Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ny oppdatering til TF2. Nå kan vi dessverre ikke multiubre like effektivt lenger :(

 

Team Fortress 2

 

* Added Custom Tab explanation dialog to be shown the first time the server browser is opened

* Changed Medigun Ubercharge meter to drain faster for each target that still has Ubercharge beyond your current target. This means there is a penalty for having multiple people being Ubercharged at one time

* Fixed crouch-jump exploit that allowed players to get outside of the world

* Fixed bad characters in the chat string when achievements are announced in languages other than English

* Fixed a few instances of truncated text in the menus and dialogs for languages other than English

* Fixed problem that was preventing some dedicated servers from uploading gamestats

* Fixed scoring bug during Sudden Death when the map timelimit is triggered

* Added the string "(extra slot was added for SourceTV)" when maxplayers is increased for SourceTV

Lenke til kommentar

Nei, men så kan heller ingen andre det.

 

Må si jeg har ikke likt den multiubringen noe særlig, siden det lett fører til at vi har en gal flokk soldater og heavier som ikke kan drepes løpende mot oss. Så dreper de oss lett, og bare står på punktet til uberen går ut, og tar det...

 

Ikkeno gøy ;)

 

Med bare en person ubret blir det litt med taktisk.

Lenke til kommentar

For all del, sleng inn alt du vil :p

 

Det viser seg at nesten alle (8 ja, 1 nei foreløbig) er villige til å betale. Noen har problemer siden de ikke har paypal eller lignende, men kanskje kan de løse det ved å overføre penger til en av de andre, og la dem betale det videre.

 

Mange har dårlig råd, men de fleste kan nok bidra litt.

 

Jeg vet ikke; skal vi dele summen i like store kakestykker per person, eller skal vi la de betalingsdyktige med paypal betale først, og så la resten fylle opp?

Lenke til kommentar
Nei, men så kan heller ingen andre det.

 

Må si jeg har ikke likt den multiubringen noe særlig, siden det lett fører til at vi har en gal flokk soldater og heavier som ikke kan drepes løpende mot oss. Så dreper de oss lett, og bare står på punktet til uberen går ut, og tar det...

 

Ikkeno gøy ;)

 

Med bare en person ubret blir det litt med taktisk.

du kan fortsatt multiübere da, men den drainer fortere jo flere targets som er übret, samme som at control pointet cappes fortere jo flere som står på det.

Blir ikke like efffektivt som før, man må bare utnytte überen bedre på mindre tid.

Endret av guste
Lenke til kommentar
Haha:P

Post 1337 er den som virkelig teller.

 

EDIT: Jeg har nå snakket med lederen av RIF, og de foreslo at vi kan spille tirsdag 21.00. Erlend og jeg har hvertfall mulighet til å spille da, men hvordan passer det for resten av dere?

 

EDIT2: Jeg har blitt så vant til å si Erlend i stedet for il Duce, men jeg regner med at dere vet hvem jeg mener :p

 

EDIT3: Batabusa kan også være med.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...