Armitage2 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) EDIT: Må si jeg grublet litt på hvorfor Leiz hadde et smilefjes etter "helt greit for meg at du gir deg"... Nå vet jeg hvorfor Jeg refererte på ingen måte til det at brelett skulle slutte i QA, bare at han skulle gi seg med å krangle mot TS. Jeg ville vel aldri si noe sånt! Brelett er jo blitt en del av inventaret, han kan jo ikke slutte! Så i kveld møter alle på TS. Viser det seg at ingen liker TS bruker vi det ikke, uansett om det er gratis. Men man må jo prøve før man vet. Arthalion: Lydkvaliteten kan man bestemme selv, ved å endre codec som brukes, finn det som passer best. EDIT: Har nå prøvd, og jeg får jo søren meg ikke justert volumet på inngående separat fra utgående. Så Arthalion hørte meg jææævli høyt da jeg skrudde opp for å høre ham. Det der prøver vi ikke før il duce er med. han kan vise vei. jeg gidder ikke å sitte i flere timer for å finne ut noe så enkelt. går heller ikke an å søke i hjelp-fila til TS! Endret 11. april 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Ooook, etter 5 minutter har jeg endelig kommet inn på ts, eller skal jeg si endelig? Lyden var jo helt vrengt, myemyemye bedre lyd på vt spør du nå meg.. Edit: Leif var på besøk Endret 11. april 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Merkelig det der. Jeg hører nesten identisk lyd på både VT og TS. Enten så er TS veldig hardware-varierende, eller så er jeg halvt døv Ser uansett ut som vi går for VT, men vi ble enige om å se litt mer på det. Endret 11. april 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Beges Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 "ESL-account runs out in 7 days!" WHAT DO TO? HALP PLZ Lenke til kommentar
JFM Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 "ESL-account runs out in 7 days!" WHAT DO TO? HALP PLZ Jeg har og fått sånn. Ser nesten ut som man må betale. Dette er e-posten jeg fikk: Electronic Sports League Premium Account Reminder Hi! Your Premium account runs out in seven days! You can extend it at the following address: http://www.esl.eu/premium/ In order to be able to keep on using your account, you should now extend it. New time periods will then automatically be added. Extending your account is especially important if you (or your team) plays in the Amateur league! Thank you for supporting the Electronic Sports League! We hope you enjoy the extra features of the Premium Account! Best regards, Your Electronic Sports League team Lenke til kommentar
realnils Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Du mister ikke accounten, bare premiumversjonen av den. Når man registrerer seg får man prøve Premium i 14 dager, deretter må du betale. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Nå så jeg faktisk at jeg har gjort en feil angående server betaling Vi har fremdeles serveren til mai, siden jeg kjøpte jo i februar ^^'' Lenke til kommentar
Bata Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 I call for more mixes and less jumping. Jepp, de som forstår den hopper for mye. Til og med kaninene er enig med meg. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Forskjellen er hva? Regner med at forskjellene er forskjeller du ikke vil merke. Hvis du ikke henger der hver dag og bruker planleggeren og masse sånne fancy funksjoner... Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 I call for more mixes and less jumping.Jepp, de som forstår den hopper for mye. Til og med kaninene er enig med meg. Haha, genial kanin! Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Forresten, jeg har funnet noe vi kan prøve etterhvert isteden for VT, se hvordan lydkvaliteten er på det. http://www.getgsc.com/ Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 I call for more mixes and less jumping.Jepp, de som forstår den hopper for mye. Til og med kaninene er enig med meg. OBJECTION! Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 HAHAHAHAHA! Najs one Brass Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Alltid godt å få seg en god latter på morgenen :!: Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 (endret) Forresten, jeg har funnet noe vi kan prøve etterhvert isteden for VT, se hvordan lydkvaliteten er på det.http://www.getgsc.com/ Det så jo interessant ut! Jeg er med på å prøve det. Og bra svart, Brass Endret 13. april 2008 av Degeim Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Hahahaha, utrolig bra det der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå