Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Altså, jeg vil heller gå for vt server, hvorfor?

 

Allt har vært greit til nå..

Lettvint

Bedre for FF/Soft flora med tanke på lcd.

TS er ROTETE og vanskelig å forstå seg på..

Og det koster ikke all verden for en vt server :)

Forresten, så er det alltids mye lettere å få stepins (eks. Remi braffldore inn på vtn)..

 

QFT

Lenke til kommentar

Nå har jeg tatt saken i egene hender:

 

 

Jeg har skaffet oss 5 GRATISE vt-rom (Ja, du leste rett)

 

Info:

Ip: cs1.norwegianbullets.com

port : 3812

VT versjon : 2.1

 

PW til rommet = quack

 

 

Det er Ventrillo verson 2.1. Da vil jeg anbfale dere å laste ned VentriloMix (det inneholder alle VT-versonene) her: LINK

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Hm... det var vel nettopp et av argumentene mot TS; å ha flere programmer. Med ventrilomix får du jo også med TS, så hvis vi kan laste ned ventrilomix for VT, hvorfor ikke for TS?

 

Er serveren slik at vi kan styre alt selv? Er det noe vi må gjøre for å beholde den? Kan den plutselig falle bort, og etterlate oss uten server?

 

Eldre versjoner av VT er dårligere, og har ikke støtte for alle hurtigtaster. Bare tull å bruke en eldre versjon av VT når vi har en ny TS, spør du meg.

 

Jeg mener fremdeles vi bør teste TS. Skulle det ikke fungere, vil jeg heller foretrekke å fortsette det med slik VT-server vi har nå.

Endret av Degeim
Lenke til kommentar
Eldre versjoner av VT er dårligere, og har ikke støtte for alle hurtigtaster. Bare tull å bruke en eldre versjon av VT når vi har en ny TS, spør du meg.

Grunnen til at det er V.2.1 er pga at det er for å få 100 slots på serveren.

 

Men egentlig er det dumt, ja

LCd-en på tastaturet funker ikke på v 2.1 :(

 

Er serveren slik at vi kan styre alt selv? Er det noe vi må gjøre for å beholde den? Kan den plutselig falle bort, og etterlate oss uten server?

 

Det har jeg spurt om. venter på svar. men ser ut til at han er AFK

Endret av JFM
Lenke til kommentar
Hm... det var vel nettopp et av argumentene mot TS; å ha flere programmer. Med ventrilomix får du jo også med TS, så hvis vi kan laste ned ventrilomix for VT, hvorfor ikke for TS?

 

[...]

Men egentlig er det dumt, ja

LCd-en på tastaturet funker ikke på v 2.1 :(

[...]

 

Hva er det egentlig som er så mye bedre med VT2.1 enn TS, da? :p

 

Hvis det bare er det at du ikke har prøvd det skikkelig, så anbefaler jeg deg å spare på kreftene, og heller prøve det den kvelden vi bestemmer oss for det ;)

Lenke til kommentar
LCd-en på tastaturet funker ikke på v 2.1 :(

Hvis vi skal bruke v 2.1 er det opplagt bedre å bruke ts. Selv de to beste argumentene du hadde virker da mot deg selv. Man må ha installert samme antall programmer, og man kan ikke bruke lcd-skjermen på tastaturet med noen av programmene. Dessuten har vi vår egen server hvis vi velger ts og har tilnærmet full kontroll over denne. Kot sagt: Jeg synes v2.1 er utelukket, og at det da er bedre å bruke et par dollar mer i måneden på vår egen vt-server. Men jeg støtter fortsatt at vi skal bruke ts, og mener at problemene med ts kun er bagateller. Men hvis dere fortsatt ønsker vt etter å ha testet ts litt kan vi sikkert bruke vt. Alt jeg vil er at dere skal gi ts en sjanse.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar

Siden v2.1 var så "dårlig" har jeg gitt beskjed at vi ikke vil bruke serveren.

 

 

Men dette betyr ikke at jeg stopper jakta på gratis VT-server v3.0.0 :p

 

Selv de to beste argumentene du hadde virker da mot deg selv. Man må ha installert samme antall programmer.

