Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men poster her og så det blir sett.

Jeg har tenkt å trekke meg etter denne sesongene med TF2, delvis pga disse nye bf2isje sakene. :)

Trekker meg ikke før sesongen er over så dere har 2 medics til en hver tid. Stress å begynne å lete etter medics sånn midt i sesongen vøtt.

Lenke til kommentar
Men poster her og så det blir sett.

Jeg har tenkt å trekke meg etter denne sesongene med TF2, delvis pga disse nye bf2isje sakene. :)

Trekker meg ikke før sesongen er over så dere har 2 medics til en hver tid. Stress å begynne å lete etter medics sånn midt i sesongen vøtt.

Du må vente å se litt, da :) I henhold til ligaer og så videre kan det jo godt hende det kommer regler vedrørende våpenvalg etc.

Lenke til kommentar
Men poster her og så det blir sett.

Jeg har tenkt å trekke meg etter denne sesongene med TF2, delvis pga disse nye bf2isje sakene. :)

Trekker meg ikke før sesongen er over så dere har 2 medics til en hver tid. Stress å begynne å lete etter medics sånn midt i sesongen vøtt.

Du må vente å se litt, da :) I henhold til ligaer og så videre kan det jo godt hende det kommer regler vedrørende våpenvalg etc.

Ja, det er jo et godt poeng, kanskje det blir sånn at medicen må beholde sin nåværende rolle. På den andre siden skal jo dette gi nye taktiske fordeler, kan jo hende du virkelig liker det. :)

Lenke til kommentar
Jeg tipper at steam eller noen nerfer bonesaw = über i clan wars, høres bare teit ut spør du meg..

 

Neida! Jeg tror det er få som kommer til å tørre å bruke bonesaw i en PCW, og om de er såpass dristige, og faktisk får til å stikke noen med übersawen, så synes jeg de fortjener den lille fordelen de får av det!

Lenke til kommentar
Jeg tipper at steam eller noen nerfer bonesaw = über i clan wars, høres bare teit ut spør du meg..

 

Neida! Jeg tror det er få som kommer til å tørre å bruke bonesaw i en PCW, og om de er såpass dristige, og faktisk får til å stikke noen med übersawen, så synes jeg de fortjener den lille fordelen de får av det!

 

Er nok mest sansynlig at du får bruk for den mot en spy som misser backstab på deg f.eks.

 

Men vi får se. Får først prøve det litt ut i public og pcw sammenheng, hvis det ikke funker så sier nok "communitiet" klart i fra at det ikke skal være med i organisert spilling.

 

Har en følelse av at hele greia blir banna fra de fleste ligaene. Sikkert noen som er villige til å teste det ut da.

Lenke til kommentar
Hadde vært artig om det ble med... Mye større strategiske krav da :)

 

Enig! Synes det blir for dumt hvis ligaene skal ta bort alt som gir strategisk mangfold og dynamikk.

 

Tenk bare på classlimit-regelen; hadde det ikke vært utfordrende å måtte beskytte/angripe hvis det andre laget hele tiden vekslet mellom alt mulig? Kanskje kom de plutselig med en hær med heavyer som hadde en medic eller to hver? Da hadde vi måtte tenke oss om, og sette ut en mot-strategi veldig raskt, og dermed hadde det blitt (enda) mer variasjon.

 

Nå vil jeg ikke kritisere classlimit-regelen, men jeg ser på den som et fint eksempel ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...