Armitage2 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det ordnet seg heldigvis. Hurra! Brass_Monkey: Map-picks på etf2l er fiksa nå. Har du sett det? Du må vel gå inn og sette det opp.. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det ordnet seg heldigvis. Hurra! Brass_Monkey: Map-picks på etf2l er fiksa nå. Har du sett det? Du må vel gå inn og sette det opp.. jeg hadde allerede satt opp, men jeg kan godt endre oppsettet mitt. Ta kontakt med meg på friends når du kan diskutere det. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Når skal vi møte opp inne på VT i dag? Jeg og noen kompiser skal kanskje ut å kjøre moped i dag Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 jeg hadde allerede satt opp, men jeg kan godt endre oppsettet mitt. Ta kontakt med meg på friends når du kan diskutere det. Åh, ok, får ikke sett oppsettet så visste ikke det. Det du har valgt er helt sikkert bra. Ville bare vite om det var gjort eller ikke. Granary er heldigvis ikke med i Onlinegamer.se sin map-pool. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Når sånn ca blir kampen idag? Lurer på om jeg skal snike meg på trening først, eller om jeg skal daffe Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Vi spiller klokka 21.00. Jeg synes vi kan prøve å møte rundt 19.00-19.30, slik at vi kan snike inn en pcw før vi skal spille matchen. Jeg har postet map-forslagene mine på forumet vårt, så dee kan komme med innspill der. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Da drar jeg jaggu på trening, så møter jeg opp her rundt 19.00-30 Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Vi spiller klokka 21.00. Jeg synes vi kan prøve å møte rundt 19.00-19.30, slik at vi kan snike inn en pcw før vi skal spille matchen. Jeg har postet map-forslagene mine på forumet vårt, så dee kan komme med innspill der. Jeg kan jo som kjent ikke være der før tidligst 20:30. Men så var jeg med sist vi spilte PCW (mot Clones-Inc og S^O), så jeg trenger jo ikke være med i kveld (men blir mer enn gjerne med om vi mangler folk!). EDIT X: Siste nytt sier at det likevel er mulig at jeg kan møte opp 19:00-19:30. EDIT Y: Aller siste nytt sier at jeg kan møte en gang mellom 19:30 og 20:00. EDIT Z: Leiz: Ja; aller siste nytt er korrekt, og blir ikke endret (med mindre det kommer en meteoritt, en brann eller et jordskjelv). Endret 8. april 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) hahah, finner du ut av det il duce? degeim: ja, hørte på værmeldingen at det var en overhengende fare for tåke samt meteorstormer over store deler av områdene der du bor...så du kommer nok ikke.. Endret 8. april 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 I så fall ser det skummelt ut, ja! Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Dæven, nå er jeg spent nå. Lurer virkelig på hvordan det går m kampen. Håper vi ihvertfall klarer å vinne mot en motstander denne gangen. Vi skal da klare det tror jeg. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 JEG VIL SPILLE!! arrgh.. Håper det går bra med dere Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det gikk ikke så altfor bra. Sjekk PCW-logg-panelet; 36,36% :| Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jaja, til neste uke så må vi få gått gjennom taccs på well, ekke det mappet? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som har noe imot at jeg slutter å bruke QA-taggen i friends/community? Slik at jeg bare bruker taggen ingame. Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 (endret) Hvordan gikk det med dere i kveld? Vi tapte rimelig klart, men spilte nesten helt jevnt og vant en runde på granary, og ikke så aller verst på well heller, men de var et lite hakk bedre og vant som fortjent. Vi har i allefall hatt en formidabel fremgang siden sist vi spilte mot dem og håper å vinne neste match. Endret 8. april 2008 av PootieTang Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som har noe imot at jeg slutter å bruke QA-taggen i friends/community? Slik at jeg bare bruker taggen ingame. Nei Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Noen som har noe imot at jeg slutter å bruke QA-taggen i friends/community? Slik at jeg bare bruker taggen ingame. Nei der går grensa! Neida, TØYSA! But why? Lenke til kommentar
JFM Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 But why? Fordi jeg liker det bedre sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå