Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan hende at jeg kommer til å være mindre aktiv i tf2 den nermeste framtid, mye prøver, og skal spille litt Diablo før lan. Just so you know.

Hahaha, du er bare lei du, innrøm det! :p Tok ikke noen bilder av griefinga di her om dagen, men er jo et tydelig tegn. Men ellers er det jo supert med avveksling og god framtid pga beståtte prøver. So good luck with that! :D

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
Nåja, jeg er litt (vedlig) lat når det gjelder skolearbeid, så om det blir no bra karakter får me vente å se for :p

Er litt smålei tf2 ja, værtfall public. Så gleder meg til vi skal medle oss på ligaen :)

Ja, får håpe P*K og AD skal melde seg på også. Hadde vært gøy med flere norske. :)

Lenke til kommentar
Bjarfinn sa vel at de skulle melde seg på :)

 

Forresten, en ting jeg ville tenkt meg å prøvd.

Kunne alle laste ned synergy? Så KNUSER vi ravenholm eller no i lag :D

Last ned 2.5 full her

 

Jeg er med på synergy... Vi runder hele Half-Life 2. :whistle:  Fikk ikke HL2 EP1 til å funke på synergy :thumbdown:

 

Edit: Jeg ser ikke hvor man kan laste ned synergy 2.5

 

Her er Synergy Beta 2.6 Full Install (tror det er nyeste)

Endret av JFM
Lenke til kommentar

Her er mitt foreløpige forslag til klan-avatar, i alle fall :) Jobber med banner, men vet ikke helt hvordan folk ser det for seg, da...

 

1000x1000, RGB. Måtte tegne Donald for hånd, så har jobbet ut i fra det. Og jeg er ingen tusjtegner, for å si det sånn! såeh.. :p Har spurt en kompis som er tegner om å få en pro-tegnet versjon å jobbe ut i fra, men ser ut som om jeg må vente lenge på det... :p Legg merke til hatten, btw!

 

post-117620-1205185327_thumb.jpg

 

Forslag til enkelt banner. Vet ikke hva folk forestiller seg?

 

post-117620-1205186620_thumb.jpg

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...