Mr. Fiskum Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Skal VI spille mot FOUR KINGS?! Ehhe, jadda. Det vil vel bli morsomt De er liksom bare et av de beste laga som finns i verden (værtfall europa) Trodde vi meldte oss inn som low, så fikk vi spille i en cup for de mindre gode? Endret 1. mars 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hmmm... dette var ikke bra Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Nå må jeg spørre, er det noen i klanen vår som har en hjemmeside? Ser ut til at jeg har en! http://www.erlenddahl.moo.no/ Den funker dessverre litt dårlig i Firefox for tiden, og jeg gidder ikke fikse det nå. Gleder meg til å slå Four Kings! Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Nå tenker jeg da på noen som har mulighet og bandwith til å hoste custom maps for serveren vår Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Skal VI spille mot FOUR KINGS?! Ehhe, jadda. Det vil vel bli morsomt De er liksom bare et av de beste laga som finns i verden (værtfall europa) Trodde vi meldte oss inn som low, så fikk vi spille i en cup for de mindre gode? Hahah, ja, akkurat de FOUR KINGS ja! Vel, selv om man skulle melde sitt skillnivå når man meldte seg opp, hadde ikke arrangøren lagt opp til at cuppen skulle spilles basert på skillnivå. Nestegang, derimot, skulle de få til et sånt system. Da vil vi kun spille mot Low. Men, som sagt, de gir oss sikkert litt moro for penga...har ikke oppretta kontakt med de enda så vet ikke sikkert. Lenke til kommentar
gitguru Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Lol snakk om quack attack flaks. Tenk å trekke ledern av 1. div, men skjønner at de vil ha alle de beste laga med lengst mulig ut i cupen. Jaja lykke til. Jeg er i Tromsø(dvs ikke hjemme) neste uke, så det blir ikke så mye tf2 i den perioden for min del. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Nå tenker jeg da på noen som har mulighet og bandwith til å hoste custom maps for serveren vår Man må vel ikke ha en ekstra server for det? Fordelen med det er vel bare at det går raskere enn å ha det på gameserveren, er det ikke? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Ok, da har jeg blitt kontakta av 4 Kings. De spør om vi kan spille i kveld kl 21:30. Hvor mange har muligheten til å spille i kveld? Nå tenker jeg da på noen som har mulighet og bandwith til å hoste custom maps for serveren vår Man må vel ikke ha en ekstra server for det? Fordelen med det er vel bare at det går raskere enn å ha det på gameserveren, er det ikke? Nei, man må ikke, men vi har såvidt jeg skjønte begrenset plass inkludert i gameserveren. Så det var bare nok kapasitet til ett map. FF: Har du sendt en ticket om at det blir for laggete når serveren er full? Endret 2. mars 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg kan i utgangspunktet ikke i kveld, men det kan hende jeg rekker det. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Shit shit shit. ja, jeg er ledig i kveld om jeg får bli med på laget, med mindre jeg blir sittende fast i trafikkork fra 15.00 og utover eller får seriøsepcproblemer. Mest sannsynlig er jeg ledig --- Når jeg så på result-sida, så var alle de siste resultatene 6-0 til en av partene i hver kamp xD Endret 2. mars 2008 av Beges Lenke til kommentar
JFM Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg kan spille, men jeg syns at det er litt sent Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Jeg kan, og gleder meg som fan til å bli knust Hvis det er sent kan vi jo spørre om 21:00? Endret 2. mars 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Jeg kan være med. Vi burde prøve å få til en pcw før vi spiller mot 4k, slik at vi er litt forberedt. Vi må også diskutere klasser, strategier på ulike maps, etc. Dessuten må vi finne ut hvilke maps vi skal eliminere. Jeg synes vi burde eliminere 2fort og turbine, siden vi ikke har spilt noe på disse mapene. Hvis motstanderne velger å eliminere et av disse, foreslår jeg å eliminere badlands eller granary. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Kunne vi ikke satt pw på puben i dag, så praccer vi? Går gjennom taccs på forskjellige maps`? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Ok, da har vi 5 stk som kan spille: Jardar Macisum Brelett Brass_monkey Leizureman FF63 Step-ins: Batabusa Gitguru Macisum: Det var et veldig god ide, vi må nok spille god tid i forveien. Mappet de har valgt er Badlands. Hvilket map skal vi velge? Endret 2. mars 2008 av Armitage2 Lenke til kommentar
Brass_Monkey Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 (endret) Du sier at de har eliminert badlands? Jeg synes da at vi skal fjerne turbine. Endret 2. mars 2008 av Brass_Monkey Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Bb turbine sier jeg.. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 2. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2008 Da er vi 6, skal vi si at vi møtes senere i dag klokka 7? Så får vi pracca og varma opp i c.a 2 tim? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå