Degeim Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 EDIT: Jeg har nå snakket med lederen av RIF, og de foreslo at vi kan spille tirsdag 21.00. Erlend og jeg har hvertfall mulighet til å spille da, men hvordan passer det for resten av dere? Tirsdag er fint, ja. EDIT2: Jeg har blitt så vant til å si Erlend i stedet for il Duce, men jeg regner med at dere vet hvem jeg mener Kanskje litt forvirrende, men Erlend, il Duce og Degeim er altså en og samme person! Skulle gjerne skiftet til Erlend her også, men det er det er allerede i bruk . Og å kalle seg il Duce på et slikt stort forum er muligens en oppfordring til å bli slått ned når jeg kommer med smarte kommentarer (selv om det egentlig ikke har noe med Mussolini å gjøre (sett "Boondock Saints"?)). Lenke til kommentar
Beges Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Jeg tror tirsdag passer fint for meg også får bare prøve å lure meg unna kjæreste, lekser og trening den dagen Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 (endret) Ja, tirsdag er en fin dag å kjempe på, jeg er med! Endret 3. april 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Trur jeg skal på skoledritt den kvelden, får se Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Tirsdag passer bra for meg og. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Her er en nyttig film dere bør se Lenke til kommentar
realnils Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 He he moro.. Sjekk denne da: [Link] Også småkul: [Link] Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Til alle som har mIRC. Join tf2pickup og bli med på mixer, lærer mye mere av det enn å sose på public.. Til alle som ikke har mIRC, Her er en bra guide for installering av mIRC. Har dere noen spørsmål bare spørr meg så hjelper jeg dere Lenke til kommentar
Bata Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Oh yeah! Dessuten kan man avertere i Tf2 kanalen, si at man er "merc." (hvis man trenger en skikkelig PCW og QA ikke spiller). Er vel lettest for meg og Jardar ettersom vi spiller medic, men folk søker alt mulig. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 ...hvis man trenger en skikkelig PCW ... Men joda, kan jo være interessant en gang i blant, det der. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Jau, mirc er en fin ting, flott for å bli kjent i tf2 "communitiet" også. Skreiv egentlig bare for å sikre meg post 1111.. 1337 neste! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 1337 neste! Drøm vidre. Den er min Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Aha, kanskje vi bør ta en taktikk-øving i dag? Noen som føler for det kanskje? Tror ikke vi bør møte helt uforberedt til kampen på tirsdag. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Tja, jeg må til byn å få skaffa meg no klær i kveld, men den kan jo ikke ta all verdens tid. Map på dere i morgen? Btw, har helt glemt onlinegamer.se ligaen, tables har kommet opp: linky Endret 7. april 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Jeg blir med på å spille/øve/gjennomgå taktikker i dag. Bare ta kontakt med meg, så henger jeg meg på. EDIT: Huff, vi er i samme liga som clones-inc igjen :o Endret 7. april 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Så det jeg og, håper vi knuser de på ett annet map enn Granary Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Jeg kan ikke garantere at jeg kan bli med i dag(har hatt problemer med internettet siden Søndag), men håper at det ordner seg i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Vi får håpe at det ordner seg. Vi trenger virkelig deg til å spille scout i dag. Hvis Maci heller ikke kan spille, er vi i praksis helt uten scouts :S Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Oi...ikke bra hvis husgark ikke kan altså...men det ordner seg vel! Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Det ordnet seg heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå