 

1607 nedlastinger nå, og stadig stigende.

 

Og, på brukernes initiativ, blir programmet nå oversatt til flere språk! Har allerede fått inn svensk, fransk og tysk (to av hver av de siste :p). Så lager jeg selv norsk, og så har jeg en kontakt som snakket om at han ville kontrollere engelsken min :D (om han skulle lese dette, så er nok det letteste da å gå gjennom oversettelsesfilen).

 

Dette ble jammen et mye større prosjekt enn jeg hadde både trodd og håpt!

 

Jeg kan dessverre ikke svare nå om jeg kan eller ikke på onsdag. Skal prøve å få sagt fra så snart som mulig.

Endret av Degeim
Lenke til kommentar
Hoho! Dette var gøy :D.

 

1607 nedlastinger nå, og stadig stigende.

 

Og, på brukernes initiativ, blir programmet nå oversatt til flere språk! Har allerede fått inn svensk, fransk og tysk (to av hver av de siste :p). Så lager jeg selv norsk, og så har jeg en kontakt som snakket om at han ville kontrollere engelsken min :D (om han skulle lese dette, så er nok det letteste da å gå gjennom oversettelsesfilen).

 

Dette ble jammen et mye større prosjekt enn jeg hadde både trodd og håpt!

Heheh... :whistle: Neida, har sett på det, og fant ingenting feil, men skal lese igjennom oversettelsesfilen for å være 100% sikker. :)

 

Utrolig tøft at så mange har lasta ned da! Du burde nesten tenke litt på profilering, og sånn..at du legger an til å bli husket til senere. :)

 

Da har jeg fått marskina tebage.

Med nytt skjermkort (siden det gamle var svidd).

Faktisk nvidia 8600 :D

:fun: Gratulerer!!! Da blir det jo noe ordentlige fps på deg også! Måtte du betale for nytt eller var det reklamasjon?

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...