Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det gikk fint for oss i går (en tap og en vinn), og vi har en vinnprosent på 28.57%! :D

 

Det var forresten et fint banner! Driver du med noe til hjemmesiden også? Kanskje noe lignende, men med "Quack Attack" i stedet for "Duckburg"?

 

Prøve om robotikk og lego?!

Nice :)

 

Har ikke annet enn dette banneret foreløpig, husker ikke helt hvordan stemningen var for det. Kunne legge til Leiz' donald på enden, om det var så :p

---

Ang. Robotikk og lego: Tar et linjefag som heter 'Teknologi og Forskningslære'. Makan til uorganisert og usammenhengende fag skal du lete lenge etter :p Pensum var å printe ut ei 50-siders blekke fra ei Lego-side og fylle ut kolonner og svare på tekniske spørsmål and gir, sensorer etc...

Lenke til kommentar

Hah, ikke engang jeg klarer å se lenge på den :p

 

Var jo bare ment som en midlertidig tulle-logo (og mellomrommet mellom Q og A kommer av undertittelen: "They're gonna have to glue you back together" ;)).

 

Har lagt opp det mest aktuelle forslaget (etter min mening), men synes bildestørrelsen var litt merkelig. Se min kommentar i ropeboksen vår, og kom med forslag.

Lenke til kommentar

Jeg visste hva det stod for, men har alltid tolket det som noen ord fra et annet språk/dialekt eller noe slikt... kanskje det første ordet er et verb, og det andre et navn? :p Bør kanskje re-tolke det.

 

Jeg laget en veldig enkel logo for å demonstrere hva jeg mente. Ser ikke det bedre ut med litt rundere kanter og fargeovergang?

 

Besøk nettsiden for å se ;)

Endret av Degeim
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...