Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, tviler på at noen medic tar sjansen uansett..

Og ang. cl, ekke så lett å få en sold, en hw og en pyro eller demo som er übret av 3 andre medics er ikke så morsomt..

 

Nei, enig i at det ikke hadde vært morsomt. Jeg mener bare at det hadde krevd mye mer dynamiske lag, og DET er morsomt :D

Lenke til kommentar

Jeg tror hvertfall blutsauger kan bli et nyttig verktøy, og jeg håper critzcrieg vil bli brukbart. Å ikke tillate de nye våpnene mener jeg ville blitt litt dumt. De er jo ikke overlegne på alle måter, men er kun et godt alternativ til de vanlige våpnene.

 

Nå nærmer post nr 1337 seg :D

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar
Hadde vært artig om det ble med... Mye større strategiske krav da :)

 

Enig! Synes det blir for dumt hvis ligaene skal ta bort alt som gir strategisk mangfold og dynamikk.

 

Tenk bare på classlimit-regelen; hadde det ikke vært utfordrende å måtte beskytte/angripe hvis det andre laget hele tiden vekslet mellom alt mulig? Kanskje kom de plutselig med en hær med heavyer som hadde en medic eller to hver? Da hadde vi måtte tenke oss om, og sette ut en mot-strategi veldig raskt, og dermed hadde det blitt (enda) mer variasjon.

 

Nå vil jeg ikke kritisere classlimit-regelen, men jeg ser på den som et fint eksempel ;)

 

Greit nok, strategiske krav er fint det, men hvis det ikke funker i organisert spill så er det noe annet, eller om det blir moro i det hele tatt, men det får vi se.

 

Classlimits er nøye tenkt ut og det er nok bare det alle vil spille. Rett og slett fordi det er er mest moro. Skjønner argumentet ditt, men synes systemet som det er nå er veldig bra.

 

Altså... Ligaene gjør alt for å "blidgjøre" communitiet. Vil ikke communitiet ha oppgraderinger, så blir det ikke noe av det. Enkelt og greit.

Endret av realnils
Lenke til kommentar
Det jeg tenker mest på at jeg vil jo ikke få lov til å spille medic på mixes lenger før jeg har fått alle achievments etc. det blir jo latterlig, unlocables kommer til å bli et krav hvis du skal joine klaner eller spille som merc.

 

Tiss sier jeg bare.

 

Jeg tror ikke det blir så fælt. Kanskje i begynnelsen, men så vil folk innse at de "gamle" våpenene er gode til sitt, på samme måte som de nye er til sitt. Så vil de taktiske bytte mellom de, alt etter om de skal være offensive (en über funker jo i så fall veldig fint til å knuse sentryer og komme seg gjennom forsvarslinjene) eller defansive (en "critter" er jo utmerket mot angrepsbølgen fienden sender mot deg).

 

Nå var dette veldig grov oppdeling; det kommer nok et hav av taktikker etterhvert, og jeg tror (og håper) at de gode gamle våpenene vil bli like mye brukt som de nye når sistnevnte har fått kjølt seg litt ned etter den svært spennende lanseringen.

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

jeg er rimelig sikker på at de nye våpnene kommer til å bli disablet i de fleste ligaene, så alle spiller på samme nivå, og ingen har eventuelle fordeler ved å ha låst opp flere våen.

Jeg tror det blir kult med de nye våpnene på publicservere, mens det blir bedre uten dem i pcwer og ligaer.

sånn er det jo i CoD4 også, alle disabler levelsystemet.

Lenke til kommentar
...

sånn er det jo i CoD4 også, alle disabler levelsystemet.

 

Ja, og det får vi kanskje innstillinger for i TF2 også; slik at alle får låst opp alle våpenene når serveren er satt til PCW-modus. Det tror jeg hadde vært bedre enn å fjerne dem fra PCW (så får vi se om jeg fortsatt tror det når de har kommet ut ;)).

Lenke til kommentar

Jeg kan heller ikke på søndag.

 

Og nå er vi på det punktet hvor ingen kommer til å tørre å poste mer, av frykt for å legge opp til at nestemann skal få post nummer 1337 :p

 

Jeg lager herved en regel: det er ikke lov med dobbel-/trippel-/osv-poster for å få den!

 

EDIT: ----- Jeg innså nettopp at dette er post 1336... ørgh!

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...