Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan være step-in. Men er sløv i dag.

 

Da er du lagt til som step-in.

 

4Kings har eliminert Dustbowl, og vi har eliminert Granary. de eliminerte Gravelpit. oh noes! Vi eliminerte Turbine. Da gjenstår det: Well, 2Fort og Badlands.

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Må bare si fra nå. Jeg har fått key til Age of Conan-beta, og betaen holdes i dag kl. 1900 og varer i kun 3 timer. Så dette er min eneste sjanse til å delta. Så jeg må ta et valg mellom det og TF2...

 

Jeg vil jo så gjerne begge deler :( Jeg var overbevist om at betaen var neste søndag, derfor jeg sa ja til dette.

 

Jeg kommer til å holde meg på VT hele kvelden, så jeg holder litt oppsyn med dere, får med meg taktikkene og blir step-step in i nødsfall :)

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Haha, skulle gjerne funnet ut hvordan det går gutta. Synd dere har et TOTALT unødvendig passord på VT kanalen.

Er jo bare oss som har tilgang. Jeezes.

Kunna jo bare pm(s)'a oss via Steam for pw,da? Men enig at det kanskje er unødvending med pw.

Endret av Beges
Lenke til kommentar
Jeg tenkte bare at det kunne bli bråk hvis folk kom inn, og jeg trodde vel også at kampen ville bli mer seriøst, så sorry Bata :hm:

 

And gg ppl, var f*en meg digg å spille mot 4k, eller skal jeg si Haxor? :p

 

Haha, jeg ville da ha holdt kjeft :p

 

Men dere tapte med ære? DVS beit i fra dere ?

Lenke til kommentar
Jeg tenkte bare at det kunne bli bråk hvis folk kom inn, og jeg trodde vel også at kampen ville bli mer seriøst, så sorry Bata :hm:

 

And gg ppl, var f*en meg digg å spille mot 4k, eller skal jeg si Haxor? :p

 

Haha, jeg ville da ha holdt kjeft :p

 

Men dere tapte med ære? DVS beit i fra dere ?

De fleste av oss prøvde. Men enkelte gidda ikke mot slutten. Noe jeg synes var litt dumt. Selv om vi visste at de var x ganger bedre enn oss kunne vi i alle fall spilt litt ordentlig, og ikke tulla sånn de siste rundene på begge mapsa..

Lenke til kommentar

Utrolig morsom kamp. De to(?) gangene på Well da vi drepte alle og fikk midtpunktet, var utrolig deilige. Følte at vi fikk til godt samarbeid da. Selv om vi tapte så det suste, og de bare lekte med oss, lærte vi en del. Vi fikk jo gått gjennom taktikker på Well og Badlands, som vi kommer til å få bruk for senere. Dessuten fikk vi et innblikk i hvor gode de beste spillerne egentlig er, de få gangene de spilte seriøst.

 

@Jardar: Jeg spilte stort sett seriøst, med unntak av de gangene jeg prøvde å flaske ned deres medic og engineer.

Endret av Brass_Monkey
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...