Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis dere trenger backup kan jeg være det. Har ikke spilt pcw før men har ventrilo og headset.

 

 

Kaller meg "Paladin Alt-Ctrl". Kan spille det meste, men har ikke mye erfaring som demo, medic og engy.

 

 

Foresten, morsomt at tråden har så sykt mange innlegg.

Ehh, tror vi er ganske fullpakka fra før.. Men jeg mener jeg har deg på friendslista, så du kan sikkert spille pub med oss, men tviler litt når det kommer til fast plass i clanen, da må jeg eventuelt snakke med leiz :)

Lenke til kommentar
De fleste av oss prøvde. Men enkelte gidda ikke mot slutten. Noe jeg synes var litt dumt. Selv om vi visste at de var x ganger bedre enn oss kunne vi i alle fall spilt litt ordentlig, og ikke tulla sånn de siste rundene på begge mapsa..

Vi forsøkte hardt og godt de første rundene, etter det var da ingen vits i å prøve ordentlig. Det var kun en runde på well da de spillte alvorlig, alle de andre rundene bare tulla de med oss. De spillte ikke sine egentlige klasser, og de bare hadde det moro. Da var det også bra at vi heller hadde det moro, enn å sitte å irritere oss forderva over at vi ikke klarte å cappe. For det ville vi ikke klart. Hadde det jo så sinnsykt gøy i går!

 

Heller ta det med godt humør enn å sitte å være sur over at vi taper altså.

 

Utrolig morsom kamp. De to(?) gangene på Well da vi drepte alle og fikk midtpunktet, var utrolig deilige. Følte at vi fikk til godt samarbeid da. Selv om vi tapte så det suste, og de bare lekte med oss, lærte vi en del. Vi fikk jo gått gjennom taktikker på Well og Badlands, som vi kommer til å få bruk for senere. Dessuten fikk vi et innblikk i hvor gode de beste spillerne egentlig er, de få gangene de spilte seriøst.

Ja, de spilte jo såpass lenge at vi fikk prøvd diverse taktikker. Tror vi er kommet til et nivå nå hvor vi kan faktisk bruke taktikkene våre effektivt. Ihvertfall på Well. Mangler bare en motstander som ikke er europas beste da. :D

Lenke til kommentar
Vi forsøkte hardt og godt de første rundene, etter det var da ingen vits i å prøve ordentlig. Det var kun en runde på well da de spillte alvorlig, alle de andre rundene bare tulla de med oss. De spillte ikke sine egentlige klasser, og de bare hadde det moro. Da var det også bra at vi heller hadde det moro, enn å sitte å irritere oss forderva over at vi ikke klarte å cappe. For det ville vi ikke klart. Hadde det jo så sinnsykt gøy i går!

 

Heller ta det med godt humør enn å sitte å være sur over at vi taper altså.

Ja, ja :) Jeg er aldeles ikke sur for at vi tapte! Forventa ikke no' anna. Og jeg er glad jeg fikk bli med å spille. takk, bata!

Det var ganske morsomt at jeg fikk tatt en av de med beinsaga, tross alt, selv om de ikke var så seriøse :p

 

 

Dumt jeg ikke kunne være med da, så får håpe jeg får være med på neste PCW og teste taktikkene ^^

Synes Maci skal finne taktikker for resten av banene og ^^

Ja, Maci bør fortsette å finne taktikker for flere maps! Godt jobba i går.

 

Syns forresten du skal legge inn Turbine på serveren, FF, så får vi trent på det mappet og :) Det kan vel skje at vi må spille på det?

Lenke til kommentar
Mr. Fiskum: Er det mulig å få spille litt med dere på trenings-kvelder eller noe sånt? kansje dere er fullpakket som det er, men jeg må jo spørre:)

 

Jeg har egentlig ikke myndighet til å si dette. Men, men.

 

Du kunne jo kanskje kommet inn på VT-en vår...

Hvis ikke de andre i QA har noe i mot det.

Lenke til kommentar

Du må ikke skrive maci da, Macisum heter jeg på friends, så du ikke får lagt meg til :)

 

Takker for respons på tacs, jeg må tenke ut noen fler på dårligland, Granary, Well(?, dust og gravel, med andre ord stort sett alle :p Men dere må gjærne komme med taccs eller innspill på tacs dere, bare flott med flere :)

 

Edit: Minner på kamp mot AD på onsdag, når på dagen passer det best for folket?

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar
Edit: Minner på kamp mot AD på onsdag, når på dagen passer det best for folket?

 

19.00-20.00 og ut?

 

---

http://www.gotfrag.com/tf2/story/41781/

 

Europe - The ETF2L 2nd Cup has kicked off in a 64-team seeded bracket that includes all of the top European TF2 6v6 teams! GotFrag will bring you regular updates and match results as the tournament progresses, in what is bound to be an exciting and competitve run!

 

Latest Match Update: Four Kings has already started us off, cruising to an easy 2-map win over QUACK ATTACK. Next match due up will be Team Jobola v Robert Hartlauer Syndikat this Wednesday!

 

Haha :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...