Degeim Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det gikk fint for oss i går (en tap og en vinn), og vi har en vinnprosent på 28.57%! Det var forresten et fint banner! Driver du med noe til hjemmesiden også? Kanskje noe lignende, men med "Quack Attack" i stedet for "Duckburg"? Prøve om robotikk og lego?! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Det gikk fint for oss i går (en tap og en vinn), og vi har en vinnprosent på 28.57%! Det var forresten et fint banner! Driver du med noe til hjemmesiden også? Kanskje noe lignende, men med "Quack Attack" i stedet for "Duckburg"? Prøve om robotikk og lego?! Nice Har ikke annet enn dette banneret foreløpig, husker ikke helt hvordan stemningen var for det. Kunne legge til Leiz' donald på enden, om det var så --- Ang. Robotikk og lego: Tar et linjefag som heter 'Teknologi og Forskningslære'. Makan til uorganisert og usammenhengende fag skal du lete lenge etter Pensum var å printe ut ei 50-siders blekke fra ei Lego-side og fylle ut kolonner og svare på tekniske spørsmål and gir, sensorer etc... Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Ah, det der hadde jeg rent glemt. Jeg liker det; om det skal være Leiz-donald der eller ikke får eksperten(e) finne ut av . Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg synes du skal bruke det for nå på siden, også bytte etter hvert vis vi finner ut av det ^^ Lenke til kommentar
Bata Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Jeg slutter i QA. Skal utdype mer senere. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg slutter i QA. Skal utdype mer senere. God aprilspøk. Hadde tenkt å skrive det samme. Godt forsøk Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Ja, en god spøk og et godt forsøk. Det skal du ha. Men ble litt tvilsomt i og med at vi hadde en så jævli kul kamp i går. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Tviler på det, siden vi spillte en så bra PCW i går. Bra forsøk ;D Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg synes du skal bruke det for nå på siden, også bytte etter hvert vis vi finner ut av det ^^ Liker du ikke min? :O Legger opp den uten Donald, så får vi se. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Joda, har ikke noe imot din, men kansje LITT stort mellomrom mellom Q og A? Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hah, ikke engang jeg klarer å se lenge på den Var jo bare ment som en midlertidig tulle-logo (og mellomrommet mellom Q og A kommer av undertittelen: "They're gonna have to glue you back together" ). Har lagt opp det mest aktuelle forslaget (etter min mening), men synes bildestørrelsen var litt merkelig. Se min kommentar i ropeboksen vår, og kom med forslag. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Hadde sikkert ikke vært noe problem å gjort bildet litt mindre (På en annen side, S^O må vi spille mot MANGE flere ganger.) Lenke til kommentar
Bata Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Jeg slutter i QA. Skal utdype mer senere. God aprilspøk. Hadde tenkt å skrive det samme. Godt forsøk Gosh darnit da Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Da er ligaoppsettet for etf2l klart, vi spiller i samme divisjon, men ikke samme avdeling. http://etf2l.org/tables/ Lenke til kommentar
JFM Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Nå vet jeg hva P*K står forlal Burde jeg vist det fra før? Endret 1. april 2008 av JFM Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Da er ligaoppsettet for etf2l klart, vi spiller i samme divisjon, men ikke samme avdeling.http://etf2l.org/tables/ Dammit, you beat me to it! Jeg skulle inn hit for å poste det nå. jajaja.. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 (endret) Jeg visste hva det stod for, men har alltid tolket det som noen ord fra et annet språk/dialekt eller noe slikt... kanskje det første ordet er et verb, og det andre et navn? Bør kanskje re-tolke det. Jeg laget en veldig enkel logo for å demonstrere hva jeg mente. Ser ikke det bedre ut med litt rundere kanter og fargeovergang? Besøk nettsiden for å se Endret 1. april 2008 av Degeim Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 Det er nok riktig at det ene ordet er et verb og det andre et navn ja, og at det er dialekt. Det hører også en historie til opphavet til navnet, men den tror jeg ikke vi går nærmere innpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå