Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Hm, får si min mening selv. Jeg liker originalen best selv, siden den bruker kun fargepaletten til TF2 og det visuelle, enkle utseendet til spillet. Ja, jeg er pirkete når det gjelder stil osv :p

 

Men om alle vil det, så kan du jo sende meg donaldfiguren du har der, så kan jeg bare legge på filterne jeg bruker på resten av banneret osv, Leiz? :) Er Donald vektorisert i banneret ditt, forresten?

 

 

Jobber du mye med PS?

 

Joda, jeg skjønner at du vil beholde det enkle utseendet til spillet, men vi er jo en klan. Vi påvirker spillet og gir det våres moro. Eh altså..vi "farger" av på spillet da kan du si som når man vasker røde sokker med hvite laken på 90 grader. Bortsett fra at det ikke er snakk om farger her, men figurer.

 

Nei dessverre orket ikke å vektorisere den, siden det antakeligvis kom til å bli en flopp, men er jo bare å gjøre det. :D

 

Lol, uansett, donald jeg har brukt er her.

 

Har jobba noe med PS ja, men foretrekker å jobbe i Premiere for å si det sånn. :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har da nettopp installert en ny plugin på serveren som jeg håper kommer til å funke autobalance problemet.

 

Det denne gjør er da at den teller spillere og score, og bytter da for å få det mest mulig rettferdig. Den sjekker lagene hver gang en spiller dør.

Håper vi får testet denne senere, se at den funker ordentlig.

 

 

Jeg synes egentlig at den som joinet serveren sist skal bytte team.

Jævlig kjipt å bytte team rett før kampen er over når du har kjempa som besatt for å vinne.

 

Hvis du har kjempa som besatt må jo teamene være balanserte = Du blir ikke flyttet :p

Lenke til kommentar
Jardar, må komme med en forespørsel til deg.

Kan du lage et til banner sånn som QA banneret? Bare at det står Duckburg på. Gjerne "Home of Quack Attack" under, så vi kan bruke det på serveren :D

 

http://forums.alliedmods.net/showthread.php?t=66862 Link direkte til pluginen.

Jeg kan gjerne prøve :) Men det kan ta tid før jeg får tid ;) Ikke før etter påske, mest sannsynlig, siden jeg skal spille TF2 i kveld :D

Lenke til kommentar
Jo, men denne skulle visstnok ta hensyn til poengsummene også, slik at det blir jevne lag. Så om du har 500 poeng, er det lite trolig at du blir flyttet ;)

 

 

 

Joda, men jeg har sjelden over 100 i poeng, og uansett kan en som har 20 poeng jobbet like hardt som en som har 40 poeng. Jeg synes uansett at den som kom sist inn skal flyttes.

Men det er deres server så dere gjør hva dere vil :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...