Cortinarius rubellus Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 (endret) Ønsker dere lykke til og håper at det går bra Endret 19. mars 2008 av Fluesopp Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Vi meldte oss også på i dag, ønsker dere lykke til og håper vi møtes. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 20. mars 2008 Del Skrevet 20. mars 2008 Nice Og brass, hvilken klasse meldte du oss på`? Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 21. mars 2008 Del Skrevet 21. mars 2008 Vi er registrert som et lag med skill level 1 av 5, så da havner vi nok i den laveste divisjonen. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Vi er registrert som et lag med skill level 1 av 5, så da havner vi nok i den laveste divisjonen. Godt, da slipper vi å møte 4Kings igjen ihvertfall! Kanskje vi kommer lenger enn 1 runde denne gangen. Gleder meg noe så enormt til dette altså! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Nå har jeg ikke fulgt med fra starten av, men jeg har fått med meg at mange vil være med i klanen deres. Har dere tenkt på å lage en underklan, altså en søster-klan eller hva jeg skal kalle det? Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Vi er registrert som et lag med skill level 1 av 5, så da havner vi nok i den laveste divisjonen. Godt, da slipper vi å møte 4Kings igjen ihvertfall! Kanskje vi kommer lenger enn 1 runde denne gangen. Gleder meg noe så enormt til dette altså! Er det cup da? Trodde det var en liga jeg Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Det er en liga, ja. Vi kan altså ikke bli slått ut med en gang Fluesopp: For øyeblikket er det dessverre ikke aktuelt å lage en under-/søsterklan. Det er ikke utelukket at dette kan bli aktelt en gang i fremtiden, men da er det nok mer sannsynlig at vi tar opp et par medlemmer til. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Takker for svar Da får jeg bare følge med Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er det ikke bare for de som ønsker en klan å slå seg sammen og lage en, da? Ingen grunn til å vente på akkurat denne hvis det er mange av dere der ute Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Sier jeg og Forpresten, skal jeg melde oss på Online Gamer (skandinavisk) cup, må ha svar fort siden i dag er siste påmeldingsdag. Forpresten x2, AD er med der.. Endret 23. mars 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
realnils Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Ja! Det skal dere!! Er en skandinavisk liga, kult hvis dere blir med. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Jeg er enig med Father ONlock Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Send meg en pm for de som ønsker å lage en norsk klan til:) Som sagt håper dere gjør det bra samme hvilken liga dere er i Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 (endret) Lag en egen tråd, så det ikke blir så allt for rotete her.. Melder oss bare på ligaen nå jeg da Ooog da er vi meldt på Endret 23. mars 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå