Cortinarius rubellus Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Nå er ikke jeg med i klanen, men bruker den når det er åpent for alle og det er folk der. Hvor mye betaler dere..rettere sagt, hvor mye er det per stykk? Lenke til kommentar
Beges Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Hvordan vil serverbetalingen foregå? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Man bruker Paypal til å betale for serveren. FF linket til en egen side der det er et system hvor alle i klanen kan fylle på penger på saldoen. her er linken: link Endret 31. mars 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Får error på den linken. Jeg kunne tenke meg å betale litt. Men har ikke paypal Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Jeg har den ikke i hodet, men stikk innom forumet, der finner du all nødvendig informasjon Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Her er en link som fungerer. Jeg har også postet den på steam community-siden vår: http://www.gameservers.com/clanpay/?clanid...8a2cf9bacef5c18 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Men atte fluesopp, du trenger ikke betale (med mindre du av en eller annen grund vil ). Vi går vel for privat server nå.. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Foreløpige forslag til banner, FF Kan prøve å legge til 'Home of QA' eller no under, men vet ikke hvor bra jeg får det. bare kommenter, så skal jeg prøve å få det til Lenke til kommentar
Beges Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Overflatetemperaturen til en stjerne kan bestemmes ved å regne på bølgetoppen i dens planckdiagram, eller ved å regne på inn- og utstrålingstetthet og total utrsålt effekt! - Jeah Vi har ikke kommet så langt ennå Er nettopp ferdig med relativitetsteori og skal starte på kvantefysikk i morgen. Woot? Hva/hvilken klasse går du i, da? Fysikkboka mi heter Rom Stoff Tid, din og? Kthxby Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) Overflatetemperaturen til en stjerne kan bestemmes ved å regne på bølgetoppen i dens planckdiagram, eller ved å regne på inn- og utstrålingstetthet og total utrsålt effekt! - Jeah Vi har ikke kommet så langt ennå Er nettopp ferdig med relativitetsteori og skal starte på kvantefysikk i morgen. Woot? Hva/hvilken klasse går du i, da? Fysikkboka mi heter Rom Stoff Tid, din og? Kthxby Jeg går i tredje. Kom på at du kanskje går i 2.klasse (VG2 eller hva det nå heter) og at vi kan ha (hatt) forskjellige bøker. I vår bok er kapittelet om astrofysikk siste kapittel, som vi forøvrig snart er ferdig med. Tøft banner, vet ikke om vi trenger noe mer enn det. Vi skal jo uansett bare ha en privat server. Endret 30. mars 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Men skal vi pælme inn mye penger folkens? Rundt 7 som skal være med å spleise.. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 (endret) [...]Jeg går i tredje. Kom på at du kanskje går i 2.klasse (VG2 eller hva det nå heter) og at vi kan ha (hatt) forskjellige bøker. I vår bok er kapittelet om astrofysikk siste kapittel, som vi forøvrig snart er ferdig med. [...] www.astrofysikk.moo.no -- Vi også Endret 30. mars 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 fysikkboka vår (Aschehoug si glimrande «ERGO Fysikk 3FY»), Haha, vi har samme bok. Du mente vel "glimrende". Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ikke jeg som har skrevet det der, men det var nok "glimrande" som var ment. Vi er nynorske Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Det var ikke det som var poenget... Jeg mente at du burde ha skrevet det i anførselstegn Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ah, hehe . Neida, den er jo glimrende Lenke til kommentar
JFM Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Noen som har forslagg på hvordan jeg kan "donere" penger? Som nevnt har jeg ikke paypal Lenke til kommentar
Beges Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Tøft banner, vet ikke om vi trenger noe mer enn det. Vi skal jo uansett bare ha en privat server. Det var FF som spurte etter til servern sin, sjø Ja, hvor stor sum skal doneres? Jeg tror neppe jeg har mulighet til å betale med paypal etc andre tjenester som krever kort... finnes det alternativer? Pay-tru-sms? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Foreløpige forslag til banner, FF Kan prøve å legge til 'Home of QA' eller no under, men vet ikke hvor bra jeg får det. bare kommenter, så skal jeg prøve å få det til Dæven, det var en jævli fin banner! Lenke til kommentar
Beges Skrevet 31. mars 2008 Del Skrevet 31. mars 2008 Dæven, det var en jævli fin banner! Takker Er tilgjengelig for pcw i morgen, forresten Skal si det på panelet og Hvordan gikk det i går? --- Now Playing: Pugging til prøve om robotikk og lego, lol :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå