Gå til innhold

TF2 Clan - Quack_Attack [QA]


Anbefalte innlegg

Ok, jeg joiner oss på den cuppen nå, så får vi krysse fingrene :)

 

Eh, søren, må ha navnene på alle som skal delta. De som vil være med på cupen meld dere ASAP!

 

6 stk totalt. Regner med at vi kan melde opp alle vi kan, for å sikre at man kan ha innbyttere...Hvis vi blir mange nok kan vi jo melde opp 2 lag.

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi trenger en tacc leader, jeg kan godt ta på meg den jobben med mindre noen andre har veldig lyst eller har noe mot at jeg gjør det. Men hey, vi skal alle få komme inn med innspill på tacs, men ikke under pcw's.

 

Btw, tror jeg kommer til å kjøpe priv. server i løpet av uka.

 

Btw x2, steam id comming åpp leiz ;)

Endret av Mr. Fiskum
Lenke til kommentar
Tull, det vi trenger er en montage! Oh, it takes a montage!

ROFL! Så utrolig morsomt! Helt fantastisk bra å komme opp med det der! :D

 

Vi trenger en tacc leader, jeg kan godt ta på meg den jobben med mindre noen andre har veldig lyst eller har noe mot at jeg gjør det. Men hey, vi skal alle få komme inn med innspill på tacs, men ikke under pcw's.

 

Btw, tror jeg kommer til å kjøpe priv. server i løpet av uka.

Ja, vi må ha en taktisk leder, en kampleder. Og da må vi ha såpass inngåtte strategier at før kampen kan vi diskutere hva vi skal bruke, og i mellom runder kan vi drøfte om vi skal endre taktikk.

 

Ja, priv server blir koz!

 

Jeg er med, og jeg ga nesten alle sin steam id til leiz i går, husker ikke hvilke vi ikke hadde.

Hvor var det jeg måtte melde meg på? :p

Jeg mangler nå Gitguru sin steamID, så vennligst send meg den så snart du har muligheten. Resten har jeg nå fått. Jeg har meldt opp alle i klanen, til cuppen. Regner med at vi får mer info etterhvert.

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar

Ok, så vi er nå påmeldt cupen på etf2l.org. Anbefaler alle å gå inn der for å lese FAQ og regler. Cupen begynner på søndag og kampene i første runde vil bli lagt ut på lørdag.

 

Har dessverre ikke gitguru sin Steam ID, men hva med Braffle?

Braffle er ikke med i klanen. Jeg har ikke hørt noe fra ham om at han vil være med. Noen som har hørt noe annet?

Endret av Armitage2
Lenke til kommentar
The following teams will have to change their details to participate (please do it as soon as possible!):

 

* #clan-us (3 people only)

* Clan Des Damnes (no Steam IDs)

* dmg. (no contact entered)

* Holy Warriors of Allah (no Steam IDs)

* jesus stole my bike (no Steam IDs)

* Quack Attack (no contact entered)

* rats-clan (no Steam IDs)

* Team Panache (4 people only)

* Totally Totalitarian (add other contact pls)

 

?

 

---

 

Vi er eneste laget fra Norge, wuu! Leser regler etc nå.

 

---

 

Vi bør begynne å trene på well, granary, dustbowl, gravelpit, 2fort, turbine og badlands!

Endret av Beges
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...