Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi kan ikke si om du kan være med eller ikke basert på statsene dine. I utgangspunktet trenger vi ikke flere medlemmer, men ved enkelte tilfeller har vi likevel tatt opp noen. Hvis du hadde spilt litt med oss (helst spilt noen mixer på #tf2pickup på quakenet), ville vi kunne avgjøre om vi hadde trengt flere medlemmer ;) Dessuten er det god trening for deg.

Lenke til kommentar

Jeg kan spille på fredag! :w00t:

 

Jepp, jeg og 3 andre i klanen ble bannet i 1 døgn.

Heheh, er da ikke så vanskelig å møte opp da. Sitter bare å gleder meg til neste pickup, jeg så går sjelden langt unna frivillig.

 

Det er jo så ergelig når folk ikke møter opp altså. Men i går fikk vi jo med Reptile på laget våres siden noen ikke møtte opp så da var det jo greit. :D

 

Men folk som ikke har erfaring fra pcw bør holde seg langt unna pickup. Det kreves erfaring og strategi for å være med. Kan ikke bare vandre inn etter å ha spillt 4 timer public liksom. :no: Jeg viser på ingen måte til P*K folket (respect!), men en fyr vi fikk på laget våres i går...

Lenke til kommentar
Jeg kan spille på fredag! :w00t:

 

Jepp, jeg og 3 andre i klanen ble bannet i 1 døgn.

Heheh, er da ikke så vanskelig å møte opp da. Sitter bare å gleder meg til neste pickup, jeg så går sjelden langt unna frivillig.

 

Det er jo så ergelig når folk ikke møter opp altså. Men i går fikk vi jo med Reptile på laget våres siden noen ikke møtte opp så da var det jo greit. :D

 

Men folk som ikke har erfaring fra pcw bør holde seg langt unna pickup. Det kreves erfaring og strategi for å være med. Kan ikke bare vandre inn etter å ha spillt 4 timer public liksom. :no: Jeg viser på ingen måte til P*K folket (respect!), men en fyr vi fikk på laget våres i går...

Grunnen var at vi stod på listen veldig lenge (tidlig på dagen) uten at noen flere joinet, så vi lekte oss litt på egen server i mellomtiden og glemte dessverre å følge med, så fikk vi PM fra Brass Monkey om at vi hadde fått ban og skyndte oss inn på serveren og fikk beskjed om at vi var for seint ute.

Lenke til kommentar
Så tf2pickup er en grei plass for å få mer og bedre trening?

Begynner å bli litt lei public:P

 

Du kan selvfølgelig spille på #tf2pickup, men jeg ville holdt meg unna til jeg hadde fått mer erfaring. Hvis du går inn der nå, og ikke kan så mye, så kan du fort få noen skjellsord din vei. "nybegynnere" holder seg unna slike kanaler. Uten at jeg vet om du er en eller ikke. :p

 

Men å hoppe rett fra public er tvilsomt.

 

Bare et tips.

 

Avatar ledig forresten, hvis det skulle være interesse:

post-145704-1208343016.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...