Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg hadde allerede satt opp, men jeg kan godt endre oppsettet mitt. Ta kontakt med meg på friends når du kan diskutere det.

 

Åh, ok, får ikke sett oppsettet så visste ikke det. Det du har valgt er helt sikkert bra. Ville bare vite om det var gjort eller ikke.

 

Granary er heldigvis ikke med i Onlinegamer.se sin map-pool. :D

Lenke til kommentar
Vi spiller klokka 21.00. Jeg synes vi kan prøve å møte rundt 19.00-19.30, slik at vi kan snike inn en pcw før vi skal spille matchen. Jeg har postet map-forslagene mine på forumet vårt, så dee kan komme med innspill der.

 

Jeg kan jo som kjent ikke være der før tidligst 20:30. Men så var jeg med sist vi spilte PCW (mot Clones-Inc og S^O), så jeg trenger jo ikke være med i kveld (men blir mer enn gjerne med om vi mangler folk!).

 

EDIT X: Siste nytt sier at det likevel er mulig at jeg kan møte opp 19:00-19:30.

 

EDIT Y: Aller siste nytt sier at jeg kan møte en gang mellom 19:30 og 20:00.

 

EDIT Z: Leiz: Ja; aller siste nytt er korrekt, og blir ikke endret (med mindre det kommer en meteoritt, en brann eller et jordskjelv).

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Hvordan gikk det med dere i kveld?

Vi tapte rimelig klart, men spilte nesten helt jevnt og vant en runde på granary, og ikke så aller verst på well heller, men de var et lite hakk bedre og vant som fortjent.

Vi har i allefall hatt en formidabel fremgang siden sist vi spilte mot dem og håper å vinne neste match.

Endret av PootieTang
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...