 

Det vil jeg ikke si. VentriloMix er bare "ett" program (kommer ann på hvordan du ser på saken). Men VentriloMix inneholder jo også TS v2. Så detr var nokk et dårlig argument jeg kom med, ja

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Hehe, snakk om skeptiker :p

 

Vedder på at du finner en plugin til TS (det kryr av dem) som gir deg mye bedre ting på tastatur-skjermen enn VT3.0!

 

EDIT: Var det ikke G15 dere hadde? På førstesiden i forumet for pluginer: G15.

 

TS2 TeamSpeak2 integration. Shows number of players on server (small font) and in the current channel (large font). Shows mic status (mute, idle, speaking). Shows current speakers, players entering and leaving the server and more. Click to mute/unmute mic. Long-click to show who's in the current channel.

 

Var også noe for Medievo-tastaturet til Logitech, og ganske sikkert mer på de neste sidene.

Endret av Degeim
Lenke til kommentar
Vedder på at du finner en plugin til TS (det kryr av dem) som gir deg mye bedre ting på tastatur-skjermen enn VT3.0!

 

EDIT: Var det ikke G15 dere hadde? På førstesiden i forumet for pluginer: G15.

 

 

Den der plugin-en er ræva. Det eneste den viser er hvem som snakker :rofl:

Lenke til kommentar

Nei :p

 

Les det jeg siterte, da vel!

 

- Spillere som kommer inn på/forlater serveren

- Spillere som snakker

- Mikrofonstatus

- Antal spillere

- Kanalnavn

- "og mer"

 

Kan også vise navnet på alle i kanalen, og endre din mikrofonstatus.

 

Jeg har ikke G15, men jeg synes det høres ut som en utmerket plugin! :D

 

Du skrev tidligere:

- Jeg og FF63 har som kjent Logitech G15 tastatur. På lcd-skjermen der kan man se hvem som prater i VT, hvem som er inne på kanalen, hvem som connecter og disconnecter. TS har en lignende funksjon, men ikke så bra som VT.

 

Denne pluginen har jo alt det :p

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Men altså, jeg spiller litt "mercenary" nå og da, det vil si at jeg spiller for andre klaner. (få dedikerte medics ute å går)

 

ALLE bruker VT, dette bringer meg i en litt kingig situasjon, dvs. TUNGVINT å måtte ha to programmer. Dessuten følger det jo med gratis VT på serveren vi leier? Så lenger vi ikke ønsker flere slotter enn det er på serveren vår det da.

Lenke til kommentar
Men altså, jeg spiller litt "mercenary" nå og da, det vil si at jeg spiller for andre klaner. (få dedikerte medics ute å går)

 

ALLE bruker VT, dette bringer meg i en litt kingig situasjon, dvs. TUNGVINT å måtte ha to programmer. Dessuten følger det jo med gratis VT på serveren vi leier? Så lenger vi ikke ønsker flere slotter enn det er på serveren vår det da.

 

Hvis alle hadde hoppet ut fra et tak, hadde du også gjort det da? :p

 

Ikke gratis nei, men det er en liten rabatt der. TS er gratis, derfor synes jeg vi må prøve det.

 

Er det så veldig tungvint med to programmer? Tar de plass? Neida.

 

Vedder på at du har minst to nettlesere, minst to anti-virus/spyware-programmer, minst to mediaspillere, minst to tekstbehandlere, osv :)

Endret av Degeim
Lenke til kommentar
Jeg blir jævlig sur hvis vi kommer til å bruke TS.

Lol

 

Hadde jeg hatt den fjerneste anelse om at dette ville bli en 4 sider lang diskusjon så hadde jeg driti i å tilby en TS server.

 

Makan til snevert syn på programmer man ikke har testet er også kanske utrolig.

 

Jeg har selv G15 tast med TS plugin å dette fungerer utmerket å gir all mulig informasjon. Med de fleste programmer følger det som regel med en README, så da med 1min egeninnsats i den fila så skjønner du hvordan du bruker det og hva det går ut på.

 

Å du medic... Det går fint å ha 2 programmet uten å bli forvirret, jeg bruker også VT i tillegg til TS, noen ganger samtidig men har bare forskjellig "push to talk".

 

Uansett gutter, ikke la dette bli en stor diskusjon... Focus på Ligaen :)

 

Hilsen Matafaka

Endret av MataFaka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...