Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

EDIT: Må si jeg grublet litt på hvorfor Leiz hadde et smilefjes etter "helt greit for meg at du gir deg"... Nå vet jeg hvorfor :p

Jeg refererte på ingen måte til det at brelett skulle slutte i QA, bare at han skulle gi seg med å krangle mot TS. Jeg ville vel aldri si noe sånt! Brelett er jo blitt en del av inventaret, han kan jo ikke slutte! :thumbs:

Så i kveld møter alle på TS. Viser det seg at ingen liker TS bruker vi det ikke, uansett om det er gratis. Men man må jo prøve før man vet.

Arthalion: Lydkvaliteten kan man bestemme selv, ved å endre codec som brukes, finn det som passer best.

EDIT: Har nå prøvd, og jeg får jo søren meg ikke justert volumet på inngående separat fra utgående. Så Arthalion hørte meg jææævli høyt da jeg skrudde opp for å høre ham. Det der prøver vi ikke før il duce er med. han kan vise vei. jeg gidder ikke å sitte i flere timer for å finne ut noe så enkelt. går heller ikke an å søke i hjelp-fila til TS! :mad:

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Merkelig det der. Jeg hører nesten identisk lyd på både VT og TS. Enten så er TS veldig hardware-varierende, eller så er jeg halvt døv :p

Ser uansett ut som vi går for VT, men vi ble enige om å se litt mer på det.

Endret av Degeim
Lenke til kommentar
"ESL-account runs out in 7 days!" WHAT DO TO? HALP PLZ

Jeg har og fått sånn. Ser nesten ut som man må betale.

Dette er e-posten jeg fikk:

Electronic Sports League Premium Account Reminder

Hi!

Your Premium account runs out in seven days!

You can extend it at the following address:

http://www.esl.eu/premium/

In order to be able to keep on using your account, you should now extend it. New time periods will then automatically be added. Extending your account is especially important if you (or your team) plays in the Amateur league!

Thank you for supporting the Electronic Sports League! We hope you enjoy the extra features of the Premium Account!

Best regards,

Your Electronic Sports League team

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...