Degeim Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Ja, han ser ut til å kunne det. Håper han vil lage en logo! Om det er flere; hvorfor ikke la meg laste opp alle alternativene til hjemmesiden, og så kan vi stemme på det? Lenke til kommentar
Arthalion Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Kan sikkert prøve meg på logo jeg også. regner meg selv som ikke så verst Ellers er jeg med seinere i dag på kampen. Helt sikker nå. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Veldig bra! Alltid best å kunne velge Lenke til kommentar
Beges Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Jeg kan godt forsøke jeg og, men vet ikke når jeg kan bli ferdig, da Skal poste straks jeg har noe, i alle fall ^^ Alltid best med flere å velge mellom Endret 5. mars 2008 av Beges Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Bra spillt i kveld gutter, 4k next Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 (endret) Ja, vi gruser 4k neste gang! Siden er forøvrig oppe nå: http://qamerat.awardspace.com/ Vi kan jo se om vi får i stand et annet subdomene eller et ekte domene en gang, men dette får klare seg foreløbig. Registrer dere, avvent godkjenning, og svar på trådene om design, forum og logo jeg har laget der inne . Endret 5. mars 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Bata Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Pent, dog som du vet kan ikke jeg logge på av en eller annen grunn.. Har vel og merke ikke testet reboot. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Hvordan gikk siste runden i går? Regner med at det ble seier? Det var veldig gøy ja, bortsett fra det tullet med lagene... Jævli kult at du har fått opp side så fort Il Duce. Imponerende. Har noe spørsmål om dette, men tar det på PM. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det ble 6-5 på dustbowl, 4-0 på well og 4-0 på badlands Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Det ble 6-5 på dustbowl, 4-0 på well og 4-0 på badlands Deilig! Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Var en gøy kamp igår, grunnen til at det gikk som det gikk var jo at det var første clankampen vår Vi har litt å jobbe med, det kan vi trygt si. Men synes serveren virket ustabil, noen laggspikes i tillegg til at folk datt ut, var det configen deres som gjorde det slik, eller var det serveren som sleit litt, for har ikke sett disse tendensene når jeg har spilt hos dere tidligere. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg vet rett å slett ikke, har ikke hatt det problemet med serveren før. Noen som sa Steam hadde hatt litt problemer i går, men jeg vet rett å slett ikke. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 (endret) Var en gøy kamp igår, grunnen til at det gikk som det gikk var jo at det var første clankampen vår Vi har litt å jobbe med, det kan vi trygt si. Men synes serveren virket ustabil, noen laggspikes i tillegg til at folk datt ut, var det configen deres som gjorde det slik, eller var det serveren som sleit litt, for har ikke sett disse tendensene når jeg har spilt hos dere tidligere. Aha, deres første ja, da forklarer det jo en del. Ingen speccer, og aldri mer enn det skal være på hvert lag inne på serveren! Gylden regel, no excuses. Og ingen shitkasting pga de som hoster kampen sier noe. Det var ikke serveren som var ustabil, men Steam. Det var en del problemer med Steam i går som førte til at det bl.a. midt på dagen bare var ca.10 servere som var oppe. Endret 6. mars 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
JFM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Jeg syns AD burde skjerpe seg. De var jo direkte frekk Lenke til kommentar
elpinoino Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Som sagt vi har litt å jobbe med, og kan ikke annet enn å unnskylde for de som var frekke i kjeften. Vi skal skjerpe oss til neste kamp. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Da var det jo godt at det ikke var vår server da, bortsett fra de få lagspikes og den gangen vi datt ut så gikk jo alt perfekt. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Som sagt vi har litt å jobbe med, og kan ikke annet enn å unnskylde for de som var frekke i kjeften. Vi skal skjerpe oss til neste kamp. Ja, ikke noe problem. Tenkte det var best å la dere få vite det, sånn at dere ikke ble gående helt uvitende om sånne ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå