Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg stemmer for FF63 som spy, han er nok en av de beste jeg har sett som spy hittil ;)

Har joinet vbåde på clanbase og ESL :)

Litt nervøs for highlander cup, ja.. :p

Jeg kom nettopp på at Mozart ikke står oppført på lista di over medlemmer. Er det tilfeldigvis nevoscript som er Mozart på steam? I såfall har vi ni stykker nå.

Tror det er ham som er nevoscript, ja.

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Fortsatt bare 8 spillere..

Vi trenger en spy.

Vi får forsøke å presse FF63 til å spille som scout, så kan Mozart ta over som Soldier ;)

Å ha en god soldier er utrolig viktig, jeg tror ikke det fins noen her i klanen som er bedre til akkurat det enn FF63.

Btw, så er Scout plassen tatt, den har jeg. :p

Men du mente vel egentlig spy.

Synd at dagens pcw gikk til helvete.. Husk - Vi var ikke dårlige, de var bare hinsides gode!

Gleder meg til Cuppen!

Lenke til kommentar

Jaja, vi må bare lære av våre feil.. En gang om ikke så lenge er vi nok like flinke som de vi spillte mot, og sikkert bedre.. :)

Ang. Cup til hælga. Kunne vært kjekt med et par folk som kan være step-ins hvis en av oss måtte dra eller får problemer med noe osv.

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar

Ja, step-ins er bra. Jeg fikk vite i går at det kanskje blir en eller annen obligatorisk bursdagsfest på søndag :wallbash: men vet jo ikke når cuppen begynner, så kan hende det går i orden. Sier fra når jeg vet noe mer.

Var veldig kjipt å bli banka så hardt som vi ble i går ja, men som realnils sier, så var det de som var jævli flinke. Er det ikke noen måte å finne ut på forhånd hvor flinke et lag er, før man joiner en pcw?

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...