realnils Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Da har Andreas meldt avbud på turneringen, som vil si at vi trenger en annen sniper. Kom igjen dette haster!! Edit: Har fiksa ny sniper. Han heter "[1UP] nikey" på steam og kommer til å spille med oss i turneringa. Bare en midlertidig "Hired gun". Puh!... sier jeg bare. Endret 6. januar 2008 av realnils Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Beklager at jeg måtte melde avbud, men etter at vi fikk det nye modemet detter heldigvis ikke nettet ut lenger, men det har jo faenmeg blitt tregere som dere kan se når jeg spiller. Har jo ping som konstant hopper fra 70-300, og det er jo uspillbart, i alle fall i turnering Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Beges: Det der er for fragmovie det. Noe ganske annet en å bare recorde. Vi trenger bare å åpne console, skrive record <name> og stop når pcw'n er over. Da vil du finne en fil som heter det du satte i <name> eks: Record <tf2-pcw> --- stop, da vil du finne tf2-pcw i team fortress 2 mappa di.. Er ikke mer komplisert enn det. Bare tok det første og beste jeg fant.. Hadde vært kult med en video fra turneringa, da. Vet vi nøyaktig klokkeslett ennå ? Endret 6. januar 2008 av Beges Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ja, det hadde vært kult med en video fra turneringa, men det forutsetter at vi gjør det brukbart. Turneringa starter 20.00 CMT, som betyr 20.00 i norsk tid. Alle burde likevel stille opp litt før, slik at vi får spilt litt sammen før den starter. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) CET er sentral europeisk tid, def her. Det er nå vintertid, og vi har da altså ikke sommertid. Edit: du slo meg til det beges. ellers så har onlock lagt ut en annonsering på clansidene om oppstart. Endret 6. januar 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 http://steamcommunity.com/groups/q_a/annou...128324185401281 Vil bare slenge meg med og gi en hedersbemerkning til ONlock Du har virkelig gjort godt arbeid med klanen! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 man skriver bare play <name>... eller så var det play/start demo <name> Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Har funnet 2 backup-spillere nå: Dib og Mr. Handsome. Dib kunne spille, men bare til kl 22:30 og Mr handsome har hele kvelden. Dib har ikke mic dessverre. Men han er flink. Endret 6. januar 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Må ikke disse reservene være medlemmer på ESL sine sider og i klanen, da? Det må fikses fortfarende! Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Ja, det må de, har ordna det nå Endret 6. januar 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jahaha, da var den cupen over for godt. Vi burde kansje spillt litt mere pcw's før vi meldte oss på cupen. Jaja, de har nå vært dårlige de vi spillte mot en gang og, vi blir nok bedre etter hvert som vi får spillt mere. Det var nå litt artig å spille selv om vi ble ganske så knust. Vi må melde oss på flere cuper til senere når vi blir bedre Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jaja, det var moro så lenge det varte. Highlander var artig å spille. Neste cup skal vi nok gjøre det bedre. Vi skal i det minste klare å få noen poeng på Dustbowl I mellomtiden får vi spille flere pcws, eller eventuelt delta i en ladder. Tok du screenshot av resultatet? Endret 6. januar 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 neifan, det skulle jeg gjøre ja. Jaja, det ble jo litt tull pga. at vi spillte 2 ganger osv. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg vil gjerne være med på flere pcw'er, så jeg får mer trening.. jeg føler vi alle trenger det Å spille idag var helt annerledes enn Public.. Men de var heftig gode de vi spilte mot også, det skal de (og vi) ha. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hvordan er det å spille pcw i forhold til public? Skikkelig bruk av uber tenker jeg? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Haha, når du nevner det, så jeg trenger å fikse på Überbruken min. Jævlig leit når man har 1/2 hp og står utafor spawnen til blå på Dustbowl og ta på Über for å være på den sikre siden, bare for så å oppdage at blå ikke spawner igjen før om 15 sek fordi dere har tatt alle andre på forhånd... Forresten, til dere andre som har spilt medic: Har dere opplevd at med-gunnen skifter hvem den healer automatisk til den som er nærmest? Det gjorde det flere ganger til meg, f.eks. når jeg og Mozart charga blå spawn på Dustbowl2, og 3. Dritkjipt. Jeg slipper jo ikke opp musa, liksom... Endret 6. januar 2008 av Beges Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 F***F***F***!! Jeg ville være med! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Men det er jo en del av meningen at du skal heale alle da. En av oss må bli fast medic, som kan bli skikkelig god til det. En som kan übre flere samtidlig osv.. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 F***F***F***!! Jeg ville være med! Ehhhehehe Glemte at jeg var logga inn som gituru på forumet. Var egentlig meg som skrev det, forbanna uansett for at dataen gikk til H! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Ja, var litt kjipt. Men du gikk ikke glipp av noe særlig, var mye kulere å knuse de på dustbowl for noen dager siden. Alt-Ctrl: Er utrolig mye morsommere å spille pcw enn public, er det i alle spill. Endret 6. januar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå