Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her er mitt foreløpige forslag til klan-avatar, i alle fall :) Jobber med banner, men vet ikke helt hvordan folk ser det for seg, da...

 

1000x1000, RGB. Måtte tegne Donald for hånd, så har jobbet ut i fra det. Og jeg er ingen tusjtegner, for å si det sånn! såeh.. :p Har spurt en kompis som er tegner om å få en pro-tegnet versjon å jobbe ut i fra, men ser ut som om jeg må vente lenge på det... :p Legg merke til hatten, btw!

 

Forslag til enkelt banner. Vet ikke hva folk forestiller seg?

Det banneret var jo bare helt konge! Det må vi bruke!!! Kanskje slenge inn en liten hissig donald helt på høyre side? En liten en altså, kanskje like stor som K-en? Ja, jeg tror det ville være kult. For å få litt mer farge i det liksom, det er tross alt Andeby det er snakk om, riktignok en krigsversjon, men tror selv et andeby i krig ville hatt litt farge. Den donalden på høyre ville vært den fargeklatten. :)

 

EDIT: Ser nå at jeg kan fremstå som litt påståelig selv, og at jeg har skrevet min tankerekke ned. Det jeg mener å foreslå er å se om det kan fremheve banneret enda mer ved å tilføye ett element til. Ikke nødvendigvis en disneyfigur, men noe...

 

Ellers hadde logoen et veldig godt konsept, men som du sier selv, så er du ingen tusjtegner... ;P Jeg syns det var jævli kult altså, men kanskje vi ikke skal ha den ringen på logoen? Kanskje ringen er reservert avaterer?

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
Som sagt, banneret er drit tøfft, og synes vi skal ha det akkurat som det er ^^

Lol, svært så påståelig du er da! Hvordan vet du at det er perfekt sånn?

 

Jeg personlig synes at det er for kjedelig kun sånn. Ikke noe som trekker fokus eller oppmerksomhet. Jeg sier ikke at det ultimate løsningen er å slenge på en donald på enden, men at banneret kunne trengt ett element til. ;)

Lenke til kommentar

Ok, ser her at jeg kan slite med å overbevise, men jeg skal prøve. Jeg gadd ikke lete etter en perfekt figur å bruke, men den jeg fant duger. Jeg har heller ikke tid til å rote med filter osvtil å få til et slitt utseende på figuren, men det får gå. Tror jeg liker den med farger best.

 

post-53293-1205254425_thumb.jpg

 

post-53293-1205254354_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hm, får si min mening selv. Jeg liker originalen best selv, siden den bruker kun fargepaletten til TF2 og det visuelle, enkle utseendet til spillet. Ja, jeg er pirkete når det gjelder stil osv :p

 

Men om alle vil det, så kan du jo sende meg donaldfiguren du har der, så kan jeg bare legge på filterne jeg bruker på resten av banneret osv, Leiz? :) Er Donald vektorisert i banneret ditt, forresten?

 

 

Jobber du mye med PS?

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Jeg har da nettopp installert en ny plugin på serveren som jeg håper kommer til å funke autobalance problemet.

 

Det denne gjør er da at den teller spillere og score, og bytter da for å få det mest mulig rettferdig. Den sjekker lagene hver gang en spiller dør.

Håper vi får testet denne senere, se at den funker ordentlig.

Lenke til kommentar
Jeg har da nettopp installert en ny plugin på serveren som jeg håper kommer til å funke autobalance problemet.

 

Det denne gjør er da at den teller spillere og score, og bytter da for å få det mest mulig rettferdig. Den sjekker lagene hver gang en spiller dør.

Håper vi får testet denne senere, se at den funker ordentlig.

 

 

Jeg synes egentlig at den som joinet serveren sist skal bytte team.

Jævlig kjipt å bytte team rett før kampen er over når du har kjempa som besatt for å vinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...