Brass_Monkey Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Vi kunne kanskje klart å ta dem den første gangen, men vi ble alt for ivrige og pushet for tidlig. Hadde vi tatt det litt mer med ro kunne det gått bedre, selv om nederlaget var uungåelig. Jeg tok demo av hele kampen, bortsett fra første runde på well (den runden da vi tok dem på senga ), i tillegg til screenshots av resultatet. Vi tapte 8-0 på Well og 5-0 på Badlands. Edit: Minner på kamp mot AD på onsdag, når på dagen passer det best for folket? Jeg kan stort sett når som helst, men rundt 19.00 eller 20.00 er kanskje best. Mr. Fiskum: Er det mulig å få spille litt med dere på trenings-kvelder eller noe sånt? kansje dere er fullpakket som det er, men jeg må jo spørre:) Dette er et generelt svar til alle som vil bli med i klanen eller spille med oss: Vi har en publicserver med IP-adresse: 213.244.180.79 Hvis det er noe liv der, kan du regne med at mange av oss spiller der. Du kan gjerne adde oss til friends og bli med å spille med oss, men vi kan dessverre ikke garantere at noen får plass i klanen av den grunn. Og har du mic kan du kanskje også, som Brelett sa, stikke en tur innom vt-rommet vårt, hvis du spør på forhånd. Endret 3. mars 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har bare lyst å spille sammen med nordmenn, plass i klan tenker jeg ikke på utenom hvis jeg blir spurt=) er litt lei av å spille med franskmenn og tyskere:P Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg har bare lyst å spille sammen med nordmenn, plass i klan tenker jeg ikke på utenom hvis jeg blir spurt=) er litt lei av å spille med franskmenn og tyskere:P Ha, sant! Jeg "hater" å spille med franskmenn og tyskere. Franskmenn nekter å prate engelsk. Britiske servere er derimot skikkelig gøy. Elsker å spille på de. Anbefales på det sterkeste, i tillegg til norske servere altså. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 (endret) Skal vi ha kamp mot AD må jeg nesten be om 20:30 (Vis dere vil ha meg med da ) , siden jeg da har trafikalt grunnkurs fra 17:00 til cirka 19:30, så må jeg ha tid til å komme meg hjem Endret 3. mars 2008 av FF63 Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg bør være ferdig med eventuell kamp (om jeg er en av de heldige som får delta) rundt 21:30, så det bør vel startes rundt 20:30 for min del, da. Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Brass_Monkey: Artig å spille med dere, selv om jeg ikke er spess. god.....men artig alikevel:D Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Jeg trenger ikke å spille på onsdag, bare så det er klart. Jeg kan spille hvis dere ikke finner nok folk, men det blir nok ikke et problem. Shock var faktisk et skikkelig kult map da. Men krever nok ganske mange spillere for å være gøy. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 http://img150.imageshack.us/img150/8510/fi...onalbonkix1.png BONK! Lenke til kommentar
Bata Skrevet 3. mars 2008 Del Skrevet 3. mars 2008 Yarr! Jeg er med som medic, JEG VIL, plxxz plxzx lpzxlzx plxzpxlzx pzlxpzlxpzlxpxlzpxlpxlpzlpxl z PLEAZZZZEXZXZEXZXE?100++ Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM Hilsen Loffa WTF it's loffa :DDDDDDDD Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Brass_Monkey: Artig å spille med dere, selv om jeg ikke er spess. god.....men artig alikevel:D Ja, var kjempegøy å ha deg der, ligeså med husgark. Er gøy når man blir en skikkelig gjeng liksom. SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM Hilsen Loffa WTF it's loffa :DDDDDDDD ROFL! Lenke til kommentar
Husgark Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det var morsomt i går ja. Synes forresten det er bra at dere har Shock på serveren deres. Etter min mening er det den beste brukerlagde banen. Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Det var morsomt i går ja. Synes forresten det er bra at dere har Shock på serveren deres. Etter min mening er det den beste brukerlagde banen. Kult, hadde ikke prøvd det før i går jeg. Var jo kjempekult map. Stort og fritt. Sikkert veldig mange forskjellige taktikker man kan bruke der. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Nå er da ikke det akkurat et pcw map leiz Og Loffa, helts ha et poeng med inleggene dine, så vi ikke får tråden stengt. Kansje noe jeg og må tenke litt på Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Har ihvertfall funnet ut at spille sammen med dere er noe jeg vil forsette med. Dere spiller ihvertfall som et team og Shock var meget bra når man fikk spilt noen runder på den. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Kamp i morra ppl, mot ad, starter 20:30, de ville spille bowl (det blir deres map), skal vi velge well? Jeg har forresten recorda hele matchen mot 4k, så hvis noen vil se kampen gjennom mine øyne så rop ut. Er litt morsomt å se hvor skjelven jeg er på handa når vi fikk midtcappen førsterunden på well :!: Endret 4. mars 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Jeg vil gjerne se opptaket, Maci, siden jeg ikke fikk vært med der . Håper på å være en av de utvalgte i morgen, så sant kampen er ferdig senest i 21:30-tiden. Duce EDIT: Burde vi ikke fått opp en ekte hjemmeside i stedet for en tråd her på forumet? Jeg kan gjerne sette sammen en liten side, og slenge den opp på en av (gratis-) serverne mine. Endret 4. mars 2008 av Degeim Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 (endret) Går sikker bra ehh, jeg kunne tenkt meg at vi går gjennom no tacs i morra, før kampen.. Så klarer du å komme deg til datan til rundt 20:00 ff? Hvis du vil ha demon, legg til [email protected] så tar vi det over msn, funka fint med onlock tidligere Endret 4. mars 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Ja, jeg burde være klar med pcen sånn cirka klokka 8, kommer til å gjøre så godt jeg kan da værtfall! Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 4. mars 2008 Del Skrevet 4. mars 2008 Nå er da ikke det akkurat et pcw map leiz Og Loffa, helts ha et poeng med inleggene dine, så vi ikke får tråden stengt. Kansje noe jeg og må tenke litt på Den er grei Mr.maci :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå