Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal VI spille mot FOUR KINGS?! :wow:

Ehhe, jadda. Det vil vel bli morsomt :p

De er liksom bare et av de beste laga som finns i verden (værtfall europa)

Trodde vi meldte oss inn som low, så fikk vi spille i en cup for de mindre gode?

 

Hahah, ja, akkurat de FOUR KINGS ja! :w00t:

 

Vel, selv om man skulle melde sitt skillnivå når man meldte seg opp, hadde ikke arrangøren lagt opp til at cuppen skulle spilles basert på skillnivå. Nestegang, derimot, skulle de få til et sånt system. Da vil vi kun spille mot Low.

 

Men, som sagt, de gir oss sikkert litt moro for penga...har ikke oppretta kontakt med de enda så vet ikke sikkert.

Lenke til kommentar

Lol snakk om quack attack flaks.

Tenk å trekke ledern av 1. div, men skjønner at de vil ha alle de beste laga med lengst mulig ut i cupen.

Jaja lykke til. Jeg er i Tromsø(dvs ikke hjemme) neste uke, så det blir ikke så mye tf2 i den perioden for min del.

Lenke til kommentar

Ok, da har jeg blitt kontakta av 4 Kings. De spør om vi kan spille i kveld kl 21:30. Hvor mange har muligheten til å spille i kveld?

 

 

Nå tenker jeg da på noen som har mulighet og bandwith til å hoste custom maps for serveren vår :)

 

Man må vel ikke ha en ekstra server for det? Fordelen med det er vel bare at det går raskere enn å ha det på gameserveren, er det ikke?

Nei, man må ikke, men vi har såvidt jeg skjønte begrenset plass inkludert i gameserveren. Så det var bare nok kapasitet til ett map.

 

FF: Har du sendt en ticket om at det blir for laggete når serveren er full?

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Shit shit shit. ja, jeg er ledig i kveld om jeg får bli med på laget, med mindre jeg blir sittende fast i trafikkork fra 15.00 og utover eller får seriøsepcproblemer. Mest sannsynlig er jeg ledig :p

 

---

 

Når jeg så på result-sida, så var alle de siste resultatene 6-0 til en av partene i hver kamp xD

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Jeg kan være med. Vi burde prøve å få til en pcw før vi spiller mot 4k, slik at vi er litt forberedt. Vi må også diskutere klasser, strategier på ulike maps, etc. Dessuten må vi finne ut hvilke maps vi skal eliminere. Jeg synes vi burde eliminere 2fort og turbine, siden vi ikke har spilt noe på disse mapene. Hvis motstanderne velger å eliminere et av disse, foreslår jeg å eliminere badlands eller granary.

Lenke til kommentar

Ok, da har vi 5 stk som kan spille:

 

Jardar

Macisum

Brelett

Brass_monkey

Leizureman

FF63

 

Step-ins:

Batabusa

Gitguru

 

 

Macisum: Det var et veldig god ide, vi må nok spille god tid i forveien. Mappet de har valgt er Badlands. Hvilket map skal vi velge?

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...