Brass_Monkey Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Alle i QA må registrere seg på siden il Duce satte opp. Jeg har laget en tråd på forumet der, der vi kan sette oss opp på en liste over hvilke dager vi kan/vil spille pcw pcw på. Der kan vi avtale når vi skal spille pcwer litt i forkant. Direkte link til tråden: http://qamerat.awardspace.com/forum/viewth...amp;thread_id=4 Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Jeg prøvde å se via SOurceTV på serveren vår i går via Steam, men veit ikke omdet funka. Gida ikke mer enn noen sekunder lell, så. Fant serveren på Spectate-lista, men skal det være noe forskjell på om man joiner SourceTV-serveren under spectate eller Spillserveren under favourites? Virka ikke som det i går. Virka som dere koste dere i går, skulle likt å være med istedet for å lese fysikk. Men vi får se hvem som ler best når jeg blir ingeniøren som bygger broa dere sitter og drikker rødsprit under! MUAHAHA! Endret 6. mars 2008 av Beges Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ikke se bort ifra at jeg kommer deg i forkjøpet Lenke til kommentar
qazy Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg syns AD burde skjerpe seg. De var jo direkte frekk Var det så gæli da? Fin match igår. Led av noen oppstarts problemer osv, men alt i alt fornøyd. Slet selv med enorme lagspikes gjennom hele matchen, hadde store problemer med steam i hele gårkveld så vi får håpe det er der problemet ligger. Gi oss litt tid QA, så tar vi dere Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Gi oss litt tid QA, så tar vi dere Jeg gleder meg Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Overflatetemperaturen til en stjerne kan bestemmes ved å regne på bølgetoppen i dens planckdiagram, eller ved å regne på inn- og utstrålingstetthet og total utrsålt effekt! - Jeah Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Vi burde nesten lage en ny tråd her på forumet, slik at vi faktisk kan oppdatere den første posten. Litt greit å ha en liste over medlemmer, server-IP og link til siden vår der. Overflatetemperaturen til en stjerne kan bestemmes ved å regne på bølgetoppen i dens planckdiagram, eller ved å regne på inn- og utstrålingstetthet og total utrsålt effekt! - Jeah Vi har ikke kommet så langt ennå Er nettopp ferdig med relativitetsteori og skal starte på kvantefysikk i morgen. Endret 6. mars 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Beges Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Joda... Vi kunne bedt en Mod flytte alle trådene over til en ny Tråd? Neiggu om jeg vil starte tråden på nytt når vi begynner å nærme oss 1000 poster her, ass Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvis vi hadde sletta de to første postene hadde posten til leiz kommet først, og da hadde vi (leiz) kunnet endre den. Er usikker på om man kan slette den aller første posten uten å slette hele tråden. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Kan se om jeg kan kontakte en admin så vi får flytta leiz sin post til første Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 God ide, det har lenge plaga meg at vi ikke kunne forandre den førsteposten. Må da gå an å gjøre noe sånt. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ehh, skal vi lage en ny? Finner ikke inlegget ditt jeg Lenke til kommentar
Beges Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 Ehh, skal vi lage en ny? Finner ikke inlegget ditt jeg Hæ? Kan du ikke bare gjøre denne posten til 1.post, da? (Hint: Link) Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 7. mars 2008 Del Skrevet 7. mars 2008 (endret) Haha, her står det enda mer om kampen vår mot 4k. http://etf2l.org/ Our 2nd Cup started on Sunday evening with the only Norwegian ETF2L team Quack Attack challenging the probably best team in Europe at the moment, Four Kings. Our Cup & League titleholder could get a clear win over the newcomers (well 8:0 | badlands 5:0). Vi blir kjent som "de som ble så heftig eid av 4k" Registreringa til ETF2L sesong 2 starter 19.03.2008, og jeg tenker at jeg melder oss på da. Så skal vi nok klare å klatre oss til tops og få revansje mot 4k om en stund. Endret 7. mars 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 ... Vi blir kjent som "de som ble så heftig eid av 4k" ... Haha! Men da er vi i det minste kjent som noe! ... Registreringa til ETF2L sesong 2 starter 19.03.2008, og jeg tenker at jeg melder oss på da. Så skal vi nok klare å klatre oss til tops og få revansje mot 4k om en stund. ... Jepp, vi satser på det Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 (endret) 19/03?, da FORLANGER jeg å være med på første kamp! Endret 8. mars 2008 av FF63 Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Vi kommer nok også til å melde oss på, kanskje vi møter hverandre. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Når som regel bruker dere å spille Bjarnfinn? Så vi kan spille mot hverandre noen ganger.. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 8. mars 2008 Del Skrevet 8. mars 2008 Nå har vi fått opp PCW-planlegger og flere underforum. Alle har ikke registrert seg enda (vi er vel flere enn 12?); hva venter dere på? Bjarnfinn = PootieTang? Er han den Bjarnfinnen som har registrert seg på QA-siden? I så fall får jeg se om vi kan få en ny gruppe: "QA-venn". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå