Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Jeg tok også en demo fra pcwen vår mot 4k, så hvis noen har lyst tl å se hvordan vi ble eid fra mine øyne kan de kontakte meg, [email protected] på msn.

 

@ il Duce: Å få satt opp en ekte hjemmeside ville vært greit. Det ville da blitt lettere å avtale pcw på forhånd, diskutere strategier, etc.

 

Apropos pcwer, hvem skal spille mot AD i morgen? Følgende har sagt at de kan eller kanskje kan:

 

Arthalion

il Duce

Jardar

Batabusa

Leizureman

FF63

Macisum

Brass_Monkey

Brelett

Loffa

 

Si fra hvis jeg har oversett noen, eller om noen har funnet ut at de kan. Vi må dessuten finne ut hvem som skal spille, siden jeg regner med at vi skal spille 6v6 og ikke 8v8. Siden en del av oss spilte mot 4k på søndag, synes jeg de som ikke var med skal ha førsteprioritet på denne gangen, slik at alle får spilt noen pcwer. Synes derfor at Arthalion, Batabusa og il Duce skal få være med hvis de fortsatt kan. Deretter kan vi eventuelt diskutere oss imellom om hvem andre som skal delta. Kom med innspill hvis dere er uenige, eller har noe å legge til.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er helt enig i å fordele slik at alle får spilt, Brass_Monkey.

 

Foreslår videre at alle som er interesserte møter til taktikkmøtet (men det var vel kanskje en selvfølge?), og så siler vi heller ut de mindre interesserte/de som prøvde seg mot 4k etterhvert.

 

Angående hjemmeside, så skal jeg ta en titt til helgen hvis det er slik at det er interesse for det.

Lenke til kommentar
Jeg er helt enig i å fordele slik at alle får spilt, Brass_Monkey.

 

Foreslår videre at alle som er interesserte møter til taktikkmøtet (men det var vel kanskje en selvfølge?), og så siler vi heller ut de mindre interesserte/de som prøvde seg mot 4k etterhvert.

 

Angående hjemmeside, så skal jeg ta en titt til helgen hvis det er slik at det er interesse for det.

Hjemmeside hadde vært knall Il Duce, god måte å spre info på osv. Vi bør heller ikke droppe ut av gamer.no forumet da, er jo her vi ble skapt. :D

 

Men alltid fornuftig å fordele ting utover ja (Eller dele oss i 2 lag, men den onde diskusjonen går vi ikke igjennom nå! :p) Jeg vil som sagt ikke spille, men kan hvis det blir en emergency og mange får svartedauen eller noe sånt. Skal istedet nyte showet! POPCORN!

 

Ellers kan jeg informere folket om at Quack Attack har fått en nye admin. Brass_Monkey har blitt overrakt mine oppgaver. Jeg skal fortsatt spille like mye, og fortsatt være admin, men en mindre aktiv admin. Når jeg har såpass mye på babyfronten og konefronten er det vanskelig å sette av f.eks. 3 timer til planlegging av en cupkamp som den som var på søndag. Det blir dermed Brass_Monkey som skal samarbeide med Macisum om sånne ting fremover.

 

Lenge leve Brass_Monkey! :fun:

Lenke til kommentar
Jeg tok også en demo fra pcwen vår mot 4k, så hvis noen har lyst tl å se hvordan vi ble eid fra mine øyne kan de kontakte meg, [email protected] på msn.

 

@ il Duce: Å få satt opp en ekte hjemmeside ville vært greit. Det ville da blitt lettere å avtale pcw på forhånd, diskutere strategier, etc.

 

Apropos pcwer, hvem skal spille mot AD i morgen? Følgende har sagt at de kan eller kanskje kan:

 

Arthalion

il Duce

Jardar

Batabusa

Leizureman

FF63

Macisum

Brass_Monkey

Brelett

Loffa

Si fra hvis jeg har oversett noen, eller om noen har funnet ut at de kan. Vi må dessuten finne ut hvem som skal spille, siden jeg regner med at vi skal spille 6v6 og ikke 8v8. Siden en del av oss spilte mot 4k på søndag, synes jeg de som ikke var med skal ha førsteprioritet på denne gangen, slik at alle får spilt noen pcwer. Synes derfor at Arthalion, Batabusa og il Duce skal få være med hvis de fortsatt kan. Deretter kan vi eventuelt diskutere oss imellom om hvem andre som skal delta. Kom med innspill hvis dere er uenige, eller har noe å legge til.

Lenke til kommentar
;)

btw, tror jeg fikk c.a 6-7 invites på msn. Mange som vil ha demo skjønner jeg :p

 

Lol, jeg gir ikke bort noe som helst. måtte være der for å vite hvordan det var. Kan hende jeg klipper ut delen der de multiubret noe fantastisk bra. :D

 

Edit: Jeg synes det er for mange custom-maps på serveren. Jeg synes det er greit med 1 map, kanskje 2. Kanskje hvis man heller kunne rullere hvilket custom-map som var inni rotasjonen? Liker å spille på de normale mappene jeg.

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
...

Edit: Jeg synes det er for mange custom-maps på serveren. Jeg synes det er greit med 1 map, kanskje 2. Kanskje hvis man heller kunne rullere hvilket custom-map som var inni rotasjonen? Liker å spille på de normale mappene jeg.

 

Veldig enig! De Valvifiserte kartene er helt klart best!

 

Og da tar jeg en titt på hjemmeside så snart jeg kan ;).

Endret av Degeim
Lenke til kommentar
Jeg fjernet alle custom maps pga oppbrukt bandwith, så får vi vell diskutere hvilke to maps som skal være med.

Selv synes jeg cp_castle og cp_shock ;P

Oi, allerede ja. Ja, jeg er enig i cp_shock, men ikke like glad i cp_castle.

 

Har vi en grafiker på laget? Skulle hatt en fin logo til hjemmesiden!

Jeg synes Jardar (Beges) er en ypperlig grafiker, se på deviant-art siden hans som ligger i signaturen hans. Men kan jo hende det er flere enn ham, bare at jeg ikke vet om dem. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...