Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle egentlig spille masse i dag. Men, det er alltid et men. Pga virus og rot i systemet mitt skulle jeg formatere windows partisjonen min. Dette er noe jeg kan og har full kontroll på. Men jeg oppdaget at det var en del tull med partisjonene mine. Så nå må jeg kopiere en del ting over til brodern (Vitux, Stiffy eller hva dere kaller han) sin pc. Så må jeg fikse partisjonene, formatere og kopiere tilbake.

 

Dette gjør at jeg ikke vil bli "spilleklar" før om noen timer :(

 

Så nå må jeg bruke skole-laptopen....

 

-Brelætt

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Ja, har vært litt liten aktivitet i det siste, spesielt i påsken og uka etter. Det hadde også vært lettere å få i gang noe hvis alle hadde tatt en tur innom forumet vårt en gang i blant. Alle må nesten bruke pcw-panelet, selv om de vet at de ikke kan. Det er en grunn til at det er tre alternativer, og da er et av dem nødt til å passe. Det er bedre at dere svarer noe selv om dere er usikre, enn at dere ikke benytter det i det hele tatt.

 

Det er også viktig at alle svarer på den aktive pollen. Vi er nødt til å vite hvor mange som kan/vil betale for server, slik at vi kan fordele utgiftene. Kan eller vil dere ikke, kan dere bare si nei slik at vi blir ferdige med den saken. Husk at vi må avklare dette innen 13. april.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...