Beges Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Ny innmat i maskina i dag. DVS formatering av alle disker og dermed er jeg "ute" med skade i alle fall til lørdag da jeg må laste ned alt på nytt igjen. (Steam er litt kjip sånn da) Edit: Post 500 ;D Har du ikke tenkt på å ta backup på dvd? Tar jo 3 sek, og 2 sek å reinstallere. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 (endret) Du kan jo bare ta en backup av Steam-mappa på feks en ekstern harddisk, da Men det er vel sikkert litt sent nå. EDIT: Oisann, så ikke at Beges hadde svart på neste side. Endret 28. februar 2008 av Degeim Lenke til kommentar
JFM Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Går jo også ann å opprette en partisojn å legge inn backup av det viktigste du har.. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Vaar kjaere windozxxze ville ikke lese partisjonene og jeg maatte drepe ALT :O Lenke til kommentar
realnils Skrevet 28. februar 2008 Del Skrevet 28. februar 2008 Oi et norsk lag.. [Link] Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ja, utrolig at det bare er oss fra Norge. Ville trodd P*K og AD ville blitt med..men, vi får representere nasjonen i denne omgang da. Skal ikke FADER være med altså, fordi dere har nok med ligaen? Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Vi trenger nok mer PCW-trening før vi melder oss på noe sånt, vi fungerer for dårlig som lag enda. Men dere får ha lykke til Lenke til kommentar
realnils Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Ja, utrolig at det bare er oss fra Norge. Ville trodd P*K og AD ville blitt med..men, vi får representere nasjonen i denne omgang da. Skal ikke FADER være med altså, fordi dere har nok med ligaen? Ikke peiling.. Men så er vel jeg den som vet minst, og har minst ansvar i hele klanen. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Tok en "fridag" i dag og nå er maskinen oppe Tf2 er installert Lenke til kommentar
Efexor Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Dere får ha lykke til med cupen, Norge ftw. Ikke glem å komme innom ost en tur for noen fine runder [OsT] Efexor Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Vi trenger nok mer PCW-trening før vi melder oss på noe sånt, vi fungerer for dårlig som lag enda.Men dere får ha lykke til Det gjør vel vi og, men care. Liga blir bare god trening, og vi vil nok være sammspillt etterpå håpet jeg Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Sant, vi burde kansje vurdert det, spilles matchene til faste tider? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Sant, vi burde kansje vurdert det, spilles matchene til faste tider? Vet ikke enda, matchtidene blir lagt ut i morra, så får vi se. Det som er sikkert er at det blir god øvelse for oss. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 29. februar 2008 Del Skrevet 29. februar 2008 Btw, vi skal spille mot AD på onsdag, så håper det kommer 6 stk. som kan spille da Lenke til kommentar
Arthalion Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Onsdag. Hm. Tror jeg kan da. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) http://www.ubercharged.net/2007/12/18/the-...-fail-on-2fort/ The evil force that makes your double jump fail at 2fort. ^^ http://www.gametrailers.com/gametrailerstv_player.php?ep=10 Intervju med Valve, footage fra Left 4 Dead OG INFO OM GOLD RUSH. Endret 1. mars 2008 av FF63 Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Interessant! Gleder meg virkelig til det nye kartet. Er det noen utgivelsesdato for det nå? Sist jeg hørte noe om det, var det vel i løpet av februar, men det klarte de ikke Lenke til kommentar
Beges Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Tror nok jeg og kan på onsdag. Lenke til kommentar
FF63 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Nå må jeg spørre, er det noen i klanen vår som har en hjemmeside? Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ok, da har jeg fått vite hvem vi skal spille mot. Four Kings. Tabellen her Det ser ut som de som faktisk leder 1. divisjon av ligaen er de vi skal spille mot først. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå