Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ville satt pris på hvis dere kunne registrere dere her: http://www.ntfcl.org/

 

Det skal snart starte en ny ladder der, som jeg tenkte at vi skulle melde oss på. Alle må registrere seg og joine Quack Attack der. PW er det vi bruker til vt-rommet.

 

EDIT: Jippi! Innlegg #1400 :D

 

Vi har jo også ladderen på Clanbase da, hvis vi tørr å melde oss inn i den.

Ladderen på clnbase er for tiden ganske død. Treigzak har derimot satt opp en petition for å starte en ny ladder med de vanlige reglene. Men multiplay skal starte en ny ladder: http://tournaments.multiplay.co.uk/events/Tournaments/

 

Dere må også huske å legge til steam_id-en deres når dere registrerer dere.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar
Ladderen på clnbase er for tiden ganske død. Treigzak har derimot satt opp en petition for å starte en ny ladder med de vanlige reglene. Men multiplay skal starte en ny ladder: http://tournaments.multiplay.co.uk/events/Tournaments/

 

Dere må også huske å legge til steam_id-en deres når dere registrerer dere.

Aha, det visste jeg ikke. Men det var vel derfor du fikk jobben m sånt. :)

Lenke til kommentar
Dere må også huske å legge til steam_id-en deres når dere registrerer dere.

Jeg prøver å registrere meg og alt det der, men har problemer. Siden vil ikke godta passordet jeg fikk i mailen når jeg registrerte meg.. Men har sendt mail til support nå, håper de fisker det snart.

Lenke til kommentar

Helt enig. Her må vi virkelig gjøre noe drastisk. Vet ikke hvor mye mer av dette egoet mitt tåler. Men: Nå har vi virkelig nådd bunnen, og da er det bare en vei dette kan gå. QA skal komme tilbake sterkere enn noen sinne. Vi skal seire, og kvakke oss til topps. Sammen er vi sterke, og sammen kan vi overkomme umulige odds. ;) I morgen tar vi første skritt mot et forbedret QA, og jeg forventer at alle skal spille bedre enn de gjorde i dag. :cool:

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar
Jeg skal bli heroinist eller no sånt, døyve sorgen! :O

 

Men helt serriøst så veit jeg ikke helt om jeg gidder TF2 hvis vi fortsetter i dette travet, vi blir jo dårligere for hver dag som går ? IKke veit jeg hva som skjer, men noe er galt.

 

Slapp av, det var bare fordi jeg ikke var med i dag :p

 

Fra spøk til revolver; det er ikke bare det at vi har vært uheldige og møtt bedre og bedre motstandere, da?

 

Uansett tror jeg nok vi hadde hatt godt av noen flere PCWer, men det er ikke så veldig ofte vi er mange nok :(

Lenke til kommentar

Joda, det er nok en fin blanding der. Garanterer at vi vinner lett mot et lag som faktisk er low. Samtidig så var det jo flere som ikke spilte sine faste roller i går...det er aldri bra for performance.

 

Kan bare beklage at jeg var i så dårlig form også..kanskje mitt supre nye headsett vil fikse det. :roll:

 

Får håpe Macisum får fiksa pc-en sin snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...