realnils Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Mekker konto nå.. Begynner å skjelve av prestasjonsangst allerede. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Jeg kom nettopp på at Mozart ikke står oppført på lista di over medlemmer. Er det tilfeldigvis nevoscript som er Mozart på steam? I såfall har vi ni stykker nå. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg stemmer for FF63 som spy, han er nok en av de beste jeg har sett som spy hittil Har joinet vbåde på clanbase og ESL Litt nervøs for highlander cup, ja.. Jeg kom nettopp på at Mozart ikke står oppført på lista di over medlemmer. Er det tilfeldigvis nevoscript som er Mozart på steam? I såfall har vi ni stykker nå. Tror det er ham som er nevoscript, ja. Endret 3. januar 2008 av Beges Lenke til kommentar
realnils Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det stemmer, my bad. Nå står han der. Da hadde vi ni spillere.. Kanskje jeg kan spille litt med deg senre Mozart, har egentlig ikke sett deg "In Action", kunne vært greit å vite. Spy er jo trossalt en vanskelig klasse. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Beklager! Jeg tror ikke jeg klarer det noe bra som spy.. jeg føler jeg gjør det veldig bra som inginør! det å alltid rykke fremover med ting! Lenke til kommentar
realnils Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fortsatt bare 8 spillere.. Vi trenger en spy. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fortsatt bare 8 spillere.. Vi trenger en spy. Vi får forsøke å presse FF63 til å spille som scout, så kan Mozart ta over som Soldier Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kan sikkert spille spy vis ingen vil det, men det er jo opp til dere da Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jeg vill gjerne vere med spiller ikke så mye Team fortress men det er jo fordet jeg ikke har noen å snakke med på micen må nå kan jeg jo det Heter (Freddy) på TF2 men steam bruker navnet er Freddy_93 Håpe jeg kan vere med Endret 3. januar 2008 av head_hunter Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fortsatt bare 8 spillere.. Vi trenger en spy. Jeg (Macisum) kan være spy Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Flott! Da skal QA sannsynligvis delta på sin første cup. "Gentlemen, shall we?" Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Kanskje vi skulle fikse 1-2 sikre reserver, man vet jo aldri det kan jo dukke opp ting: nett/PC som ikke funker etc.. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Det ville vært fornuftig, ja. Hvis noen har lyst er det bare å si ifra. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Noen som vet klokkeslett på matchene? Ville være dumt om vi plutselig må spille midt på natta. Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Registreringa starter i morgen. Klokkeslett, match-ups, etc vil bli annonsert når registreringa er slutt. Jeg regner med at kampene ikke vil bli altfor sent, siden det er en europeisk cup. Jeg tror de færreste av oss gidder/kan spille midt på natta. Lenke til kommentar
realnils Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Fortsatt bare 8 spillere.. Vi trenger en spy. Vi får forsøke å presse FF63 til å spille som scout, så kan Mozart ta over som Soldier Å ha en god soldier er utrolig viktig, jeg tror ikke det fins noen her i klanen som er bedre til akkurat det enn FF63. Btw, så er Scout plassen tatt, den har jeg. Men du mente vel egentlig spy. Synd at dagens pcw gikk til helvete.. Husk - Vi var ikke dårlige, de var bare hinsides gode! Gleder meg til Cuppen! Lenke til kommentar
JFM Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Synd at dagens pcw gikk til helvete.. Jeg er enig Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 (endret) Jaja, vi må bare lære av våre feil.. En gang om ikke så lenge er vi nok like flinke som de vi spillte mot, og sikkert bedre.. Ang. Cup til hælga. Kunne vært kjekt med et par folk som kan være step-ins hvis en av oss måtte dra eller får problemer med noe osv. Endret 3. januar 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Forhåpentligvis er jeg på hybelen rundt elvetiden på lørdagskvelden. Er muligens klar til å spille ved tolv halv tolv tiden da hvis det trengs. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Ja, step-ins er bra. Jeg fikk vite i går at det kanskje blir en eller annen obligatorisk bursdagsfest på søndag men vet jo ikke når cuppen begynner, så kan hende det går i orden. Sier fra når jeg vet noe mer. Var veldig kjipt å bli banka så hardt som vi ble i går ja, men som realnils sier, så var det de som var jævli flinke. Er det ikke noen måte å finne ut på forhånd hvor flinke et lag er, før man joiner en pcw? Endret 4. januar 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå