Degeim Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Ja til alt Mr Fiskum sier! Oi; vi har jammen passert 1000 poster her nå! Endret 23. mars 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Lag en egen tråd, så det ikke blir så allt for rotete her.. Melder oss bare på ligaen nå jeg da Beklager så mye, så jeg tar ikke noe mer sånt opp heretter:) Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 No problem, tenkte bare at det blir bedre for både oss og deg (dere) med egen tråd Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nå nermer vi oss da slutten av tiden vi har VT server og server. Har ingen mulighet selv for å betale akkurat nå, men er dere intressert i å donere litt for å holde server og det gående kan dere gå inn her: http://www.gameservers.com/clanpay/?clanid...8a2cf9bacef5c18 Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Skal se på det ff Lenge til den går ut? Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 13 april, så ikke altfor lenge til. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Mkay. Intresse for priv server og eller? Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Bare slenger ut at jeg fortsatt er i livet:) Bruker en PC som for tiden ikke takler TF2, men skal se hva jeg kan fikse etter påske:) Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Faen og.. TØYSA! Godt og høre. Bare så du veit det så har vi meldt oss på etf2 ligaen og onlinegamer.se ligaen Lenke til kommentar
JFM Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Jeg skulle egentlig spille masse i dag. Men, det er alltid et men. Pga virus og rot i systemet mitt skulle jeg formatere windows partisjonen min. Dette er noe jeg kan og har full kontroll på. Men jeg oppdaget at det var en del tull med partisjonene mine. Så nå må jeg kopiere en del ting over til brodern (Vitux, Stiffy eller hva dere kaller han) sin pc. Så må jeg fikse partisjonene, formatere og kopiere tilbake. Dette gjør at jeg ikke vil bli "spilleklar" før om noen timer Så nå må jeg bruke skole-laptopen.... -Brelætt Endret 24. mars 2008 av JFM Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 (endret) Oki. Håper vi får starta og spillt etter ferien nå, LENGE siden vi har tatt en pcw nå, vi må øve før ligaer osv. Edit: Det viser seg at jeg fikk inlegg #1000 i tråden (sjekk et par sider bakover ) Endret 24. mars 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Beges Skrevet 24. mars 2008 Del Skrevet 24. mars 2008 Basturd, Fiskum! Jeg ville ha den posten Endelig hjemme fra ferie, og så godt som leksefri. Forhåpentligvis blir det mye praccing framover Lenke til kommentar
Arthalion Skrevet 26. mars 2008 Del Skrevet 26. mars 2008 Litt afk nå for tida. Mye som skjer på skolen og slikt. Tilbake så fort det er mulig Lenke til kommentar
JFM Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 (endret) Hvorfor er det så sinnsykt lite aktivitet her????? Skriv folkens, skriv. Jeg som spiller: Foto: Stiffy Endret 29. mars 2008 av JFM Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Kan jeg få stolen din? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. mars 2008 Del Skrevet 29. mars 2008 Den så jo jævlig deilig ut da Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja, lite aktivitet her og ingame. Er jo egentlig jævli dumt at den landslagstingen skal ta vår tid som vi kan bruke på pcw. Vi må jo komme igang med litt øving før ligaen starter. Hørte at Braffle sa den landslagstingen ikke starter før i mai.. haster jo ikke akkurat. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 30. mars 2008 Del Skrevet 30. mars 2008 Ja, har vært litt liten aktivitet i det siste, spesielt i påsken og uka etter. Det hadde også vært lettere å få i gang noe hvis alle hadde tatt en tur innom forumet vårt en gang i blant. Alle må nesten bruke pcw-panelet, selv om de vet at de ikke kan. Det er en grunn til at det er tre alternativer, og da er et av dem nødt til å passe. Det er bedre at dere svarer noe selv om dere er usikre, enn at dere ikke benytter det i det hele tatt. Det er også viktig at alle svarer på den aktive pollen. Vi er nødt til å vite hvor mange som kan/vil betale for server, slik at vi kan fordele utgiftene. Kan eller vil dere ikke, kan dere bare si nei slik at vi blir ferdige med den saken. Husk at vi må avklare dette innen 13. april. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå