Armitage2 Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 RIF vil spille pcw mot oss i dag klokka 21.00. Hvem kan spille da? Jeg kan spille i kveld, men må ikke. Hvis noen andre heller vil så kan jeg bare ta en pickup. Ellers så er det jo 6 stk. påmeldt pcw-panelet. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Utkledd som spy.."jeg er med" Edit: Dårlig spøk :!: Hihi :!: Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 FAEN, tapte med ett poeng Jaja, bra spillt gutta.. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Ja, vi spilte bra i dag. Morsomt at vi tok dem på badlands. På well derimot rotet vi litt mye, og vi skulle virkelig ha klart å få et par poeng der. Jeg la til han ene på friends, så det blir nok ikke siste gangen vi spiller mot dem Og nå er det også på tide at vi vinner et par ligamatcher. Husk: Vi spiller mot SdX'98 klokka 19.30 på søndag. Og denne kampen skal vi vinne. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 17. april 2008 Del Skrevet 17. april 2008 Tar på meg litt skyld i kveld... Rota foreferdelig. Trenger å øve mer. Sorry gutta. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 (endret) Bare ta deg en pickup om dagen, jardar, så ordner det seg. Edit: Forøvrig kan jeg også melde om at Pickup også er en type sjokolade som selges i 4-pakninger på Rimi. Ganske så gode og billige. :!: Endret 18. april 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg synes det fokuseres alt for mye på pickup. Jeg har opplevd og sitte 5-6 stk på vt, og plutselig har 3-4 av disse satt i gang med pickup. I slike tilfeller er det vel bedre å spille pcw? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Enig! Men en pickup eller to når vi er for få til PCW, det har jeg lyst til å bli med på Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Menøh-... Hva er en pickup? Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg vil bare si ifra om at jeg ikke kan spille så mye neste uke pga. heldagsprøver(er opptatt Mandag, Tirsdag og Onsdag, men jeg kan nok spille på Torsadg og utover) Lenke til kommentar
realnils Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 "pickup" = "mix" eller "gather" om du vil. Forskjellige folk som møtes for å spille litt mer organisert enn public. Det er hele greia. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Gameplay fra Goldrush og demonstrasjon av nye medic-våpen: http://www.gamevideos.com/video/id/18474 Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg synes det fokuseres alt for mye på pickup. Jeg har opplevd og sitte 5-6 stk på vt, og plutselig har 3-4 av disse satt i gang med pickup. I slike tilfeller er det vel bedre å spille pcw? Da har du nok misforstått litt..ingen her som går til mix hvis det er muligheter for pcw. Hvis noen gikk i en sånn situasjon, var det fordi de visste at noen andre kom til å dra senere (håper jeg). En mix er som onlock sier mye bedre trening enn public, og veldig greit sånn tidligere på dagen før alle andre kommer på. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Jeg synes det fokuseres alt for mye på pickup. Jeg har opplevd og sitte 5-6 stk på vt, og plutselig har 3-4 av disse satt i gang med pickup. I slike tilfeller er det vel bedre å spille pcw? Da har du nok misforstått litt..ingen her som går til mix hvis det er muligheter for pcw. Hvis noen gikk i en sånn situasjon, var det fordi de visste at noen andre kom til å dra senere (håper jeg). *host* det stemmer ikke helt *hoste mere* Lenke til kommentar
Bata Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Gameplay fra Goldrush og demonstrasjon av nye medic-våpen: http://www.gamevideos.com/video/id/18474 De var kjipe, men kartet var PHETT! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Hva var forskjellen på våpene egentlig? De hadde jo bare byttet til et forferdelig skin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå